დავწერ აუცილებლად
Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ
#664
Posted 16 Jun 2015-12:20
Shako B.
ცოტა რატოა??? ქარხნულად ეგენი უდგას, ყველა ცეერვეს 45 ამპერიანი უდგას. დაჟე 2.4 მყავდა მეორე თაობა და იმასაც 45 ამპერიანი ჰქონდა თუ სწორად მახსოვს. სვეჩებზე მკაცრად გამაფრთხილეს ხელი არ ახლოო, კატალოგით რაც უწერია ეგენი დავაყენე დენსოები და კი მუშაობს იდეალურად. სისულელეა ეგ ზაზორის დაპატარავება. სხვა მანქანაზე არ ვიცი როგორაა მარა ამაზე არ შეიძლება!!! ისედაც 0.8 აქვს ზაზორი და გაზსაც მასე უწერია, ასე რომ ხელის ხლება არ შეიძლება.
რაც შეეხება ხელოსანს, კაი მატორისტი არის ნოდარი, მოსკოვის პროსპექტზე მუშაობს თავის გარაჟში. ადრე ჰონდაც ცენტრის განთქმული ხელოსანი იყო. ეხლა თავის პონტში მუშაობს. უმეტესად ჰონდასა და სუბარუებს აკეთებს, მე პირადად მანდ შევაცვლევინე აირტრეკზეც და ცეერვეზეც. მთელი ცეერვეს სასტავი მაგასთან დადის. მაგარი კაცია ძაან. თუ გინდა მოგცემ ზუსტ კოორდინატებს.
45 ამპერიანი აკუ 2.0 ძრავისთვის ძალიან ცოტაა, სვეჩებს რაც შეეხება კიდე ნაჟოვკის პირზე დააყენე ზაზორი გაზიზსთვის ეგრე სწორდება..
აქვე ვიკითხავ ვინმე კაი მატორისტი ხო არ იცით ტურბინიანი აირტრეკისთვის? რემნების შეცვლა მიწევს + მგონი კოდალა მყავს
აქვე ვიკითხავ ვინმე კაი მატორისტი ხო არ იცით ტურბინიანი აირტრეკისთვის? რემნების შეცვლა მიწევს + მგონი კოდალა მყავს
ცოტა რატოა??? ქარხნულად ეგენი უდგას, ყველა ცეერვეს 45 ამპერიანი უდგას. დაჟე 2.4 მყავდა მეორე თაობა და იმასაც 45 ამპერიანი ჰქონდა თუ სწორად მახსოვს. სვეჩებზე მკაცრად გამაფრთხილეს ხელი არ ახლოო, კატალოგით რაც უწერია ეგენი დავაყენე დენსოები და კი მუშაობს იდეალურად. სისულელეა ეგ ზაზორის დაპატარავება. სხვა მანქანაზე არ ვიცი როგორაა მარა ამაზე არ შეიძლება!!! ისედაც 0.8 აქვს ზაზორი და გაზსაც მასე უწერია, ასე რომ ხელის ხლება არ შეიძლება.
რაც შეეხება ხელოსანს, კაი მატორისტი არის ნოდარი, მოსკოვის პროსპექტზე მუშაობს თავის გარაჟში. ადრე ჰონდაც ცენტრის განთქმული ხელოსანი იყო. ეხლა თავის პონტში მუშაობს. უმეტესად ჰონდასა და სუბარუებს აკეთებს, მე პირადად მანდ შევაცვლევინე აირტრეკზეც და ცეერვეზეც. მთელი ცეერვეს სასტავი მაგასთან დადის. მაგარი კაცია ძაან. თუ გინდა მოგცემ ზუსტ კოორდინატებს.
