Mitsubishi Club Georgia: Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ - Mitsubishi Club Georgia

Jump to content

Toggle shoutbox ChatBox

Bejo  : (12/01/2023 - 13:59) :serenada:
MCG BOT  : (19/09/2022 - 15:01) Welcome to the forums smes :zd:
MCG BOT  : (15/06/2022 - 18:12) Welcome to the forums Ruffalo :zd:
MCG BOT  : (02/08/2021 - 16:12) Welcome to the forums ამოდია :zd:
David  : (23/09/2020 - 16:44) Galant VR-4
David  : (23/09/2020 - 16:43) https://www.youtube....hannel=BChannel
sHaRo  : (13/09/2020 - 22:38) :) როგორ ხართ?
sHaRo  : (13/09/2020 - 22:38) კამანდაააა 7 წლის მერე დავბრუნდი
MCG BOT  : (25/07/2020 - 14:35) Welcome to the forums dzvelo :zd:
Qartvela™  : (09/06/2020 - 10:19) KI0, ბარო :zd:
KI0  : (09/06/2020 - 01:18) :zd:
გაგა  : (04/06/2020 - 12:24) არა ძამია
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:14) გაგა, თბილისში ხო არ ხარ შემთხვევით
Fecota  : (03/06/2020 - 16:13) ოკ
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:13) ეხლა უნდა ავიდე სახლში, დედაჩემს წამოვიყვან, ნამცხვრებისთვის თვითონ რო შეარჩიოს რა, მერე მე რო არ მიმაკაჩაოს :D
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:12)
Fecota said: ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
  ჯიგარსონ
Fecota  : (03/06/2020 - 16:12) მაცივარზე რომელზე გადიხარ?
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:12) გაგა, ბარო. Q7 რაღაცაა? მევასება მაგრად
Fecota  : (03/06/2020 - 16:12) ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
გაგა  : (03/06/2020 - 16:11) მე ჩემ ძმას ვაჩუქე პაჯერო. ახლა რაღაცა აუდი როა, Q7 თუ რაღაცა მაგითი დავდივარ ������
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:11)
Fecota said: რას შვრები დღეს
  ჰო, უნდა გავიდე, მაგრამ ჯერ მაცივარზე უნდა გავიდე სადღაც მუხიანში და საღამოს, ალბათ 6-7-ის მერე მივალ. წამოხვალ?
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) უცბაშად
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) დღეს
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) ბიჭო ხო არაფერი დაგველია ?
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) :D
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) David, არ მიყავთ, თორე მეც მინდა აშენება :D
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) კრასკამ???
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) რას შვრები დღეს?
Fecota  : (03/06/2020 - 16:10) ზდაროვა
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:10) ბარო ფეცოტ
Resize Shouts Area
  • 48 Pages +
  • « First
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ

#661 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 08 Jun 2015-06:42

malkhaz_m
დავწერ აუცილებლად :)
0

#662 User is offline   Shako B. 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • My Car:Airtrek
  • Thanked: 2 times

Posted 15 Jun 2015-22:25

45 ამპერიანი აკუ 2.0 ძრავისთვის ძალიან ცოტაა, სვეჩებს რაც შეეხება კიდე ნაჟოვკის პირზე დააყენე ზაზორი გაზიზსთვის ეგრე სწორდება..

აქვე ვიკითხავ ვინმე კაი მატორისტი ხო არ იცით ტურბინიანი აირტრეკისთვის? რემნების შეცვლა მიწევს + მგონი კოდალა მყავს
0

#663 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 16 Jun 2015-00:53

Shako B.

Quote

ა+ მგონი კოდალა მყავს

ეს რასნიშნავს? რამე კაკუნობს თუ რახდება?
რემენი მე გარიკასთან შევცვალე ჩარგლის 67 ნომერში. ჩვენი ფორუმელია, პახოდუ გეტყვის რა სადუნდა იყიდო.
0

#664 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 16 Jun 2015-12:20

Shako B.

View PostShako B. said:

45 ამპერიანი აკუ 2.0 ძრავისთვის ძალიან ცოტაა, სვეჩებს რაც შეეხება კიდე ნაჟოვკის პირზე დააყენე ზაზორი გაზიზსთვის ეგრე სწორდება..

