Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Pajero IO ყველაფერი ამ მოდელის შესახებ
#62
Posted 16 Jun 2011-17:26
ბენზინის ფილტრი ნახე და სხვა დანარჩენი შემდეგ შეამოწმე.
მაგ მანქანას არაფერი ჭირს და დამიჯერეთ, ჩემს მანქანას ემართებოდა მასე, ბენზინი რომ არ მოეწონებოდა
მაგ მანქანას არაფერი ჭირს და დამიჯერეთ, ჩემს მანქანას ემართებოდა მასე, ბენზინი რომ არ მოეწონებოდა
კარლევსკი მეიქინგ როცა ვალერიანოვიჩს სტენდინგ
#63
Posted 18 Jun 2011-01:19
გამარჯობათ, ვაპირებ ვიყიდო IO 2001 წლიანი, და თუ ვინმეს გყავთ ასეთი მანქანა რადმენად კმაყოფილები ხართ? წვა რამდენი აქვს? განმავლობა ან გაწევა როგორი აქვს? და რამდენად კამყოფილები ხართ?
ხო კიდე რა მაინტერესბეს მატორს ამ მანქანზეც აქვს რაღაც ხმა? 98 - იუანი იო მყავდა და სუ რაღაც კაკუნობდა მატორსში, და ესე უდნა იყოსო, და 2001 წლისასაც ეგრე აქვს?
დაახლოებნით ესეთ მანქნაზე მაქ ლაპარაკი
http://www.japauto.g...ll_info&id=1457
ხო კიდე რა მაინტერესბეს მატორს ამ მანქანზეც აქვს რაღაც ხმა? 98 - იუანი იო მყავდა და სუ რაღაც კაკუნობდა მატორსში, და ესე უდნა იყოსო, და 2001 წლისასაც ეგრე აქვს?
დაახლოებნით ესეთ მანქნაზე მაქ ლაპარაკი
http://www.japauto.g...ll_info&id=1457
#65
Posted 19 Jun 2011-11:57
თითქმის არაფერი. მგონი ვიზუალურის გარდა არაფერი უფრო სწორედ.
#68
Posted 23 Jun 2011-10:47
კუბატურებშია სხვაობა და ვიზუალური კიდოეხლა ვიყიდე ორკარიანი იო მექანიკა 2.0 2000 წლიანი და ყური მოვკარი რო სუსტი ცეპლენია აქვსო, ადვილად ფუჭდებაო და დავიჯერო და მოვუფრთხილდე, თუ გავხედნო ჩემ გემოზე?
ანუ მექანიკა გყავს
ცეპლენიას კიდევ ერთი ჩორტი იქნება
სიმძლავრე იგივეა თითქმის და სისულელეა 2000 წლამდე კარგი ყენებოდა და 2000 ის ზევით სუსტი დაეყენებინათ.
მოვლაზეა რაა როგორ მოიხმარ, თუ არადა აგერ ელიავას 15-20 ლარიანი გადააკარი და იარე მერე
#69
Posted 05 Aug 2011-11:32
გამარჯობათ! მოგესალმებით ყველას!!
პირველ რიგში მინდა იმათ მივცე რჩევა, ვინც იო-ს ყიდვას აპირებს:
1) არ იყიდო საჭეგადატანილი. სულ ერთია ვინ გადაიტანს. განსაკუთრებით დიდი ავტოგამყიდველ ფირმებთან (მეგააუტო, სტრადა და ა.შ.). მე სტრადას ხელოსნების გადატანილი საჭე მინახავს, საშინელებაა. ეგ ხალხი დასაჭერია მაგის გამო, რასაც და როგორც აკეთებენ! თუ ვინმეს პრეტენზია ექნება, შემიძლია დავუკონკრეტო. სჯობს ჩამოაყვანინო ვინმეს და იარო მარჯვენა საჭიანით. და თუ მაინც და მაინც, გადაატანინე სანდო ხელოსანს. მე გადავატანინე ჩემს იო-ზე და ეხლაც ვნანობ.
