Toggle shoutbox ChatBox
|
Mercedes VS Mitsubishi
#16
Posted 15 Dec 2011-13:09
მოკლედ, კონკრეტულად მაინტერესებს ამ ორი მოდელის მოსახვევებში სიარული, ანუ მოსახვევში რომელი უკეთესად შედის და დგას, მჭირდება დამამატკიცებელი ვიდეოები.
ბლა ბლა ბლა და ოეეე იღოვა არ გვინდა, მხოლოდ და მხოლოდ ვიდეო ფაქტებით.
ვალერი მენიძლავება მერსედესს პავაროტში შანსი არაა მიცუბიში შეედაროსო და ჰეთ ახლა, მარა მიკერძოებასაც აქ ქონდეს ადგილი, კომპეტენტრური ვიდეოები მჭირდება.
ბლა ბლა ბლა და ოეეე იღოვა არ გვინდა, მხოლოდ და მხოლოდ ვიდეო ფაქტებით.
ვალერი მენიძლავება მერსედესს პავაროტში შანსი არაა მიცუბიში შეედაროსო და ჰეთ ახლა, მარა მიკერძოებასაც აქ ქონდეს ადგილი, კომპეტენტრური ვიდეოები მჭირდება.
Black leopard will be back soon
Other Replies To This Topic
#17
Posted 15 Dec 2011-15:39
მოკლედ. მეპირადათ დიდი რული არ ვარ მაგრამ C280 რომ მყავდა იმით უფრო შევდიოდი დავრისკავდი მოსახვევებს ვიდრე ვრ4 ით.
კვადროს ალბათ სულ სხვა ტარება უნდა მაგრამ არ ვიცი.
კვადროს ალბათ სულ სხვა ტარება უნდა მაგრამ არ ვიცი.
#18
Posted 15 Dec 2011-16:11
მეც არ ვარ მაგარი რული მაგრამ მოსახვევებში რაღაც საშინელებები რომ მიკეთებია მანქანა თავისით სწორდებოდა ყოველგვარი მოცურების გარეშე...
მერსედესზე ეგეთი ექსტრემალური რაღაცეები არ გამიკეთებია მაგრამ ეგეც ძალიან მაგრად შედის მოსახვევში ახლები განსაკუთრებით, ტიპი მენიძლავებოდა 2005-იანი ე კლასით მცხეთიდან ხიდზე რომ გადმოხვალ თბილისისკენ ძალიან დამპალი მოსახვევი რომ არის მანდ 180-ით შევალო, ვრ4-ით შანსი არაა მანდ 150-ითაც რომ შეხვიდე ))
ისე შედარების ვიდეოები მეც ვერ ვნახე.
მერსედესზე ეგეთი ექსტრემალური რაღაცეები არ გამიკეთებია მაგრამ ეგეც ძალიან მაგრად შედის მოსახვევში ახლები განსაკუთრებით, ტიპი მენიძლავებოდა 2005-იანი ე კლასით მცხეთიდან ხიდზე რომ გადმოხვალ თბილისისკენ ძალიან დამპალი მოსახვევი რომ არის მანდ 180-ით შევალო, ვრ4-ით შანსი არაა მანდ 150-ითაც რომ შეხვიდე ))
ისე შედარების ვიდეოები მეც ვერ ვნახე.
#20
Posted 15 Dec 2011-16:25
David,
მაგას ვამბობ მეც, ახალ მერსედესებს პნევმო პადვესკა აქვს და ამორტიზატორის ხოდს არეგულირებს ტარების სტილიდან გამომდინარე, შეიძლება არც გადაიხაროს მანქანა საერთოდ მაღალ სიჩქარეზე, გაცილებით ჭკვიანი და დახვეწილი სისტემაა, მაგრამ 2001 წლიან მანქანებს თუ შევადარებთ მაშინ ვრ-4 აჯობებს ყველა ვარიანტში
მაგას ვამბობ მეც, ახალ მერსედესებს პნევმო პადვესკა აქვს და ამორტიზატორის ხოდს არეგულირებს ტარების სტილიდან გამომდინარე, შეიძლება არც გადაიხაროს მანქანა საერთოდ მაღალ სიჩქარეზე, გაცილებით ჭკვიანი და დახვეწილი სისტემაა, მაგრამ 2001 წლიან მანქანებს თუ შევადარებთ მაშინ ვრ-4 აჯობებს ყველა ვარიანტში
VR-4, MT
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
#22
Posted 15 Dec 2011-16:51
#23
Posted 15 Dec 2011-16:59
2 კვირაში 2003 იანი E კლასი მეყოლება (სიძე აგზავნის) და შევამოწმებ
კარლევსკი მეიქინგ როცა ვალერიანოვიჩს სტენდინგ
#25
Posted 15 Dec 2011-22:22
Mitsubishi Galant VR-4 Type S 2002
WTF? 2002 ში ვრ4 ები გამოდიოდა რო? 2001 ში შეწყვიტეს მგონი ეგრე არაა?