აქვე ვიკითხავ ვინმე კაი მატორისტი ხო არ იცით ტურბინიანი აირტრეკისთვის? რემნების შეცვლა მიწევს + მგონი კოდალა მყავს

ცოტა რატოა??? ქარხნულად ეგენი უდგას, ყველა ცეერვეს 45 ამპერიანი უდგას. დაჟე 2.4 მყავდა მეორე თაობა და იმასაც 45 ამპერიანი ჰქონდა თუ სწორად მახსოვს. სვეჩებზე მკაცრად გამაფრთხილეს ხელი არ ახლოო, კატალოგით რაც უწერია ეგენი დავაყენე დენსოები და კი მუშაობს იდეალურად. სისულელეა ეგ ზაზორის დაპატარავება. სხვა მანქანაზე არ ვიცი როგორაა მარა ამაზე არ შეიძლება!!! ისედაც 0.8 აქვს ზაზორი და გაზსაც მასე უწერია, ასე რომ ხელის ხლება არ შეიძლება.
რაც შეეხება ხელოსანს, კაი მატორისტი არის ნოდარი, მოსკოვის პროსპექტზე მუშაობს თავის გარაჟში. ადრე ჰონდაც ცენტრის განთქმული ხელოსანი იყო. ეხლა თავის პონტში მუშაობს. უმეტესად ჰონდასა და სუბარუებს აკეთებს, მე პირადად მანდ შევაცვლევინე აირტრეკზეც და ცეერვეზეც. მთელი ცეერვეს სასტავი მაგასთან დადის. მაგარი კაცია ძაან. თუ გინდა მოგცემ ზუსტ კოორდინატებს.
0

#665 User is offline   Shako B. 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • My Car:Airtrek
  • Thanked: 2 times

Posted 16 Jun 2015-12:29

rasmusi
ტიპტრონიკიც გამძლეა და ტურბინიანი მატორიც მოუფრთხილდები და მოგემსხურება, ნაწილები კარგი ხარისხის და იაფად ვასმოიშიც იშოვება და არც კაპრიზნი ხადავოი არა აქვს მინუსი რავი ჯერ 5 თვეა მყავს და ვერ
ვუპოვე
აუ ეს სად დაიწერა ავირიე ტელეფონში

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

malkhaz_m
shavlego
მადლობა ბიჭებო, ჩემსასაც მაგხელა უფგას მარა რაღაც საეჭვოდ დიდი ადგილი რჩება აკუსთვის ცარიელი რავი სუბარუზებზე 60 თუ 65 ეყენა ხოლმე

This post has been edited by Shako B.: 16 Jun 2015-12:25

0

#666 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 16 Jun 2015-23:01

shavlego

Quote

სისულელეა ეგ ზაზორის დაპატარავება. სხვა მანქანაზე არ ვიცი როგორაა მარა ამაზე არ შეიძლება!!!

მოდი ეხლა შენ მოხსენი შენი სვეჩები და ზუსტად გაზომე ზაზორები 0.8 დგას თუ არა. მეც დენსო მეყენა ძმაო და მიქრობდა არიყო ზუსტად 0.8 ზაზორი.
დააყენე NKG სვეჩები და შედეგი დაწერე აქ.
დენსოს სვეჩი NKG -სთან შედარებით არის ნაგავი.
0

#667 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 17 Jun 2015-00:08

malkhaz_m
პირველად მესმის მსგავსი რამ. მითუმეტეს მეყენა NGK და კი გაუბედურდა მალე. ბევრი ადამიანის აზრი წამიკითხავს და უმეტესობას უთქვამს, რომ გაზის შემთხვევაში დენსოს ირიდიუმები უკეთესიაო... გაზის ხელოსანმაც გამაფრთხილა ზაზორს ხელი არ ახლო სვეჩზეო, პრემიქსშიც მითხრეს NGK რო ვიყიდე და სააკაძის მაღაზიაშიც იგივე მითხრეს დენსოზე.
0

#668 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 17 Jun 2015-08:38

shavlego

Quote

გაზის ხელოსანმაც გამაფრთხილა ზაზორს ხელი არ ახლო სვეჩზეო


წაიკითხე რასად დავწერ კარგად ! ისე,გამოდის,რომ არკითხულობ ჩემს დაწერილს არადა მინდა ,რომ ეგ პრობელმა მოაგვარო.
მოხსენი შენი სვეჩები და გაზომე ზაზორები! ხომ უნდა იყოს 0.8მმ აიღე რამე ლისტი ისე,რომ ზუსტად 0.8მმ იყოს ჰოდა გაზომე და თუ სხვადასხვა ზაზორები იყო დასკვნები შენთვითონ გააკეთე.

P.შ ზუსტად მაგ დენსოს სვეჩებზე მქონდა პრობლემა დავაყენე სულ ახლები და ჩაქრობები დაიწყო სადღაც 2 კვირაში. მერე სვეჩები,რომ მოვხსენი ზოგი მაღალი იყო ზაზორი ზოგი დაბალი. მყავს აირტრეკი 2.0 2003 წლიანი 4G63T მატორით.