2) ძრავის ზეთი ჩაასხი დიქვინის. მე ვასხამ 60-იან გარბენზე 5ვ-30
პირველ რიგში მინდა იმათ მივცე რჩევა, ვინც იო-ს ყიდვას აპირებს:
1) არ იყიდო საჭეგადატანილი. სულ ერთია ვინ გადაიტანს. განსაკუთრებით დიდი ავტოგამყიდველ ფირმებთან (მეგააუტო, სტრადა და ა.შ.). მე სტრადას ხელოსნების გადატანილი საჭე მინახავს, საშინელებაა. ეგ ხალხი დასაჭერია მაგის გამო, რასაც და როგორც აკეთებენ! თუ ვინმეს პრეტენზია ექნება, შემიძლია დავუკონკრეტო. სჯობს ჩამოაყვანინო ვინმეს და იარო მარჯვენა საჭიანით. და თუ მაინც და მაინც, გადაატანინე სანდო ხელოსანს. მე გადავატანინე ჩემს იო-ზე და ეხლაც ვნანობ.
2) ძრავის ზეთი ჩაასხი დიქვინის. მე ვასხამ 60-იან გარბენზე 5ვ-30
#70
Posted 05 Aug 2011-11:34
datoia შექმნის და დაარსების დღიდან ღაღადებს Mitsubishi Club Georgia ამ ჭეშმარიტებას
Black leopard will be back soon
#71
Posted 05 Aug 2011-11:42
კლუბის წევრებს მინდა რჩევა გკითხოთ:
ბოლო 10 დღის განმავლობაში ორჯერ ამინთო ძრავის (Check-in) დატჩიკმა. პირველად რომ ამინთო, მანამდე იამაში ჩავარტყი, ღამე იყო და ვერ დავინახე (ეხლა არ მითხრათ, თბილისის გზებზე იამებს და იამაზე უარეს ჭებს რა უნდაო). ცოტა როგორც კი გავიარე, ძრავის დატჩიკმა ამინთო და მანქანა დაბალ სიჩქარეზე გადავიდა, გაზს რომ ვაძლევდი, რეაქცია არ იყო. გამოვრთე, 5 წუთი გავაჩერე და ისევ დავქოქე. მერე ჩვეულებრივად წავიდა. ცოტა ხნის წინ იგივე გაუკეთა ჩემ მეგობარს. გავატანე მანქანა და ცოტა ხანში გულგახეთქილი მირეკავს, რა ჭირსო. რომ ვკითხე, რეგულარი ჩაუსხია და იმას დავაბრალე. ბაკში სუპერი დაუმატა და ეგრევე ჩაქრაო, მერე დამირეკა. აღარ ვიცი, რას დავაბრალო: მე როცა ამინთო, მაშინ პრემიუმი მესხა. იამაში რომ ჩავარტყი, ვიფიქრე, მაგის ბრალი ხომ არ არისთქო, იქნებ კონტაქტის ან რამის ბრალიათქო. ძმაკაცის შემთხვევაში აშკარად ბენზინი უნდა იყოს მიზეზი.
თქვენ რას ფიქრობთ, რატომ უნდა აენთო დატჩიკს?
მაგის მერე ერთი კვირაა ვატარებ, ნაგრუზკაზეც, ნორმალური ტარებითაც, არ აუნთია.
