Mitsubishi Club Georgia: Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ - Mitsubishi Club Georgia

Jump to content

Toggle shoutbox ChatBox

Bejo  : (12/01/2023 - 13:59) :serenada:
MCG BOT  : (19/09/2022 - 15:01) Welcome to the forums smes :zd:
MCG BOT  : (15/06/2022 - 18:12) Welcome to the forums Ruffalo :zd:
MCG BOT  : (02/08/2021 - 16:12) Welcome to the forums ამოდია :zd:
David  : (23/09/2020 - 16:44) Galant VR-4
David  : (23/09/2020 - 16:43) https://www.youtube....hannel=BChannel
sHaRo  : (13/09/2020 - 22:38) :) როგორ ხართ?
sHaRo  : (13/09/2020 - 22:38) კამანდაააა 7 წლის მერე დავბრუნდი
MCG BOT  : (25/07/2020 - 14:35) Welcome to the forums dzvelo :zd:
Qartvela™  : (09/06/2020 - 10:19) KI0, ბარო :zd:
KI0  : (09/06/2020 - 01:18) :zd:
გაგა  : (04/06/2020 - 12:24) არა ძამია
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:14) გაგა, თბილისში ხო არ ხარ შემთხვევით
Fecota  : (03/06/2020 - 16:13) ოკ
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:13) ეხლა უნდა ავიდე სახლში, დედაჩემს წამოვიყვან, ნამცხვრებისთვის თვითონ რო შეარჩიოს რა, მერე მე რო არ მიმაკაჩაოს :D
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:12)
Fecota said: ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
  ჯიგარსონ
Fecota  : (03/06/2020 - 16:12) მაცივარზე რომელზე გადიხარ?
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:12) გაგა, ბარო. Q7 რაღაცაა? მევასება მაგრად
Fecota  : (03/06/2020 - 16:12) ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
გაგა  : (03/06/2020 - 16:11) მე ჩემ ძმას ვაჩუქე პაჯერო. ახლა რაღაცა აუდი როა, Q7 თუ რაღაცა მაგითი დავდივარ ������
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:11)
Fecota said: რას შვრები დღეს
  ჰო, უნდა გავიდე, მაგრამ ჯერ მაცივარზე უნდა გავიდე სადღაც მუხიანში და საღამოს, ალბათ 6-7-ის მერე მივალ. წამოხვალ?
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) უცბაშად
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) დღეს
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) ბიჭო ხო არაფერი დაგველია ?
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) :D
Gio  : (03/06/2020 - 16:11) David, არ მიყავთ, თორე მეც მინდა აშენება :D
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) კრასკამ???
Fecota  : (03/06/2020 - 16:11) რას შვრები დღეს?
Fecota  : (03/06/2020 - 16:10) ზდაროვა
Qartvela™  : (03/06/2020 - 16:10) ბარო ფეცოტ
Resize Shouts Area
  • 48 Pages +
  • « First
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ

#646 User is offline   Gemin 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • My Car:mitsubishi
  • Thanked: 0 times

Posted 01 May 2015-21:04

სალამი მეგობრებო.
თქვენი დახმარება მინდა.
აირტეკის ყიდვას ვფიქრობ.
მანქანა 2005 იანია და 135 აქვს პრაბეგი

135 პრაბეგი ნორმალურია?
გაზთან როგორ მეგობრობს.
რამდენს უნდა წვავდეს გაზსს/ბენზინს ჩვეულებრივი სიარულით?
ცივზე რო ვქოქავ ხმა არ მომწონს ვერ ვიგებ მატორს აქვს ცდი ხმა თU რამეა მოშვებული და ედება და ვიბრირებს.
არის სადმე ადგილი სადაც მივიყვან და კონკრეტული მოდელი კარგად ეცოდინებათ და თავიდან ბოლომდე შემიფასებენ?


