Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Pajero IO ყველაფერი ამ მოდელის შესახებ
#256
Posted 22 Oct 2015-11:30
#257
Posted 22 Oct 2015-11:41
GDI ძრავის დიაგნოსტიკა (Post №56688)
კალონკის გვერდით ჩასასვლელია ეზოში, იოების პროფილაკტიკას ეძახიან, მანდაა გდი-ს ხელოსანი, ლერი ქვია სახელი.'
მიხვალ და გაგიწმინდავს სისტემის ყველა კვანძს, ამოისუნთქებს მანქანა. თან გეტყვის რამე თუ გაქვს შესაცვლელი.
593927749, ლერის ნომერია, დაურეკე მაინც წინასწარ
დაურეკე მაგ ლერის, იქნებ ელექტირიკიც ყავდეთ და ნომერი მოგცეს.
#258
Posted 10 Nov 2015-22:40
#259
Posted 30 Nov 2015-14:58
#260
Posted 30 Nov 2015-17:09
მეგობარო მე მყავს გრანდისი 2006 წლიანი მივეკის ძრავით, რომელზეც მე-3 თაობა გაზის მიყენია. რაც აცივდა დილით დაქოქვისას უჭირს და ლამისაა ჩაქვრეს.
გაზის ხელოსანს აჩვენე? აუხსენი პრობლემა და ნასტროიკას გაუკეთებს. თუ კიდე ქნა მერე სხვა ვარიანტები უნდა ნახო. ჩემი აზრით სიცივის ბრალია.
ისე მართალი გითხრა მეც ვფიქრობ წვის სისტემებისთვის კონსულტაციის გავლას ხელოსანთან
#261
Posted 30 Nov 2015-23:45
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
#262
Posted 10 Jan 2016-20:02
This post has been edited by UserLevan: 10 Jan 2016-20:03
#263
Posted 11 Jan 2016-17:30
ბენზინით თუა სველი ბენზინი ეწვეთება, სხვა რა უნდა ხდებოდეს
ისე კი, სურათი ისე ახლოდანაა, ვერც ვხვდები რა ადგილია. ინჟექტორია ? თუ ეგაა, ე.ი. ზედა მანჟეტიდან გააპარა
უნდა მოიხსნას შემშვები კოლექტორი და შეიცვალოს ის პატარა მანჟეტი
This post has been edited by Gio: 11 Jan 2016-17:34
|
Thanked by 1 Member:
|
#264
Posted 12 Jan 2016-11:21
აქ მგონი უკეთ ჩანს კიდევ რაც სველდება.
This post has been edited by UserLevan: 12 Jan 2016-11:22
#265
Posted 25 Jan 2016-21:19
ეხლა კი რაც შეეხება პრობლემებს: მყავს Mitsubishi Pajero IO , არ ვიყავი თბილისში და დღეს დავბრუნდი, გადავჭყვიტე მანქანისთვის მიმეხედა რადგან დიდი ხანია უკვე გაჩერებული მყავდა , პრობლემა კი შემდეგშია: მოტორის ბლოკიდან გამოვარდნილი არის მეტალის ხუფი და წყალს რასაც ვასხავ ეგრევე იცლება , ალბად ყინვები რომ იყო მაშინ გამოაგდო და ეხლა მაინტერესებს რა ვუშველო? ძრავს დაჭირდება დაშლა? ან ხელოსანი მირჩიეთ ვისთან შეიძლება მივიყვანო და საერთოდ ამ მანქანის ყველა ხელოსანი მაინტერესებს რადგან მხოლოდ მათთან ვატარო.
წინასწარ გიხდით მადლობას რჩევისათვის
#266
Posted 25 Jan 2016-22:45
მატორისტთან მიდი. გარედან ხდება მაგ პრობლემის მოგვარება. მე გალანტზე დამიჟანგდა და გაუშვა. ჩემს შემთხვევაში წებო გამოვიყენეთ. შენ ხუფი იქონიე თან და ხელოსანი გეტყვის რა როგორ გამოვა
#267
Posted 18 Feb 2016-16:17
1) რომელი ძრავა ჯობია? 1.8 ტურბინა (რომელიც ეხლა აღმოვაჩინე რომ არსებობდა), პრასტოი 1.8 თუ 2.0? სიმძლავრეები ვიცი რომელს რამდენი აქვს, მთავარია ძრავის გამძლეობა და პრაქტიკულობა.
2) იაპონურ კატალოგში უტურბინო 1.8-ის ძრავს უწერია 4G93(ECI-MULTI) და 2.0-სა და ტურბინიან 1.8-ს უწერია 4G94(GDI). ანუ რა გამოდის??? ეს ბოლო ორი GDI ძრავია და უტურბინო 1.8 არ არის GDI??? მე როგორც ვიცოდი ყველა იო GDI იყო და იქნებ დამეხმაროთ და გამარკვიოთ
წინასწარ დიდი მადლობა
Share this topic:
3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?


0
MultiQuote

View Garage