ბოლო 10 დღის განმავლობაში ორჯერ ამინთო ძრავის (Check-in) დატჩიკმა. პირველად რომ ამინთო, მანამდე იამაში ჩავარტყი, ღამე იყო და ვერ დავინახე (ეხლა არ მითხრათ, თბილისის გზებზე იამებს და იამაზე უარეს ჭებს რა უნდაო). ცოტა როგორც კი გავიარე, ძრავის დატჩიკმა ამინთო და მანქანა დაბალ სიჩქარეზე გადავიდა, გაზს რომ ვაძლევდი, რეაქცია არ იყო. გამოვრთე, 5 წუთი გავაჩერე და ისევ დავქოქე. მერე ჩვეულებრივად წავიდა. ცოტა ხნის წინ იგივე გაუკეთა ჩემ მეგობარს. გავატანე მანქანა და ცოტა ხანში გულგახეთქილი მირეკავს, რა ჭირსო. რომ ვკითხე, რეგულარი ჩაუსხია და იმას დავაბრალე. ბაკში სუპერი დაუმატა და ეგრევე ჩაქრაო, მერე დამირეკა. აღარ ვიცი, რას დავაბრალო: მე როცა ამინთო, მაშინ პრემიუმი მესხა. იამაში რომ ჩავარტყი, ვიფიქრე, მაგის ბრალი ხომ არ არისთქო, იქნებ კონტაქტის ან რამის ბრალიათქო. ძმაკაცის შემთხვევაში აშკარად ბენზინი უნდა იყოს მიზეზი.
თქვენ რას ფიქრობთ, რატომ უნდა აენთო დატჩიკს?
მაგის მერე ერთი კვირაა ვატარებ, ნაგრუზკაზეც, ნორმალური ტარებითაც, არ აუნთია.
#72
Posted 05 Aug 2011-11:48
აკუმულატორი გათიშეთ კიდე თუ აანთებს, გზაში რომ არ დარჩეთ, დაისბროსება კომპი, 15 წუთით, მანამდე გაარკვიე მაგნიტოფონი არ რამე ხო არ დაიბლოკება, თუ არა მაშინ თამამად მოხსენი. რაღაცის გამო ავარიულში გადადის და კომპზე თუ ანახებ კაი იქნება.
ისე კი საწვავმა იცის უმეტეს შემთხვევაში ...
ისე კი საწვავმა იცის უმეტეს შემთხვევაში ...
#73
Posted 05 Aug 2011-12:50
datoia
ჩეკს კარობკის გაუმართაობის დროსაც ანთებს, ასე რომ შეიძლება კარობკა იყოს. მე მქონდა ანალოგიური პრობლემა ოპელ ვექტრა ბ-ზე. სოლენოიდები თუ რაღაც ჯანდაბა იყო დაბრედილი და ხანდახან უცბათ ჩეკს ანთებდა და ძრავის აბაროტები ვარდებოდა და რეაქცია არ ქონდა გაზის მიცემაზე, როგორც შენ აღწერე. ძრავის გამორთვის და თავიდან დაქოქვის შემდეგ სწორდებოდა ყველაფერი.
ჩემი რჩევა იქნება ელექტროობის დიაგნოსტიკა პირველ რიგში. თუ არაფერი ამოაგდო დიდი შანსია კარობკა იყოს
ჩეკს კარობკის გაუმართაობის დროსაც ანთებს, ასე რომ შეიძლება კარობკა იყოს. მე მქონდა ანალოგიური პრობლემა ოპელ ვექტრა ბ-ზე. სოლენოიდები თუ რაღაც ჯანდაბა იყო დაბრედილი და ხანდახან უცბათ ჩეკს ანთებდა და ძრავის აბაროტები ვარდებოდა და რეაქცია არ ქონდა გაზის მიცემაზე, როგორც შენ აღწერე. ძრავის გამორთვის და თავიდან დაქოქვის შემდეგ სწორდებოდა ყველაფერი.
ჩემი რჩევა იქნება ელექტროობის დიაგნოსტიკა პირველ რიგში. თუ არაფერი ამოაგდო დიდი შანსია კარობკა იყოს
This post has been edited by Qartvela™: 05 Aug 2011-12:53
VR-4, MT
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
#74
Posted 05 Aug 2011-12:59
დიაგნოსტიკაზე აგდებს როგორ მიმიდნარე ისე დამახსოვრებულ შეცდომას. აუცილებლად უნდა შეამოწმებინო და ეგრევე დაგიწერს ყველაფერს.
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?



0
MultiQuote
View Garage









