Toggle shoutbox ChatBox
![]() |
Mitsubishi Galant VR-4 & Legnum VR-4 Mitsubishi FTO - ტექნიკური კითხვები / რჩევები ყველაფერი ამ მოდელის შესახებ
#32
Posted 21 Apr 2011-13:24
by Ruchka
#33
Posted 28 Oct 2011-23:49
#34
Posted 28 Oct 2011-23:58
ტვინ ტურბოა სტანდარტი წნევა 0.5 ბარი წვა ავტომატის სავარაუდოდ უხეში გამოთვლით 13 ლიტრა , სხვა იაპონურ მეგობარ მანქანებთან ნშედარებით ცა და დედამიწაა გამძლეობაში! დადის რბილად!
აქ ყიდულობ თუ ჩამოგყავს?
me-var - ჩემი წინა ხიდი არ უნდა?
Corsa- უკან გაიკეთე ეგ შენი წინა ხიდი :D
#35
Posted 29 Oct 2011-00:02
#36
Posted 29 Oct 2011-00:08
წელს მიაქციე ყურადღება ,აიკის ქონა არქონას მატორი კარობკა ტურბინა რაზდატკა...რაზდატკა+1
#39
Posted 29 Oct 2011-00:50

#40
Posted 29 Oct 2011-11:51
შენ ბრატ მექანიკაზე მთელი წელი გვიმტკიცე 10-11ს მიწვავსო და ახლა ავტომატიკით 2 ლიტრ სხვაობას კი იძლევა იასნია
მაგრამ აგერ ჩვენებს 12-13 ზე მეტს არ უწვავს თუ არ იგაზავეს, მოკლედ შენ ან ძაან ხათრიანი გხვდება ან ძაან მუცელა


This post has been edited by Qartvela™: 29 Oct 2011-11:58
#41
Posted 29 Oct 2011-12:03
მე პირადად უამრავი საკუთესო თვისება რომ არ ჩავთვალოთ ერთი რამის გამო განსაკუთრებით მომწონს ლეგნუმი:
წარმოიდგინე სიტუაცია, დგეხარ შუქნიშანზე, გვერდით მოგიდგა გატრიინოლებულ ///Mაწებალ ელიავა ტუნინგ შავი ფეცოტი და ცერად, დამცინავი მზერით გადმოგხედა ...

და აქვე გეტყვი, რკინის ნერვები უნდა გქონდეს ან მინიმუმ ბრიანას ბიძაშვილი უნდა იყო VR4-ს ქალაქში 12-13 ლიტრი რომ დააწვევინო.
უამრავჯერ ვცადე დამენიშნა და გამეგო რამდენს წვავდა VR4 ქალაქში გაყრების გარეშე, მაგრამ უშედეგოდ ... 100KM-ს გავლისას 2-3 ჯერ რო არ ჩამეჭირა არ გამოდიოდა


#42
Posted 29 Oct 2011-12:21
Quote
მეც დავინიშნე და მინიმუმ 13 გამოვიდა, და პერიოდული ჩაჭერებით 17-18 წვავდა. დაილოცა მეხანიკა 11 ლიტრას წვავდა ქალაქში

This post has been edited by Qartvela™: 29 Oct 2011-12:23
#43
Posted 29 Oct 2011-14:16
სწრაფი
კომფორტული
მანევრი აქვს ძალიან კარგი, მე პირადად პარნიზე გამოვდიოდი მაგ მანქანით და კარგი შედეგი მქონდა
ტევადია, რაც გინდა ჩადე შიგნით არ არის პრობლემა
არ არის ბრახუნა როგორ ბევრი სხვა უნივერსალები
მინუსი ის აქვს რომ ცოტა ბევრ ბენზინს მოიხმარს, 13-14 ლიტრი ქალაქში თუ წყნარად ივლი და იმას გამოცვლი რასაც გეტყვი
ტორმუზები აქვს ცოდი, მაგრამ კარგი კალოდკებით და სატორმუზო სითხის გამოცვლით ყველაფერი გვარდება.
მეტი მინუსები არ აქვს.
ყიდვისას უნდა შეამოწმო მცოდნეებთან, თუ მოიყვან და შევამოწმებთ კარგი იქნება, ნუ რა თქმა უნდა ხინკალსაც იკისრებ

ყიდვისას სასურველია გამოცვალო შემდეგი რამ.
ზეთი მატორში 130 ლარი
ზეთი გადაცემათა კოლოფში, ისიც გარბენს გააჩნია 350 ლარი
ზეთი აიკში - 35 ლარი
ზეთი რაზდატკაში 35 ლარი
სვეჩები - 100 ლარი, იბეიდან ჩამოტანა
ბოშის ლამბდა ზონდი, ორიგინალი 150 ლარი თუ არ ვცდები
წინა კალოდკები თუ კარგია დატოვებ თუ არა და 160 ლარი კერამიკულები, ყველაზე კარგად ატორმუზებს
Oil Catch tank - 20-30 ლარი
ჰაერის ფილტრი - 20 ლარი
ბენზინის ფილტრი - 50-80 ლარი
ერთი სიტყვით ამ ყველაფერს გამოცვლი და მანქანა გემსახურება მთელი შენი ცხოვრება.
ფასებმა არ შეგაშინოს რადგან უმეტესობა ერთჯერადად იცვლება
ერთიანად გამოცვლაც არ არის სავალდებულო, შეგიძლია ნელნელა მიყვე და შენ გემოზე მოიყვანო ყველაფერი.
წარმატებები
my car is street tuned but have you ever herd that dyno tune is better. everyone here i think has 10.000$ in month, is not it? for you its easy to speak. easy tu spend money. i cant anderstend what are u speeking, im not englishman. do u know how much money i have at my job? i want fwd evo, not civic and eclipse, but nobody in biggest forum knows how to do it. i think: who is idiot? i ask question... and u are going mad coz u donot know answer.
question: how to make evo 4 rs fwd
answer if u know!
if u dont know just Shut up! or **** off,i dont know how to say it in english. in my language it will be "chaijvi" (make **** in ur trothers) and stop joking!
© რუჩკა-მონალიზა
#44
Posted 29 Oct 2011-17:28



150000 გარბენი ბევრია ლეგნუმისთვის?????
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?