#665
Posted 16 Jun 2015-12:29
rasmusi
ტიპტრონიკიც გამძლეა და ტურბინიანი მატორიც მოუფრთხილდები და მოგემსხურება, ნაწილები კარგი ხარისხის და იაფად ვასმოიშიც იშოვება და არც კაპრიზნი ხადავოი არა აქვს მინუსი რავი ჯერ 5 თვეა მყავს და ვერ
ვუპოვე
აუ ეს სად დაიწერა ავირიე ტელეფონში
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
malkhaz_m
shavlego
მადლობა ბიჭებო, ჩემსასაც მაგხელა უფგას მარა რაღაც საეჭვოდ დიდი ადგილი რჩება აკუსთვის ცარიელი რავი სუბარუზებზე 60 თუ 65 ეყენა ხოლმე
ტიპტრონიკიც გამძლეა და ტურბინიანი მატორიც მოუფრთხილდები და მოგემსხურება, ნაწილები კარგი ხარისხის და იაფად ვასმოიშიც იშოვება და არც კაპრიზნი ხადავოი არა აქვს მინუსი რავი ჯერ 5 თვეა მყავს და ვერ
ვუპოვე
აუ ეს სად დაიწერა ავირიე ტელეფონში
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
malkhaz_m
shavlego
მადლობა ბიჭებო, ჩემსასაც მაგხელა უფგას მარა რაღაც საეჭვოდ დიდი ადგილი რჩება აკუსთვის ცარიელი რავი სუბარუზებზე 60 თუ 65 ეყენა ხოლმე
This post has been edited by Shako B.: 16 Jun 2015-12:25
#666
Posted 16 Jun 2015-23:01
shavlego
მოდი ეხლა შენ მოხსენი შენი სვეჩები და ზუსტად გაზომე ზაზორები 0.8 დგას თუ არა. მეც დენსო მეყენა ძმაო და მიქრობდა არიყო ზუსტად 0.8 ზაზორი.
დააყენე NKG სვეჩები და შედეგი დაწერე აქ.
დენსოს სვეჩი NKG -სთან შედარებით არის ნაგავი.
Quote
სისულელეა ეგ ზაზორის დაპატარავება. სხვა მანქანაზე არ ვიცი როგორაა მარა ამაზე არ შეიძლება!!!
მოდი ეხლა შენ მოხსენი შენი სვეჩები და ზუსტად გაზომე ზაზორები 0.8 დგას თუ არა. მეც დენსო მეყენა ძმაო და მიქრობდა არიყო ზუსტად 0.8 ზაზორი.
დააყენე NKG სვეჩები და შედეგი დაწერე აქ.
დენსოს სვეჩი NKG -სთან შედარებით არის ნაგავი.
#667
Posted 17 Jun 2015-00:08
malkhaz_m
პირველად მესმის მსგავსი რამ. მითუმეტეს მეყენა NGK და კი გაუბედურდა მალე. ბევრი ადამიანის აზრი წამიკითხავს და უმეტესობას უთქვამს, რომ გაზის შემთხვევაში დენსოს ირიდიუმები უკეთესიაო... გაზის ხელოსანმაც გამაფრთხილა ზაზორს ხელი არ ახლო სვეჩზეო, პრემიქსშიც მითხრეს NGK რო ვიყიდე და სააკაძის მაღაზიაშიც იგივე მითხრეს დენსოზე.
პირველად მესმის მსგავსი რამ. მითუმეტეს მეყენა NGK და კი გაუბედურდა მალე. ბევრი ადამიანის აზრი წამიკითხავს და უმეტესობას უთქვამს, რომ გაზის შემთხვევაში დენსოს ირიდიუმები უკეთესიაო... გაზის ხელოსანმაც გამაფრთხილა ზაზორს ხელი არ ახლო სვეჩზეო, პრემიქსშიც მითხრეს NGK რო ვიყიდე და სააკაძის მაღაზიაშიც იგივე მითხრეს დენსოზე.
#668
Posted 17 Jun 2015-08:38
shavlego
წაიკითხე რასად დავწერ კარგად ! ისე,გამოდის,რომ არკითხულობ ჩემს დაწერილს არადა მინდა ,რომ ეგ პრობელმა მოაგვარო.
მოხსენი შენი სვეჩები და გაზომე ზაზორები! ხომ უნდა იყოს 0.8მმ აიღე რამე ლისტი ისე,რომ ზუსტად 0.8მმ იყოს ჰოდა გაზომე და თუ სხვადასხვა ზაზორები იყო დასკვნები შენთვითონ გააკეთე.