Gio - არ უსმინო ამ ტიპს, შენი უკანა ხიდი უნდა მაგას
me-var - ჩემი წინა ხიდი არ უნდა?
Corsa- უკან გაიკეთე ეგ შენი წინა ხიდი :D
me-var - ჩემი წინა ხიდი არ უნდა?
Corsa- უკან გაიკეთე ეგ შენი წინა ხიდი :D
#27
Posted 16 Dec 2011-11:49
კაცოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო! არა აქვს მაგას ჩემთვის მნიშვნელობა! ბიჯიოოო! ჩათვალეთ რო ბოლო მოდელია!
და რას გავს პოლი? ხო გითხარით მკითხავებმა და იეღოველებმა ხმა არ მისცეთ და მხოლოდ და მხოლოდ კომპეტენტური ახსნა და ხმა მჭირდებაო?
რატოა უკეთესი VR4 TypeS 200(ბოლო) და არა Mercedes CDI 3.2 2002?
და რას გავს პოლი? ხო გითხარით მკითხავებმა და იეღოველებმა ხმა არ მისცეთ და მხოლოდ და მხოლოდ კომპეტენტური ახსნა და ხმა მჭირდებაო?
რატოა უკეთესი VR4 TypeS 200(ბოლო) და არა Mercedes CDI 3.2 2002?
#28
Posted 16 Dec 2011-12:07
ბიჯიიიიოოოოოო!
ჯერ ერთი იმიტო ჯობია რო ვრ-4 არის გალანტის ჩვეულებრივი საქალაქო ვერსიის სპორტული მოდიფიკაცია, ხოლო Mercedes CDI 3.2 არის ჩვეულებრივი სამომხმარებლო ვერსია
მიუხედავად იმისა რო მერსედესს აქვს უსაფრთოების თანამედროვე სისტემები და მაღალი მაჩვენებელი, ვრ-4 მაინც შექმნილია გაზაობისათვის და შესაბამისი სისტემებიც უფრო ბევრი აქვს ვიდრე მერსოს. აიკი, ტსც და დაკიდების სისტემა კაკრაზ მაგისთვის არის დამატებული საქალაქო ვერსიისგან განსხვავებით რომ ადვილად გაიარო მაღალ სიჩქარეზე მოსახვევები და ქონდეს კარგი მართვადობა. ვოტ ტაკ!
ეშო ვაპროსი?
ჯერ ერთი იმიტო ჯობია რო ვრ-4 არის გალანტის ჩვეულებრივი საქალაქო ვერსიის სპორტული მოდიფიკაცია, ხოლო Mercedes CDI 3.2 არის ჩვეულებრივი სამომხმარებლო ვერსია
მიუხედავად იმისა რო მერსედესს აქვს უსაფრთოების თანამედროვე სისტემები და მაღალი მაჩვენებელი, ვრ-4 მაინც შექმნილია გაზაობისათვის და შესაბამისი სისტემებიც უფრო ბევრი აქვს ვიდრე მერსოს. აიკი, ტსც და დაკიდების სისტემა კაკრაზ მაგისთვის არის დამატებული საქალაქო ვერსიისგან განსხვავებით რომ ადვილად გაიარო მაღალ სიჩქარეზე მოსახვევები და ქონდეს კარგი მართვადობა. ვოტ ტაკ!
ეშო ვაპროსი?
Thanked by 1 Member:
|
#29
Posted 16 Dec 2011-13:23
Shinigami, რას მეჩხუბები თუ იცი?
მე კი ვიცი, მარა ვინ გიჯერებს?
თქვენი პოსტებით და კომპეტენტური ახსნით მინდა დავამტკიცო ჩემი სიმართლე.
ბიჯოს!
მე კი ვიცი, მარა ვინ გიჯერებს?
თქვენი პოსტებით და კომპეტენტური ახსნით მინდა დავამტკიცო ჩემი სიმართლე.
ბიჯოს!
#30
Posted 17 Dec 2011-13:32
Qartvela™,
და ბარემ ციცხალ მაგალითზე აჩვენეთ..ჰა დააძრეთ ახლა ერთი მერსო და წავედით შევეჯიბროთ
და ბარემ ციცხალ მაგალითზე აჩვენეთ..ჰა დააძრეთ ახლა ერთი მერსო და წავედით შევეჯიბროთ
#31
Posted 09 Feb 2012-12:03
არასწორი მიდგომაა კლასებისადმი თუ მიცუბიშის ავიღებთ ვრ4 ს მაშინ იმავე კლასისა და სიძლიერის უნდა ავიღოთ მერსედესიც და დამერწმუნეთ ე 55 ამგ გაცილებით ჯობია კომფორტში ვრ4 ს და არც სიძლიერითაა ვინმეზე ნაკლები ასეთია ჩემი კომენტარი
Share this topic:
2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?