This post has been edited by Qartvela™: 03 Oct 2011-14:13
Toggle shoutbox ChatBox
|
მიცუბიში კოლტი - რჩევა მჭირდება
#2
Posted 03 Oct 2011-13:48
რომელი კოლტი
ისე არცერთ კოლტს არაქვს პრობლემატური არაფერი,
დაჯექი და იარე
პრაქტიკაში გვყავდა და გაუძლო ყველაფერს
ისე არცერთ კოლტს არაქვს პრობლემატური არაფერი,
დაჯექი და იარე
პრაქტიკაში გვყავდა და გაუძლო ყველაფერს
კარლევსკი მეიქინგ როცა ვალერიანოვიჩს სტენდინგ
#3
Posted 03 Oct 2011-13:52
მივეკია ? რა მანქანაა ინფო დაიდოს
Gio - არ უსმინო ამ ტიპს, შენი უკანა ხიდი უნდა მაგას
me-var - ჩემი წინა ხიდი არ უნდა?
Corsa- უკან გაიკეთე ეგ შენი წინა ხიდი :D
me-var - ჩემი წინა ხიდი არ უნდა?
Corsa- უკან გაიკეთე ეგ შენი წინა ხიდი :D
#5
Posted 03 Oct 2011-14:04
კარგი მოვლილი იყიდე და ასხი მხოლოდ ბენზინი, ნუ ზეთიც იასნია
სერიოზული მანქანა და არაფერი არ სტკივდება თუ არ ატკინე ძალით
სერიოზული მანქანა და არაფერი არ სტკივდება თუ არ ატკინე ძალით
This post has been edited by Qartvela™: 03 Oct 2011-14:33
#7
Posted 03 Oct 2011-14:20
მაგაზე შემოვა ჩვენი კლუბელი და დაწერს, მას ყავდა 1 წელი თითქმის მასეთი ზუსტად
ახლახანს გაყიდა
ახლახანს გაყიდა
This post has been edited by Qartvela™: 03 Oct 2011-14:32
#10
Posted 05 Feb 2016-21:40
გამარჯობათ... კოლტზე ჭრაჭუნობს წინ რაგაც თეგეტაში მყავდა სამჯერ აწიეს და არაფერი არ ჭირს ვაბშეო და ისევ ჭრაჭუნობს დამტანჯა რაა ეხლა ჩემი ძმაკაცის კოლტმაც იგივე დაიწყო. იქნებ იცით ვინმემ რამე რა უნდა ვერ ვხვდები ერთმა მითხრა ამორტიზატორებმა იცის კოლტზე მასეთი ჭრაჭუნი და რო დათბება გასწორდებაო და აბა თქვენ რას მეტყვით
#11
Posted 05 Feb 2016-21:59
beqa colt2004
ჩემსასაც ქონდა მაგდაგვარი სიმპტომები. ამოების ამბავი რომ იყოს ყველა ხელოსანს არ გააკეთებინო. ამბობენ ხელოსანმა თუ არ იცის შეიძლება ლაბავოის შეეხოსო.
მეც მეგონა ამოების პადუშკები ხომ არაათქო. მერე მითხრეს, რო გახურებულზე არ იზამსო. რო ვაკვირდებოდი სიარულში რაღაც პერიოდის მერე არ ჭრაჭუნობდა
ჩემსასაც ქონდა მაგდაგვარი სიმპტომები. ამოების ამბავი რომ იყოს ყველა ხელოსანს არ გააკეთებინო. ამბობენ ხელოსანმა თუ არ იცის შეიძლება ლაბავოის შეეხოსო.
მეც მეგონა ამოების პადუშკები ხომ არაათქო. მერე მითხრეს, რო გახურებულზე არ იზამსო. რო ვაკვირდებოდი სიარულში რაღაც პერიოდის მერე არ ჭრაჭუნობდა
#12
Posted 06 Feb 2016-21:29
ikaraul
დღეს კაო ამინდი რო იყო აგარ უქნია ვაბშე და დავიჯერო ყინვების ბრალი იყო? არადა პერედოკი სამჯერ ავაწევინე თეგეტაში და ხელის ხლება არ უნდა არაფერსო დაჯე ამორტიზატორიც
მოხანა და შეამოქმა იდეალურიაო
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
რომელ კალოტკებს მირჩევთ კოლტზე სად ვიყიდო და რა გირს თუ იცით?
