Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ
#692
Posted 27 Aug 2015-12:44
არ უნდა იყოს მასე. ტურბინას ამოაქვს ეგ ზეთი და ერთ ერთი მიზეზი მაგის შეიძლება სწორდ ეგ პცვ კლაპანი იყოს, ანუ ეგ კლაპანი კარტერიდან უშვებს ზეღის ორტქლს და თუ გაჭედილია მერე ხდება უკვე ინტერქულერის გაზეთვა, მოხსენი ეგ და აბროთი გაწმინდე, ქულერის შლანგებიც გაწმინდე ზეთისგან და მერე ნახე კიდე დაასველებს თუ არა, ჩემი ძაან ჭუჭყიანი იყო და ვნახოთ რას იზამს
ეგ კლაპანი არაფერ შუაშია ქულერის გაზეთვასთან
მეტიც, ქულერის მერეა ეგ კლაპანი (ნუ, ის ადგილი, საიდანაც კოლექტორი მაგ კლაპნის გავლით ჰაერს იწოვს მატორის კრიშკიდან) და წინ როგორ წაიღებს ზეთს ქულერში
არც ტურბინას არ ამოაქვს არაფერი ზეთი. ნუ, თუ სალნიკებს დედა არ აქვს ნატირები

აი ეს მარჯვენა, კრიშკის მეორე სავენტილაციო ნახვრეტია ძირითადად დაბინძურების წყარო. შეერთებულია პირდაპირ ინთეიქზე, ტურბინის წინ.
იწოვს კრიშკიდან ზეთის ორთქლს, რომელიც მერე გაცივებისას რჩება ზეთად პაიპებში და ქულერში
This post has been edited by Gio: 27 Aug 2015-12:47
#694
Posted 27 Aug 2015-20:37
მოკლედ არ ვიცი რა დაჯე ჰაერის ფილტრის ყუთიც კი ზეთიანი იყო და + 2 სვეჩიც(ქვედა მხარე) და ვბშე თითქმის ნახევარ ლიტრა შეჭამა 4000კმზე და მერე 1000 კმ გრამი არ მოუკლია, ვერ გავიგე რა, ეხლა შევცვლი კიდე ზეთს, ხო კიდე ამის ზეთის ფილტრი ვერ ვიშოვე მთელ თბილისში კარგ ხარისხსს ვგულისხმობ და ფორესტერის ფილტრს ვაყენებ ეხლა
ნუ ალბათ ჩემს კლაპნებს და შეიძლება კოლიცოებსაც დარხეული აქვს მარ, საიდან ან რატო ხვდება ქულერში ზეთი ან ჰაერის ფილტრთან რა უნდა ზეთს
ნუ ალბათ ჩემს კლაპნებს და შეიძლება კოლიცოებსაც დარხეული აქვს მარ, საიდან ან რატო ხვდება ქულერში ზეთი ან ჰაერის ფილტრთან რა უნდა ზეთს
This post has been edited by Shako B.: 27 Aug 2015-20:42
#695
Posted 27 Aug 2015-20:54
საიდან ან რატო ხვდება ქულერში ზეთი ან ჰაერის ფილტრთან რა უნდა ზეთს
კარტერის ვინტილაციიდან ხვდება ზეთი
EVO 4
#696
Posted 28 Aug 2015-10:06
Shako B.
oil catch უნდა დააყენო ფილტრამდე სანამ მივა
oil catch უნდა დააყენო ფილტრამდე სანამ მივა
eVoluate...
#698
Posted 20 Nov 2015-11:35
გამარჯობა ხალხო. ერთი კითხვა მაქვს. საბურავების გამოცვლა მინდა და ცოტა მაღლების დაყენება ტურბო აირტრეკზე. მოგეხსენებათ ქარხნულები 215/60-ზეა, ვიცი რომ 215/65 ყენდება უპრობლემოდ. მე ვფიქრობ 225/65 ხომ არ დავაყენოთქო, უფრო რბილი რომ იყოს და პასადკასაც აწევს ცოტა. 1.8 სანტიმეტრს აძლევს სხვაობას სიმაღლეში. რას იტყვით? ვინმეს გქონიათ გამოცდილება და დაგიყენებიათ? წინები ხომ არ მოედება მოხვევისას? ან უკანები წონის შემთხვევაში??? იქნებ დამეხმაროთ
#699
Posted 20 Nov 2015-16:40
shavlego
