Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Airtrek - ინფო ამ მოდელის შესახებ
#646
Posted 01 May 2015-21:04
თქვენი დახმარება მინდა.
აირტეკის ყიდვას ვფიქრობ.
მანქანა 2005 იანია და 135 აქვს პრაბეგი
135 პრაბეგი ნორმალურია?
გაზთან როგორ მეგობრობს.
რამდენს უნდა წვავდეს გაზსს/ბენზინს ჩვეულებრივი სიარულით?
ცივზე რო ვქოქავ ხმა არ მომწონს ვერ ვიგებ მატორს აქვს ცდი ხმა თU რამეა მოშვებული და ედება და ვიბრირებს.
არის სადმე ადგილი სადაც მივიყვან და კონკრეტული მოდელი კარგად ეცოდინებათ და თავიდან ბოლომდე შემიფასებენ?
და ყველაზე მთავარი 2005 იანი აირტეკის ფასი დღეს რა არის რამდენის გადახდა შეიძლება
#648
Posted 05 Jun 2015-00:21
ბოლოს ერთ დასკვნამდე მივედით, აკუმლატორი შეცვალე და ცოტა ძლიერი დააყენეო, ამჟამად 45 ამპერიანი აყენია. ისე კი აკუმლატორი მთლად კარგი ვერაა, 3 დღე რომ არ დამექოქა მერე ვეღარ ვქოქავდი და 1 საათი რომ მაგნიტაფონი დავტოვო, მაშინაც კვდება. თუმცა მაინც ვერ გამიგია, აკუმლატორი რა შუაშია? ფაქტია რო მანქანამ თავისივე ზარიადკაზე უნდა იმუშაოს და ზარიადკა კი იდეალური აქვს. თქვენ რას იტყვით? უშველის აკუმლატორის შეცვლა???
#649
Posted 05 Jun 2015-10:01
#650
Posted 05 Jun 2015-23:23
#651
Posted 06 Jun 2015-00:33
სვეჩები და ზაზორები, სვეჩის პროვოდები.
როცა ძალა ადგება მანქანას(გაზზე) ხალასტოი ხოდზე გიქრება ეგაა და ეგ. შენ ტორმუზს,ან ზადნში,რომ ჩააგდეფ არჩაგქრობია?
Kapson
Quote
ტპიტრონიკი მასეთია თუ გინდა,რომ არდაგიგორდეს გადართე მანუალზე დააპლიუსე 2 სიჩქარე და დადგები ადგილზე
This post has been edited by malkhaz_m: 06 Jun 2015-00:38
|
Thanked by 1 Member:
|
#653
Posted 06 Jun 2015-19:51
Quote
ზუსტად დაწერე რომელი სვეჩები დააყენე,და სვეჩის პროვოდები ახლები ორიგინალები იყიდე? თუ ორიგინალი არა, რომლები იყიდე ეგეც დაწერე. 80% ვიცი,რომ სვეჩების ბრალია რა
This post has been edited by malkhaz_m: 06 Jun 2015-19:52
#655
Posted 06 Jun 2015-22:08
სვეჩები დენსო დავაყენე, სააკაძეზე ვიყიდე 80 ლარი გადავიხადე, კატალოგით რაც ეწერა ეგენია IW20. ჩიბუხები ქუთაისის ქუჩაზე ვიყიდე ოთხივე 160 ლარად. სვეჩების ბრალი ნაღდად არაა. დღეს კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი. 1-2 თვის წინ მატორი გავრეცხე, აკუმლატორს ბრკა აძრვა და უკან მეგდო ბაგაჟნიკში. დღეს შემთხვევით ვნახე და თურმე 45 კი არა 36 ამპერიანი ყოფილა. ეხლა უკვე ვრწმუნდები რო უეჭველი აკუმლატორის ბრალია. ახლობელს აქვს 45-იანი, ვეთხოვები 2-3 დღე და ვნახავ შედეგს
#656
Posted 06 Jun 2015-22:54
Quote
ჰო ნახე და თუ მაინც ქნა მერე სვეჩები ძმაო.
Quote
აი ზუსტად ამიტომ გკითხე სვეჩებზე
ასე,რომ დენსოს სვეჩებზე ერთხელ კიარა სამჯერ მქონდა სხვადასხვა მანქანებზე ხალასტოი ხოდზე ჩაქრობები. თან სუყველა ირიდიუმი იყო.
მე როგორც მახსოვს შენ NGK PGR6D გქონდა და მაგ სვეჩებს რამოუვიდა?
მოკლეთ NGK ჯობია ბევრად დენსოს.
#657
Posted 06 Jun 2015-23:13
მე კი პირიქით მითხრეს, დენსოს ირიდიუმები გაზზე უკეთესად მუშაობსო. იმ NGK-ს რა მოუვიდა და ჩიბუხებიდან ნარტყამები ჰქონდა დენის და ოდნავი ბზარიც ჰქონდა გაჩენილი. არადა იაპონიიდან ჩამოყოლილი სვეჩები რაც იყო ის მუშაობდა ნორმალურად. მე კი მაინც შევცვალე და კი აურია მალე. მატორიდან ხმაც მოდიოდა დაუწვავი გაზის და პერებოიც ჰქონდა. მერე კი შევცვალე სვეჩებიც და ჩიბუხებიც და ეხლა მუშაობს იდეალურად, პროსტა ეს პრობლემა აქვს რაა... სვეჩის ბრალი არ იქნება იმიტო რო NGK-ზეც ეგრე მოსდიოდა ზუსტად. აკუმლატორის ბრალი იქნება ფაქტია რაა.... აბა პერემიჩკებით რო შევაერთეთ მანქანა გაიმართა. როგორც კი პერემიჩკა მოხსნეს ჩაქრა ეგრევე. ჯერ 45 ამპერი რა არის და ახლა კიდე 36-იანს რო დაუყენებ
#659
Posted 07 Jun 2015-00:47
ნეტა მართლა ეშველოს. ბენზინზე კი მუშაობს საკაიფოდ. საერთოდ არაფერს იტყობს. აი გაზზე კი ქრება ხოლმე, განსაკუთრებით მაშინ როც აკაი გახურებულია. როგორც ვხვდები, ვინტილატორს რო რთავს გახურებულზე ხშირად, მაგიტო ქრება. ცალკე მე დავიტანჯე და ცალკე გაზის რეგულიროვშიკი
Share this topic:
3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?


0
MultiQuote


View Garage



