გაგა
მეოთხე თაობის გაზი - ჩვეულებრივი გაზის სისტემაა არ გააჩნია არანაირი კომპიუტერი პირდაპირ აწვდის გაზს მანქანას, ქოქავს ბენზინზე, გახურების შემდეგ გადადის გაზზე. ეს იდეაში ძრავს იცავს გამოშრობისგან. აბაროტებზე სწორდება ბენზინის გახსნა მაგალითად 5000 აბაროტზე გაზი ჩაენაცვლოს ბენზინით.
მეხუთე თაობის გაზი - ავტომობილზე სისტემის დამონტაჟების დროს გაზის სისტემის კომპიუტერი უკავშრდება ძრავის კომპიუტერს და მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ახორციელებს ძრავის მუშაობას გაზზე იმავე სიზუსტით, როგორც მუშაობდა ძრავი ბენზინზე. ამიტომ გაზზე მუშაობის დროს ყველა პარამეტრი დაცულია და მანქანა აღარ ანთებს „check Engine” სიგნალის ნათურას; რაც იმას ნიშნავს რომ შედეგი მიღებულია მაქსიმალური სიზუსტით.
მეხუთე თაობის აპარატურის შემთხვევაში გაზის ინჟექტორების გახსნა / დახურვის ციკლი არის 12 მილი სეკუნდზე ნაკლები. ეს საშუალებას გვაძლევს ძრავის მაღალი ბრუნთა რიცხვის დროს სიმფაზურ რეჟიმში მიეწოდოს გაზი ცილინდრებს. ამიტომ, წინა თაობებისაგან განსხვავებით, მეხუთე თაობის აპარატურა აღარ საჭიროებს გაზიდან ბენზინზე გადართვას სიმძლავრის მომატების მიზნით;
მეხუთე თაობის გაზის რედუქტორს შეუძლია ნებისმიერი სიმძლავრის ძრავის გაზით მომარაგება, კერძოდ ისეთი ავტომობილებისათვის, როგორიცაა: Mercedes G55, Mercedes S 500, BMW X5 4.8 is, HUMMER H2 6.0L, Lincoln Navigator, Cadillac Escalade და სხვა..., საკმარისია ლოვატოს მხოლოდ ერთი რედუქტორი, ნაცვლად სხვა ფირმის ორი რედუქტორისა;
სპორტული და OFF Road-ისთვის განკუთვნილი მანქანაბისთვის, მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს ფუნქცია, კომბინირებულ რეჟიმში მიაწოდოს ძრავს ბენზინი და გაზი ერთდროულად, რაც ძრავის სიმძლავრეს 100% -ზე მეტს ხდის;
წინა თაობებთან შედარებით, მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურა მოიხმარს 10-15%-ით ნაკლებ გაზს;
როდესაც რედუქტორის ტემპერატურა აღემატებს 60 c გრადუსს, მანქანა იქოქება პირდაპირ გაზზე, რაც დამატებით ამცირებს ბენზინის ხარჯს;
მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს ელექტრო ფილტრი, რომელიც დაზიანების შემთხვევაში მძღოლს აძლევს ხმოვან სიგნალს სალონში, რაც თავიდან აგვაცილებს ვარგისი ფილტრის შეცვლას;
ბენზინის გათავების, ინჟექტორების დაბინძურების (გაჭედვის) და/ან ბენზონასოსის მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში, ლოვატოს მეხუთე თაობის აპარატურა გაძლევთ საშუალებას ავარიულ რეჟიმში მანქანა დაქოქოთ პირდაპირ გაზზე და თავიდან აიცილოთ მოულოდნელი უსიამოვნებები;
მეხუთე თაობის ლოვატოს ინჟექტორები მუშაობის დროს არ გამოსცემს შემაწუხებელ ხმას და სხვა ფირმებისგან განსხვავებით გამოირჩევა ხანგრძლივი სიცოცხლისუნარიანობით, კერძოდ მუშაობის ხანგრძლივობაა 200,000 კმ;
მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს დამატებით ტემპერატურის სენსორი, რომელიც გარემო ტემპერატურის ცვალებადობასთან ერთად უზრუნველყობს სისტემის სწორად მუშაობას და აღარ არის საჭირო სეზონური რეგულირება;
თუ გაზზე მუშაობის დროს სისტემის რომელიმე კომპონენტი გამოვა მწყობრიდან და/ან ვერ მუშაობს სათანადოდ, მაშინ სისტემა ავტომატურად გადადის ბენზინზე და სალონში გვაძლევს ავარიულ სიგნალს. შემდგომ კი, ჩვენს ნებისმიერ სერვის ცენტრში, შესაძლებელია გაზის აპარატურის კომპიუტერული დიაგნოსტიკა და დაზიანებული კომპონენტის ზუსტად დადგენა.
ესააა
This post has been edited by lasha117: 02 Oct 2013-19:44