და ყველაზე მთავარი 2005 იანი აირტეკის ფასი დღეს რა არის რამდენის გადახდა შეიძლება
0

#647 User is offline   Gino 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • My Car:Mitsubishi Airtrek and BMW 325i
  • Thanked: 0 times

Posted 27 May 2015-12:48

მოგესალმებით,
მეგობრებო GDI 2.4 (4G64) რამდენს გიწვავთ?
0

#648 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 05 Jun 2015-00:21

აბა ჭკვიანო და გამოცდილო ხალხო! გთხოვთ წაიკითხოთ და იქნებ რამე მირჩიოთ. მყავს ტურბინიანი აირტრეკი გაზზე. მანქანას აქვს ასეთი პრობლემა (მხოლოდ და მხოლოდ გაზზე): როდესაც კონდიციონერია ჩართული, მანქანა დატვირთვას ვერ უძლებს და ხშირად ქრება გაჩერებულზე. შეიძლება კონდიციონერზე ცოტა გაქაჩოს მარა "დალნის" ოდნავ რო გამოკრავ ეგრევე ქრება. ხშირად არის, რომ კონდიციონერი სულ არ სჭირდება, ჩართავ ფარებს და ეგრევე ქრება მანქანა. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, ბენზინზე მუშაობს იდეალურად! გაზის ხელოსანთან 4-ჯერ მყავდა მიყვანილი, რა აღარ სცადა და არ ეშველა, მერე გაზის კომპიუტერი გამოვცვალეთ, იქნებ ბრაკიაო. თუმცა ახალზეც ზუსტად ისევე ქნა. შევამოწმეთ "ზარიადკა", ფარების გარეშე კონდიციონერით 14-ს აჩვენებდა და ფარებ ჩართულზე (დალნი, ბლიჟნი, ტუმანიკები) 13-ს აჩვენებდა, რაც იდეალურია. კიდევ ერთი უცნაურობა ისაა რომ, ხან არ შვრება ამ ყველაფერს, თუმცა 90% შემთხვევაში შვრება. მერე კიდევ ერთი ცდა ჩავატარეთ, გაზის კომპიდან პლიუსი ავიღეთ და პირდაპირ აკუმლატორის პლიუსზე დავაერთეთ (სადმე დენს ხომ არ კარგავსო), მაგრამ შედეგი იგივე! ბოლოს კი ასეთი რამ გავაკეთეთ, ჩემი მანქანა შევაერთეთ სხვა მანქანაზე "პერემიჩკებით", რათა დამატებითი სიმძლავრის წყარო ჰქონოდა. ამან კი უშველა, ჩავრთე კონდიციონერი, ფარები და ყველაფერი თუ კი რამე ირთვებოდა. აბაროტზე რეაქციაც კი არ ჰქონია, იდგა მშვენივრად. მაგრამ როგორც კი ჩემი აკუმლატორიდან პერემიჩკა მოვხსენით, ეგრევე ჩაქრა მანქანა. ნუ კაი გავიგეთ რომ დენი აკლია, მაგრამ ფაქტია რომ ზარიადკას კარგად აძლევს.
ბოლოს ერთ დასკვნამდე მივედით, აკუმლატორი შეცვალე და ცოტა ძლიერი დააყენეო, ამჟამად 45 ამპერიანი აყენია. ისე კი აკუმლატორი მთლად კარგი ვერაა, 3 დღე რომ არ დამექოქა მერე ვეღარ ვქოქავდი და 1 საათი რომ მაგნიტაფონი დავტოვო, მაშინაც კვდება. თუმცა მაინც ვერ გამიგია, აკუმლატორი რა შუაშია? ფაქტია რო მანქანამ თავისივე ზარიადკაზე უნდა იმუშაოს და ზარიადკა კი იდეალური აქვს. თქვენ რას იტყვით? უშველის აკუმლატორის შეცვლა???
0

#649 User is offline   Qartvela™ 

  • Management
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Sys Op
  • Posts: 10,744
  • My Car:I don`t have car. I have Subaru.
  • Thanked: 368 times

Posted 05 Jun 2015-10:01

View Postshavlego said:

აკუმლატორი რა შუაშია?

