Toggle shoutbox ChatBox
|
mitsubish grandis
#1
Posted 01 May 2016-23:36
ბიჭებო გამარჯობა, პირველ რიგში გილოცავთ აღდგომას მრავალს დაესწარით.... ეხლა რაც შეეხება ჩემს შეკითხვებს,
1. 2005იანი გრანდისი ჩამოვიდიდა და ძრავი ცეპზეა თუ რემენზე?
2. დაშლილები სადაა ამ მანქანის? აირბაგი არ აქვს და მითხრეს დაშლილებში იქნებაო
3. ჭერზეც მონიტორი აქვს, 3 პულტი მოყვა და ვერანაირად ვერ ჩავრთე მიუხედავად იმისა რომ ელემენტები შევუცვალე პულტს
4. რატომღაც თითქმის ყველა მანქანის და მარკის facebook გვერდი არის და მიცუბიშის რომ გაკეთდეს? მემგონი ცუდი არ იქნება, წინასწარ მადლობა ყველას პასუხისთვის
1. 2005იანი გრანდისი ჩამოვიდიდა და ძრავი ცეპზეა თუ რემენზე?
2. დაშლილები სადაა ამ მანქანის? აირბაგი არ აქვს და მითხრეს დაშლილებში იქნებაო
3. ჭერზეც მონიტორი აქვს, 3 პულტი მოყვა და ვერანაირად ვერ ჩავრთე მიუხედავად იმისა რომ ელემენტები შევუცვალე პულტს
4. რატომღაც თითქმის ყველა მანქანის და მარკის facebook გვერდი არის და მიცუბიშის რომ გაკეთდეს? მემგონი ცუდი არ იქნება, წინასწარ მადლობა ყველას პასუხისთვის
#2
Posted 02 May 2016-19:51
jack-danielsi1
გაგიმარჯოს. ასევე, ჩვენც გილოცავთ.
1) მშვიდობაშI მოიხმარე, სულ მწვანეზე სავსე ბაკით
რემენზეა;
2) დაშლილები ბევრგანაა. ფეიქრებზეც და ისანშიც. მაიპარტ.ჯი-ზეც იპოვი. 568380380 ბესო ქვია, ისანშია.
3) ჭერის მონიტორზე 2 გრანდისი მყავდა და ვერცერთზე ვერ ჩავრთე. ელბაქიძის აღმართზე ატელიეა და იქ აჩვენე ელექტრიკს. ასევე, წერეთელზე თელასის შენობასთან ვოვა მუშაობს 577726377 და მას შეეხმიანე. კეკელიძე ბოლოში დავწერე იმიტომ, რომ მეძვირეები არიან და ზოგიერთი ფულის ახევაზე გეჩალიჩება
4) ფბ გვერდის გაკეთება საინტერესო იქნება. არაფრის
გაგიმარჯოს. ასევე, ჩვენც გილოცავთ.
1) მშვიდობაშI მოიხმარე, სულ მწვანეზე სავსე ბაკით
2) დაშლილები ბევრგანაა. ფეიქრებზეც და ისანშიც. მაიპარტ.ჯი-ზეც იპოვი. 568380380 ბესო ქვია, ისანშია.
3) ჭერის მონიტორზე 2 გრანდისი მყავდა და ვერცერთზე ვერ ჩავრთე. ელბაქიძის აღმართზე ატელიეა და იქ აჩვენე ელექტრიკს. ასევე, წერეთელზე თელასის შენობასთან ვოვა მუშაობს 577726377 და მას შეეხმიანე. კეკელიძე ბოლოში დავწერე იმიტომ, რომ მეძვირეები არიან და ზოგიერთი ფულის ახევაზე გეჩალიჩება
4) ფბ გვერდის გაკეთება საინტერესო იქნება. არაფრის
#4
Posted 02 May 2016-21:45
jack-danielsi1
ჩემი გრანდისი 115-ზე ჩამომივიდა. 20 რო გავიარე კლაპნები დავარეგულირებინე და მაშინ თან შევამოწმე და ნორმალურ მდგომარეობაში იყო. ამიტო აღარ მიფიქრია შეცვლაზე. გაწყვეტის შემთხვევაში აუცილებლად დაღუნავს კლაპნებს. ბირკა ექნება და ნახე, თუ 100-მდე აქვს შეცვლილი მაშინ აღარ დასჭირდება. თუ არ ააქვს შეცვლილი მაშინ ჯობია შეცვალო.