P.შ ზუსტად მაგ დენსოს სვეჩებზე მქონდა პრობლემა დავაყენე სულ ახლები და ჩაქრობები დაიწყო სადღაც 2 კვირაში. მერე სვეჩები,რომ მოვხსენი ზოგი მაღალი იყო ზაზორი ზოგი დაბალი. მყავს აირტრეკი 2.0 2003 წლიანი 4G63T მატორით.
Quote
გაზის ხელოსანმაც გამაფრთხილა ზაზორს ხელი არ ახლო სვეჩზეო
წაიკითხე რასად დავწერ კარგად ! ისე,გამოდის,რომ არკითხულობ ჩემს დაწერილს არადა მინდა ,რომ ეგ პრობელმა მოაგვარო.
მოხსენი შენი სვეჩები და გაზომე ზაზორები! ხომ უნდა იყოს 0.8მმ აიღე რამე ლისტი ისე,რომ ზუსტად 0.8მმ იყოს ჰოდა გაზომე და თუ სხვადასხვა ზაზორები იყო დასკვნები შენთვითონ გააკეთე.
P.შ ზუსტად მაგ დენსოს სვეჩებზე მქონდა პრობლემა დავაყენე სულ ახლები და ჩაქრობები დაიწყო სადღაც 2 კვირაში. მერე სვეჩები,რომ მოვხსენი ზოგი მაღალი იყო ზაზორი ზოგი დაბალი. მყავს აირტრეკი 2.0 2003 წლიანი 4G63T მატორით.
#672
Posted 22 Jun 2015-16:38
shavlego
ეგ მოწმდება სულ ადვილად!
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.
თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.
Quote
ისევ ჩემი აკუმლატორი დავაყენე 36 ამპერიანი. იმ 45-იანმა თითქოს ოდნავ უშველასავით, მარა ბევრი ვერაფერი. მოკლედ ძაბვა აკლია რაა.... ან დინამოს ბრალი იქნება, ან დინამოს რელესი. მოკლედ, კაი ელექტრიკი მინდა
ეგ მოწმდება სულ ადვილად!
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.
თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.
#673
Posted 23 Jun 2015-00:25
malkhaz_m
აი ძაან უცნაურადაა საქმე, გაჩერებულზე, ფარებიც და ყველაფერი გათიშული რო იყო 14.3-ს აძლევდა ზარიადკას. კონდიციონერიც და დალნიც რო ჩავურთე დაახლოებით 13-ს აჩვენებდა მარა ნელნელა იკლდებდასავით და 12,9-ზე ჩამოვიდა. მართლა ვეღარ გამიგია რა ხდება... რაღაცა ელექტროობაშია რაა...მერე რა ვქენით იციი? აკუმლატორიდან გაზის კომპიუტერამდე რა მავთულიც მიდის მანდ ჩავსვით 1.2 ვოლტიანი ელემენტი, შესაბამისად ფარებ ჩართულზე თუ 13 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერამდე და არ ჰყოფნიდა და აქრობდა, ეხლა უკვე 14,2 მიჰქონდა ფარებ ჩართულზე და ბოლომდე დატვირთულზე და ვაბშე არ ქრებოდა მანქანა. პროსტა პატარა ელემენტი იყო და მალე დაჯდა და რო დაჯდა მერე ისევ დაიწყო ჩაქრობა. კაროჩე ან ზარიადკა უნდა მოემატოს როგორმე, ან რამე სხვა საშველი უნდა გამოუჩნდეს
ეგ მოწმდება სულ ადვილად!
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.
თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.
ჩვეულებრივი ტესტერი გინდა. თუ გინდა მოდი და გავსინჯოთ არაა პრობლემა.ჯერ დაუქოქავზე გავზომავთ უნდა აჩვენოს 12 ვოლტი რაც ააქვს აკუმულატორს დენი. მერე დაქოქილზე ხალასტოი ხოდზე უნდა ავიდეს 13.5 და მაღალ აბაროტზე 14.5 ეს ვოლტები დაქოქილზე დაახლოებით დავწერე. თუ დაქოქილზე 12 ვოლტი ან 12.5 ან საერთოდ დააკლო და 11 ვოლტი აჩვენა ესეიგი ზარიატკის ამბავია,თუ დაქოქილზე მოამატა ვოლტაჟს ისე,როგორც ზემოთ დავწერე ესეიგი ყველაფერი რიგზეა.