215/65 R17 ები მიყენია Outlander-ზე, და უკან ედება როცა ბევრი ხალხი ზის მანქანაში, 225 ხალხის გარეშეც გაედება მგონი. ჯობია პატარა დისკებზე გადახვიდე თუ სირბილე გინდა მანდამაინც.
215/65 R17 ები მიყენია Outlander-ზე, და უკან ედება როცა ბევრი ხალხი ზის მანქანაში, 225 ხალხის გარეშეც გაედება მგონი. ჯობია პატარა დისკებზე გადახვიდე თუ სირბილე გინდა მანდამაინც.
|
Thanked by 1 Member:
|
#704
Posted 18 Dec 2015-22:32
სალამი ბიჭებს. მოკლედ ხალასტოი ხოდის დაჩიკის ყიდვა მინდა. აქ ნახმარს და მეორადს არ ვენდობი. კაცმა არ იცის როდის გაფუჭდება, თან როგორი გადასახდელია 150 ლარი ნახმარში. ინტერნეტში ქარხნული კოდებით ესენი მოვიძიე
http://www.amazon.co...ywords=1450A069
და კიდევ ეს იბეიზე, შედარებით იაფად
http://www.ebay.com/...ylTUr2r&vxp=mtr
http://www.ebay.com/...e9Ur6R5&vxp=mtr
მაგრამ რა მაფიქრებს იციით? წინ თავები სრულიად განსხვავებული აქვს და იმუშავებს ნეტაა??? კი იცით ალბათ რომ ორიგინალი ზუსტად ასეთი აყენია, მარა ესაც ნახმარია და თან ძვირი
http://www.ebay.com/...XSI8c8A&vxp=mtr
იქნებ მირჩიოთ რამე და დამეხმაროთ... კიდევ ისაც გამიგია რომ მგონი ბოშის უნივერსალი დაჩიკები არსებობსო და 50 ლარის ფარგლებში ღირსო და მართალია??? წინასწარ დიდი მადლობა
http://www.amazon.co...ywords=1450A069
და კიდევ ეს იბეიზე, შედარებით იაფად
http://www.ebay.com/...ylTUr2r&vxp=mtr
http://www.ebay.com/...e9Ur6R5&vxp=mtr
მაგრამ რა მაფიქრებს იციით? წინ თავები სრულიად განსხვავებული აქვს და იმუშავებს ნეტაა??? კი იცით ალბათ რომ ორიგინალი ზუსტად ასეთი აყენია, მარა ესაც ნახმარია და თან ძვირი
http://www.ebay.com/...XSI8c8A&vxp=mtr
იქნებ მირჩიოთ რამე და დამეხმაროთ... კიდევ ისაც გამიგია რომ მგონი ბოშის უნივერსალი დაჩიკები არსებობსო და 50 ლარის ფარგლებში ღირსო და მართალია??? წინასწარ დიდი მადლობა
#705
Posted 19 Dec 2015-12:13
გამარჯობა ხალხო. ერთი კითხვა მაქვს. საბურავების გამოცვლა მინდა და ცოტა მაღლების დაყენება ტურბო აირტრეკზე. მოგეხსენებათ ქარხნულები 215/60-ზეა, ვიცი რომ 215/65 ყენდება უპრობლემოდ. მე ვფიქრობ 225/65 ხომ არ დავაყენოთქო, უფრო რბილი რომ იყოს და პასადკასაც აწევს ცოტა. 1.8 სანტიმეტრს აძლევს სხვაობას სიმაღლეში. რას იტყვით? ვინმეს გქონიათ გამოცდილება და დაგიყენებიათ? წინები ხომ არ მოედება მოხვევისას? ან უკანები წონის შემთხვევაში??? იქნებ დამეხმაროთ
პირველ რიგში მოგესალმებით ყველას.
მე მიყენია 215/65-ზე, შედარებით რბილად დადის და მანძილიც რჩება. ტალახის და თოვლის შემთხვევაში წინები ცოტას წამოუსვავს, მაგრამ არაფერს არ გააფუჭებ. უკანაზე არ გექნება პრობლემა საერთოდ და სიმაღლეც აიწევს რათქმაუნდა. 225/65-არ გირჩევ, რადგან მოხვევისას ან ძალიან პატარა ადგილი დარჩება წინა საბურავებზე, ან მოედება.
Share this topic:
2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?



0
MultiQuote


View Garage