დღეს კაო ამინდი რო იყო აგარ უქნია ვაბშე და დავიჯერო ყინვების ბრალი იყო? არადა პერედოკი სამჯერ ავაწევინე თეგეტაში და ხელის ხლება არ უნდა არაფერსო დაჯე ამორტიზატორიც
მოხანა და შეამოქმა იდეალურიაო
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
რომელ კალოტკებს მირჩევთ კოლტზე სად ვიყიდო და რა გირს თუ იცით?
#13
Posted 06 Feb 2016-23:21
beqa colt2004
ყველა ატე-ს ფირმისას აქებს და შენც ადექი და ეგენი დააგე
ყველა ატე-ს ფირმისას აქებს და შენც ადექი და ეგენი დააგე
Thanked by 1 Member:
|
#15
Posted 07 Feb 2016-15:11
მოკლედ!
მყავს მიცუბიში კოლტი - 2002 წლის. ძრავი 1.3
დაახლოებით 3 თვეა მინთებს ჩეკს - Check Enginge. როდესაც ჩეკი ანთია მანქანას:
1. უჭირს გაწევა
2. ხანდახან აღმართზე მიგდებს ხოლმე აბაროტს 2-დან სამამდე და შემდეგ გაზის პედალს რომ ვუშვებ ქვევით იწევს.
3. აქვს ეგრედწოდებული "ძიორგანიები"
4. მოკლკედ ძალიან ცუდათ დადის
არის შემთხვევა როდესც ჩეკი თავისი ქვრება, ამ დროს მანქანა დადის ჩვეულებრივად არა იდეალურად, თუმცა გაცილებით უკეთესად.
შევამოწმე კომპიუტერით და გამოვცვალე - ჰაერის ფილტრი, გავწმინდე ბენზინის ფილტრი, შემდეგ საერთოდ გამოვცვალე ბენზონასოსი, ძრავის ზეთი ახალი შცვლილია.
მეყენა ბოშის სვეჩები და ყველა იყო გაშავებული, შემდეგ დავაყენე ძველი, რაც მოყვა ქარხნული. არ არის კარგ მდგოამრეობაში მაგრამ უკეთესია. ეს სვეჩები აღარ გაშავებული თუმცა მაინც ისე დადის. ერთმა ხელოსანმა მითხრა NGK დააყენე ისევ და გასწორდებაო მაგრამ მე რატომღაც მგონია რი პრობლემა ჰაერთან უფროა ვიდრე სვეჩი, და სვეჩი ჩეკს არ აანთებდა და არც აბაროტს ააგდებდა. წვამაც მოიამატა. იქნებ მითხრათ რიის ბრალია თორე დავიტანჯე!!
მადლობა
მყავს მიცუბიში კოლტი - 2002 წლის. ძრავი 1.3
დაახლოებით 3 თვეა მინთებს ჩეკს - Check Enginge. როდესაც ჩეკი ანთია მანქანას:
1. უჭირს გაწევა
2. ხანდახან აღმართზე მიგდებს ხოლმე აბაროტს 2-დან სამამდე და შემდეგ გაზის პედალს რომ ვუშვებ ქვევით იწევს.
3. აქვს ეგრედწოდებული "ძიორგანიები"
4. მოკლკედ ძალიან ცუდათ დადის
არის შემთხვევა როდესც ჩეკი თავისი ქვრება, ამ დროს მანქანა დადის ჩვეულებრივად არა იდეალურად, თუმცა გაცილებით უკეთესად.
შევამოწმე კომპიუტერით და გამოვცვალე - ჰაერის ფილტრი, გავწმინდე ბენზინის ფილტრი, შემდეგ საერთოდ გამოვცვალე ბენზონასოსი, ძრავის ზეთი ახალი შცვლილია.
მეყენა ბოშის სვეჩები და ყველა იყო გაშავებული, შემდეგ დავაყენე ძველი, რაც მოყვა ქარხნული. არ არის კარგ მდგოამრეობაში მაგრამ უკეთესია. ეს სვეჩები აღარ გაშავებული თუმცა მაინც ისე დადის. ერთმა ხელოსანმა მითხრა NGK დააყენე ისევ და გასწორდებაო მაგრამ მე რატომღაც მგონია რი პრობლემა ჰაერთან უფროა ვიდრე სვეჩი, და სვეჩი ჩეკს არ აანთებდა და არც აბაროტს ააგდებდა. წვამაც მოიამატა. იქნებ მითხრათ რიის ბრალია თორე დავიტანჯე!!
მადლობა
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?