შეცვალე, ითხოვე აკუმულატორი და გატესტე.
Black leopard will be back soon
0

#650 User is offline   Kapson 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • My Car:Mtsubishi Airtrek 2.4 GDI 2WD
  • Thanked: 0 times

Posted 05 Jun 2015-23:23

გამარჯობათ! მყავს Mitsubishi Airtrek 2.4 GDI 2WD მაინტერესებს რამდენად დასაშვებია 45 გრადუსიან აღმართში (და ზოგადად აღმართში) D-ში ჩაგდებულზე უკან დაგორება, თუ არა რისი ბრალი შეიძლება იყოს, კარობკის ზეთი ხო არ არის შესაცვლელ. სხვა მხრივ ნორმალურად მუშაობს მანქანა, ე.წ. "ძიორგანიები" არ აქვს D ში ჩაგდების დროს.
0

#651 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 06 Jun 2015-00:33

shavlego
სვეჩები და ზაზორები, სვეჩის პროვოდები.
როცა ძალა ადგება მანქანას(გაზზე) ხალასტოი ხოდზე გიქრება ეგაა და ეგ. შენ ტორმუზს,ან ზადნში,რომ ჩააგდეფ არჩაგქრობია?

Kapson

Quote

გამარჯობათ! მყავს Mitsubishi Airtrek 2.4 GDI 2WD მაინტერესებს რამდენად დასაშვებია 45 გრადუსიან აღმართში

ტპიტრონიკი მასეთია თუ გინდა,რომ არდაგიგორდეს გადართე მანუალზე დააპლიუსე 2 სიჩქარე და დადგები ადგილზე ;)

This post has been edited by malkhaz_m: 06 Jun 2015-00:38

0

Thanked by 1 Member:
Kapson 

#652 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 06 Jun 2015-15:02

malkhaz_m
კიი ქრება ხოლმე ხალასტოიზე და ტორმუზზეც. მარა სვეჩები და პრავოდკები არაფერ შუაშია. თავიდანვე ეგრე შვრებოდა, მერე შვეჩებიც და პროვოდკებიც ახლები დავაყენე და იგივეს შვრება. სხვა რაღაცის ბრალია აშკარად
0

#653 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 06 Jun 2015-19:51

shavlego

Quote

მარა სვეჩები და პრავოდკები არაფერ შუაშია

ზუსტად დაწერე რომელი სვეჩები დააყენე,და სვეჩის პროვოდები ახლები ორიგინალები იყიდე? თუ ორიგინალი არა, რომლები იყიდე ეგეც დაწერე. 80% ვიცი,რომ სვეჩების ბრალია რა ;)

This post has been edited by malkhaz_m: 06 Jun 2015-19:52

0

#654 User is offline   Kapson 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • My Car:Mtsubishi Airtrek 2.4 GDI 2WD
  • Thanked: 0 times

Posted 06 Jun 2015-21:22

View PostGino said:

მოგესალმებით,
მეგობრებო GDI 2.4 (4G64) რამდენს გიწვავთ?

11 ქალაქში, 9 ქალაქგარეთ, გაზაობის და კონდინციონერის გარეშე. ზამთარში არ გამომიცდია ჯერ, ახალი ნაყიდი მყავს :rolleyes:
0

#655 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 06 Jun 2015-22:08

malkhaz_m
სვეჩები დენსო დავაყენე, სააკაძეზე ვიყიდე 80 ლარი გადავიხადე, კატალოგით რაც ეწერა ეგენია IW20. ჩიბუხები ქუთაისის ქუჩაზე ვიყიდე ოთხივე 160 ლარად. სვეჩების ბრალი ნაღდად არაა. დღეს კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი. 1-2 თვის წინ მატორი გავრეცხე, აკუმლატორს ბრკა აძრვა და უკან მეგდო ბაგაჟნიკში. დღეს შემთხვევით ვნახე და თურმე 45 კი არა 36 ამპერიანი ყოფილა. ეხლა უკვე ვრწმუნდები რო უეჭველი აკუმლატორის ბრალია. ახლობელს აქვს 45-იანი, ვეთხოვები 2-3 დღე და ვნახავ შედეგს
0

#656 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 06 Jun 2015-22:54

shavlego

Quote

თურმე 45 კი არა 36 ამპერიანი ყოფილა. ეხლა უკვე ვრწმუნდები რო უეჭველი აკუმლატორის ბრალია

ჰო ნახე და თუ მაინც ქნა მერე სვეჩები ძმაო.