თან შენ გაზზე გაქვს პრობლემა და არა ბენზინზე. ზარიატკას,რომ არაძლევდეს ნორმალურად აქამდე აკუმულატორს დაბრიდავდა.
აი ძაან უცნაურადაა საქმე, გაჩერებულზე, ფარებიც და ყველაფერი გათიშული რო იყო 14.3-ს აძლევდა ზარიადკას. კონდიციონერიც და დალნიც რო ჩავურთე დაახლოებით 13-ს აჩვენებდა მარა ნელნელა იკლდებდასავით და 12,9-ზე ჩამოვიდა. მართლა ვეღარ გამიგია რა ხდება... რაღაცა ელექტროობაშია რაა...მერე რა ვქენით იციი? აკუმლატორიდან გაზის კომპიუტერამდე რა მავთულიც მიდის მანდ ჩავსვით 1.2 ვოლტიანი ელემენტი, შესაბამისად ფარებ ჩართულზე თუ 13 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერამდე და არ ჰყოფნიდა და აქრობდა, ეხლა უკვე 14,2 მიჰქონდა ფარებ ჩართულზე და ბოლომდე დატვირთულზე და ვაბშე არ ქრებოდა მანქანა. პროსტა პატარა ელემენტი იყო და მალე დაჯდა და რო დაჯდა მერე ისევ დაიწყო ჩაქრობა. კაროჩე ან ზარიადკა უნდა მოემატოს როგორმე, ან რამე სხვა საშველი უნდა გამოუჩნდეს
#675
Posted 23 Jun 2015-16:24
malkhaz_m
არააა, უყურე რა ხდებაა.... ჩვეულებრივ დაქოქილზე ზარიადკას აძლევს 14.3-ს და მუშაბს კარგად. როდესაც ფარებსაც და კონდიციონერსაც ურთავ, უკვე 13-ზე ჩამოდის, ხანაც 12.9-ზე. ეს ძაბვა გაზის კომპს ეტყობა აღარ ყოფნის და ქრება მანქანა. გაზის კომპიუტერთან პლიუსი რო მიდის მანდ ჩავამატეტ 1.2 ვოლტიანი ელემენტი. შესაბამისად, ჩვეულებრივ რაც იყო ძაბვა, იმას ემატებოდა 1.2 ვოლტი. ანუ, როცა არც ფარები იყო ჩართული და არც არაფერი, 14.3+1.2=15.5 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერთან. და როცა ფარებს და კონდიციონერს ვურთავდი, 13-ს მაგივრად მიდიოდა უკვე 14.2 და შესაბამისად აღარ ქრებოდა მანქანა. მაგრამ ამ ელემენტს იასნა ძაან მცირე რესურსი აქვს და 1 წუთში დაჯდა და ისევ დაიწყო მანქანამ ჩაქრობა
არააა, უყურე რა ხდებაა.... ჩვეულებრივ დაქოქილზე ზარიადკას აძლევს 14.3-ს და მუშაბს კარგად. როდესაც ფარებსაც და კონდიციონერსაც ურთავ, უკვე 13-ზე ჩამოდის, ხანაც 12.9-ზე. ეს ძაბვა გაზის კომპს ეტყობა აღარ ყოფნის და ქრება მანქანა. გაზის კომპიუტერთან პლიუსი რო მიდის მანდ ჩავამატეტ 1.2 ვოლტიანი ელემენტი. შესაბამისად, ჩვეულებრივ რაც იყო ძაბვა, იმას ემატებოდა 1.2 ვოლტი. ანუ, როცა არც ფარები იყო ჩართული და არც არაფერი, 14.3+1.2=15.5 ვოლტი მიდიოდა გაზის კომპიუტერთან. და როცა ფარებს და კონდიციონერს ვურთავდი, 13-ს მაგივრად მიდიოდა უკვე 14.2 და შესაბამისად აღარ ქრებოდა მანქანა. მაგრამ ამ ელემენტს იასნა ძაან მცირე რესურსი აქვს და 1 წუთში დაჯდა და ისევ დაიწყო მანქანამ ჩაქრობა
Share this topic:
7 User(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?



0
MultiQuote