ჩემი გრანდისი 115-ზე ჩამომივიდა. 20 რო გავიარე კლაპნები დავარეგულირებინე და მაშინ თან შევამოწმე და ნორმალურ მდგომარეობაში იყო. ამიტო აღარ მიფიქრია შეცვლაზე. გაწყვეტის შემთხვევაში აუცილებლად დაღუნავს კლაპნებს. ბირკა ექნება და ნახე, თუ 100-მდე აქვს შეცვლილი მაშინ აღარ დასჭირდება. თუ არ ააქვს შეცვლილი მაშინ ჯობია შეცვალო.
#6
Posted 02 May 2016-23:45
jack-danielsi1
ერთ-ერთი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა თუ მოუვლი.
ზეთი თავის დროზე შეუცვალე ძრავში !
გადაცემათა კოლოფში შეამოწმებინე, თუ არ უნდა შეცვლა, მოუარე და კარგა ხანი არ დაგჭირდება შეცვლა. კარობკას თუ მოუფრთხილდები - უპრობლემოა
მე 2003 წლიანზე მეოთხე თაობის გაზი მეყენა. ეხლა სპორტ გერ ვერსიაზე, 2006-იანია და მესამე თაობა მიყენია. მოკლედ 2003 წლიადან 2006 წლის ჩათვლით და მერეც, თუ არ ვცდები, ერთი და იგივე 2.4 მივეკის ძრავებია და გაზზე მუშაობენ იდეალურად.
გაზს თუ გადაწყვეტ ჩააყენო, ჯობია ე.წ. ფლეშლუბი (კლაპნის სარქველების შემზეთი) დაუყენო, უფრო მეტ ხანს გაგიძლებს ძრავი. გაზზე შენი გადასაწყვეტია, თუ თანხა არ წარმოადგენს პრობლემას ჯობია მეოთხე თაობა დაუყენო. მე მესამეც არ მიქმნის პრობლემას, მაგრამ გაწევა აშკარად ნაკლები აქვს.
პერედოკში ერთადერთი რაც დასჭირდება ეგაა რულავოიდან გამომავალი უდარნი. მე ორივეზე დამჭირდა შეკეთება (ყალიბში მოწურეს და მერე აღარ კაკუნობდა).ისეთი კაკუნი აქვს შეიძლება შარავოი/ნაკანეჩნიკების ხმა ერთად გეგონოს
.
სხვა მეტი არაფერი ისეთი
მოკლედ მე მაგრა ვისიამოვნე ამ მანქანებით. მთავარია სვეჟი მანქნა შეგხვდეს და მოუარო
ერთ-ერთი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა თუ მოუვლი.
ზეთი თავის დროზე შეუცვალე ძრავში !
გადაცემათა კოლოფში შეამოწმებინე, თუ არ უნდა შეცვლა, მოუარე და კარგა ხანი არ დაგჭირდება შეცვლა. კარობკას თუ მოუფრთხილდები - უპრობლემოა
მე 2003 წლიანზე მეოთხე თაობის გაზი მეყენა. ეხლა სპორტ გერ ვერსიაზე, 2006-იანია და მესამე თაობა მიყენია. მოკლედ 2003 წლიადან 2006 წლის ჩათვლით და მერეც, თუ არ ვცდები, ერთი და იგივე 2.4 მივეკის ძრავებია და გაზზე მუშაობენ იდეალურად.
გაზს თუ გადაწყვეტ ჩააყენო, ჯობია ე.წ. ფლეშლუბი (კლაპნის სარქველების შემზეთი) დაუყენო, უფრო მეტ ხანს გაგიძლებს ძრავი. გაზზე შენი გადასაწყვეტია, თუ თანხა არ წარმოადგენს პრობლემას ჯობია მეოთხე თაობა დაუყენო. მე მესამეც არ მიქმნის პრობლემას, მაგრამ გაწევა აშკარად ნაკლები აქვს.
პერედოკში ერთადერთი რაც დასჭირდება ეგაა რულავოიდან გამომავალი უდარნი. მე ორივეზე დამჭირდა შეკეთება (ყალიბში მოწურეს და მერე აღარ კაკუნობდა).ისეთი კაკუნი აქვს შეიძლება შარავოი/ნაკანეჩნიკების ხმა ერთად გეგონოს
სხვა მეტი არაფერი ისეთი
მოკლედ მე მაგრა ვისიამოვნე ამ მანქანებით. მთავარია სვეჟი მანქნა შეგხვდეს და მოუარო
#8
Posted 03 May 2016-00:14
ვირივით მანქანაა. ჩემს მაგალითზე გეტყვი, რომ 12 000 კმ-ის გავლის შემდეგ შევცვალე ზეთი პირველად. მანამდე როდის იყო შეცვლილი არ ვიცი.