Quote

კატალოგით რაც ეწერა ეგენია IW20

აი ზუსტად ამიტომ გკითხე სვეჩებზე :)ამ სვეჩებზე ანალოგური პრობლემა მქონდა. ზუსტად მანდ ვიყიდე მეც და ორკვირაში ჩაქრობები დაეწყო. მოვხსენი სვეჩები და რასვხედავ ,:) პირველ და მეორე ცილინდრზე ზაზორები ქონდა გადიდებული არადა სულ ახლები დავაყენე ერთნაირი ზაზორებით. მერე დავაპატარავე 0.8მმ და მუშაობს ისე რა აღარ ქვრება.მარა NGK,რომ იწევდა დენსო ეგრე ვერიდგავს, მაგარი პოზნი გახდა ბენზინზეც და გაზზეც.
ასე,რომ დენსოს სვეჩებზე ერთხელ კიარა სამჯერ მქონდა სხვადასხვა მანქანებზე ხალასტოი ხოდზე ჩაქრობები. თან სუყველა ირიდიუმი იყო.
მე როგორც მახსოვს შენ NGK PGR6D გქონდა და მაგ სვეჩებს რამოუვიდა?
მოკლეთ NGK ჯობია ბევრად დენსოს.
0

#657 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 06 Jun 2015-23:13

malkhaz_m
მე კი პირიქით მითხრეს, დენსოს ირიდიუმები გაზზე უკეთესად მუშაობსო. იმ NGK-ს რა მოუვიდა და ჩიბუხებიდან ნარტყამები ჰქონდა დენის და ოდნავი ბზარიც ჰქონდა გაჩენილი. არადა იაპონიიდან ჩამოყოლილი სვეჩები რაც იყო ის მუშაობდა ნორმალურად. მე კი მაინც შევცვალე და კი აურია მალე. მატორიდან ხმაც მოდიოდა დაუწვავი გაზის და პერებოიც ჰქონდა. მერე კი შევცვალე სვეჩებიც და ჩიბუხებიც და ეხლა მუშაობს იდეალურად, პროსტა ეს პრობლემა აქვს რაა... სვეჩის ბრალი არ იქნება იმიტო რო NGK-ზეც ეგრე მოსდიოდა ზუსტად. აკუმლატორის ბრალი იქნება ფაქტია რაა.... აბა პერემიჩკებით რო შევაერთეთ მანქანა გაიმართა. როგორც კი პერემიჩკა მოხსნეს ჩაქრა ეგრევე. ჯერ 45 ამპერი რა არის და ახლა კიდე 36-იანს რო დაუყენებ :) ეტყობა იმ იაპონელს დაენანა ფული 45-იანზე. იფიქრა ბენზინზე კი იქოქება და მუშაობს და რა პრობლემააო. რა იცოდა მე რო აქ გაზს ჩავაყენებდი :D
0

#658 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 06 Jun 2015-23:46

shavlego
აუ ნეტა ეგ იყოს და მაგას დაეძებ შეცვლი აკუს და ეგიქნება.
არა რა დენსო ნუ ყოველშემთხვევაში აქ რაც შემოდის არის ნაგავი. და ისე NGK ჯობია დენსოს მაგას მე კიარა ბევრი ამბობს.
P.შ ბენზინზე მუშაობს ნორმალურად?
0

#659 User is offline   shavlego 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Thanked: 0 times

Posted 07 Jun 2015-00:47

malkhaz_m
ნეტა მართლა ეშველოს. ბენზინზე კი მუშაობს საკაიფოდ. საერთოდ არაფერს იტყობს. აი გაზზე კი ქრება ხოლმე, განსაკუთრებით მაშინ როც აკაი გახურებულია. როგორც ვხვდები, ვინტილატორს რო რთავს გახურებულზე ხშირად, მაგიტო ქრება. ცალკე მე დავიტანჯე და ცალკე გაზის რეგულიროვშიკი :) არადა ისე მაგრად დადის... ვერ გაარჩევ ბენზინზეა თუ გაზზე
0

#660 User is offline   malkhaz_m 

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Thanked: 4 times

Posted 07 Jun 2015-23:37

shavlego
შედეგი დაწერე აუცილებლად. ჩვენც გვაინტერესებს :)
0

Share this topic:


  • 48 Pages +
  • « First
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

7 User(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users

0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა

ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?