0

#669 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 17 Jun 2015-14:18

malkhaz_m
კი ბატონო, შევხედავ მაგასაც
0

#670 User is offline   Shako B. 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • My Car:Airtrek
  • Thanked: 2 times

Posted 21 Jun 2015-22:04

shavlego
რა ქენი აბა ეშველა მანქანას?
0

#671 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 22 Jun 2015-12:13

Shako B.
ისევ ჩემი აკუმლატორი დავაყენე 36 ამპერიანი. იმ 45-იანმა თითქოს ოდნავ უშველასავით, მარა ბევრი ვერაფერი. მოკლედ ძაბვა აკლია რაა.... ან დინამოს ბრალი იქნება, ან დინამოს რელესი. მოკლედ, კაი ელექტრიკი მინდა
0

#672 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 22 Jun 2015-16:38

shavlego

Quote

ისევ ჩემი აკუმლატორი დავაყენე 36 ამპერიანი. იმ 45-იანმა თითქოს ოდნავ უშველასავით, მარა ბევრი ვერაფერი. მოკლედ ძაბვა აკლია რაა.... ან დინამოს ბრალი იქნება, ან დინამოს რელესი. მოკლედ, კაი ელექტრიკი მინდა


ეგ მოწმდება სულ ადვილად!
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.

თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.
0

#673 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 23 Jun 2015-00:25

malkhaz_m

View Postmalkhaz_m said:

ეგ მოწმდება სულ ადვილად!
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.

თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.

აი ძაან უცნაურადაა საქმე, გაჩერებულზე, ფარებიც და ყველაფერი გათიშული რო იყო 14.3-ს აძლევდა ზარიადკას. კონდიციონერიც და დალნიც რო ჩავურთე დაახლოებით 13-ს აჩვენებდა მარა ნელნელა იკლდებდასავით და 12,9-ზე ჩამოვიდა. მართლა ვეღარ გამიგია რა ხდება... რაღაცა ელექტროობაშია რაა...მერე რა ვქენით იციი? აკუმლატორიდან გაზის კომპიუტერამდე რა მავთულიც მიდის მანდ ჩავსვით 1.2 ვოლტიანი ელემენტი, შესაბამისად ფარებ ჩართულზე თუ 13 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერამდე და არ ჰყოფნიდა და აქრობდა, ეხლა უკვე 14,2 მიჰქონდა ფარებ ჩართულზე და ბოლომდე დატვირთულზე და ვაბშე არ ქრებოდა მანქანა. პროსტა პატარა ელემენტი იყო და მალე დაჯდა და რო დაჯდა მერე ისევ დაიწყო ჩაქრობა. კაროჩე ან ზარიადკა უნდა მოემატოს როგორმე, ან რამე სხვა საშველი უნდა გამოუჩნდეს
0

#674 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 23 Jun 2015-06:42

shavlego
ანუ გინდა თქვა,რომ გაზის კომპიუტერის კვებას + და - რომ ჩახსნა ზარიადკა კარგად ეძლევა? ეს ვერგავიგე 1.2 ვოლტიანი ელემენტით კვებავდი გაზის კომპს? მაგას 12 ვოლტი არუნდა?
0

#675 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 23 Jun 2015-16:24

malkhaz_m
არააა, უყურე რა ხდებაა.... ჩვეულებრივ დაქოქილზე ზარიადკას აძლევს 14.3-ს და მუშაბს კარგად. როდესაც ფარებსაც და კონდიციონერსაც ურთავ, უკვე 13-ზე ჩამოდის, ხანაც 12.9-ზე. ეს ძაბვა გაზის კომპს ეტყობა აღარ ყოფნის და ქრება მანქანა. გაზის კომპიუტერთან პლიუსი რო მიდის მანდ ჩავამატეტ 1.2 ვოლტიანი ელემენტი. შესაბამისად, ჩვეულებრივ რაც იყო ძაბვა, იმას ემატებოდა 1.2 ვოლტი. ანუ, როცა არც ფარები იყო ჩართული და არც არაფერი, 14.3+1.2=15.5 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერთან. და როცა ფარებს და კონდიციონერს ვურთავდი, 13-ს მაგივრად მიდიოდა უკვე 14.2 და შესაბამისად აღარ ქრებოდა მანქანა. მაგრამ ამ ელემენტს იასნა ძაან მცირე რესურსი აქვს და 1 წუთში დაჯდა და ისევ დაიწყო მანქანამ ჩაქრობა
0

Share this topic:


  • 48 Pages +
  • « First
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

7 User(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users

0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა

ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?