ფაქტი მეორე: 143 000 ჰქონდა გავლილი რომ ჩამოვიდა ჩემი, ნაკლეიკაზე ეწერა, რომ კოლოფში ზეთი შეცვლილი ქონდა 105000-ზე, ეხლა 180 000 კმ-ს ვუახლოვდები და ისევ არ გამომიცვლია და კოლოფი საკაიფოდ მუშაობს.
მესამე ფაქტი ის, რომ რემენიც არ გამომიცვლია ჯერ საერთოდ.
მეოთხე: გაზზე 20 000 ისე გავიარე, რომ ხელოსანთან არ მყოლია.
მეხუთე: სანთლები არ გამომიცვლია ჯერ.
მეექვსე და თან დასკვნა: მანქანას ნაკლს ვერ უპოვნი მუშაობაში ამ ყველაფრის ფონზე, არანაირი პერებორი, გაკვრევინება და მისთანანი. ან ზედმეტი ხმაური ძრავის. ზეთს არ იკლებს და არაფერი.
დაბალი შეიძლება იმიტომ არის, რომ ქარხნულზე დაბალი საბურავები გიყენია. 60%-იანის მაგივრად 65%-იანი მიყენია და საკაიფოდ დგას.
მონიტორი ჩვეულებრივად მუშაობს ჩემი, მხოლოდ გაწმენდა დასჭირდა თვალს და მერე ჩაირთო მხოლოდ დივიდი. ვოვასთან ვიყავი, ირაკლიმ რომ ნომერი დაგიწერა. მაგანვე დამიყენა რადიოზე კონვერტორი, რომ ქართული არხები დაეჭირა. ტელევიზორის საკითხი არ გამირკვევია.
მინუსები ისაა, რომ რულავოი ჩემთანაც გასაკეთებელია, მაგრამ მკიდია, ჯერ არაფერი ემჩნევა მანქანას მართვისას, ასე რომ, ჯერ არ ვიწუხებ თავს გაკეთებისგან.
ფაქტი მეორე: 143 000 ჰქონდა გავლილი რომ ჩამოვიდა ჩემი, ნაკლეიკაზე ეწერა, რომ კოლოფში ზეთი შეცვლილი ქონდა 105000-ზე, ეხლა 180 000 კმ-ს ვუახლოვდები და ისევ არ გამომიცვლია და კოლოფი საკაიფოდ მუშაობს.
მესამე ფაქტი ის, რომ რემენიც არ გამომიცვლია ჯერ საერთოდ.
მეოთხე: გაზზე 20 000 ისე გავიარე, რომ ხელოსანთან არ მყოლია.
მეხუთე: სანთლები არ გამომიცვლია ჯერ.
მეექვსე და თან დასკვნა: მანქანას ნაკლს ვერ უპოვნი მუშაობაში ამ ყველაფრის ფონზე, არანაირი პერებორი, გაკვრევინება და მისთანანი. ან ზედმეტი ხმაური ძრავის. ზეთს არ იკლებს და არაფერი.
დაბალი შეიძლება იმიტომ არის, რომ ქარხნულზე დაბალი საბურავები გიყენია. 60%-იანის მაგივრად 65%-იანი მიყენია და საკაიფოდ დგას.
მონიტორი ჩვეულებრივად მუშაობს ჩემი, მხოლოდ გაწმენდა დასჭირდა თვალს და მერე ჩაირთო მხოლოდ დივიდი. ვოვასთან ვიყავი, ირაკლიმ რომ ნომერი დაგიწერა. მაგანვე დამიყენა რადიოზე კონვერტორი, რომ ქართული არხები დაეჭირა. ტელევიზორის საკითხი არ გამირკვევია.
მინუსები ისაა, რომ რულავოი ჩემთანაც გასაკეთებელია, მაგრამ მკიდია, ჯერ არაფერი ემჩნევა მანქანას მართვისას, ასე რომ, ჯერ არ ვიწუხებ თავს გაკეთებისგან.
#10
Posted 03 May 2016-01:15
#12
Posted 03 May 2016-09:17
#14
Posted 03 May 2016-11:11
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?


0

View Garage
MultiQuote





