წელი - Year: 2006
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 2400
გარბენი - Mileage: 147 K
საწვავის ტიპი - Fuel Type: Gas/petrol
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: 4AT
წამყვანი თვლები - Drive: წინა წამყვანი
პრობლემის დეტალური აღწერა:
ე.წ. (მეტს აღარ ვიხმარ ამ სიტყვას, თორე ყველა მეორე სიტყვაზე დამჭირდება : ) პერედოკის შემოწმებისას გაირკვა, რომ რულავოის აქვს შადკა. მე ვფიქრობდი, რომ უდარნის ბრალი იქნებოდა, თუმცა მხოლოდ რულავოის შადკა იყო.
რულავოის დაჩიკიდან სითხე ჟონავს, ისე, რომ სითხის ავზში დონე მინიმუმზე ცოტა მაღლაა. ანუ ისეთ დონეზეა, ჩვეულებრივ სიტუაციაში არც მივაქცევდი ყურადღებას.
ეხლა მირჩიეთ როგორ მოვიქცე?
კითხვა:
1) რულავოი რეგულირებადია თუ თვითრეგულირებადი? თუ რეგულირებადია, ღიირს კი რეგულირების გაკეთება?
2) დაჩიკი რო შევცვალო ჟონვის შეჩერების გამო სხვა რაიმე უკეთესობა იქნება? (რული ჩემი აზრით და სხვა მანქანებთან შედარებით ცოტათი გრუბია, თუმცა წინა გრანდისზეც ეგრე იყო. შეიძლება მე ვერ ვამჩნევ);
3) გაზზე რო ვამუშავებ, რაღაც პერიოდის მერე, ჩეკის ანთების მერე მოცურებისსაწინააღმდეგო აბრევიატურას და ნიშანს ერთდროულად ანთებს. რაღაც პერიოდის მერე ქვრება ჩეკი, მაგრამ ისინი არა. ძრავის გათიშვის შემდეგ ყველა ნათურა ქვრება იმ პერიოდამდე, რა პერიოდის შემდეგაც ანთებს. ეს სიტუაცია კავშირში ხომ არ იქნება რულავოის შეადკა/დაჩიკის სისველესთან?
4) ავტობანზე 2-3-ჯერ გავაკეთე შემდეგი: ზემოთ მითითებული ნათურების ანთების მერე, ნეიტრალში გადამქონდა და ძრავს ვთიშავდი და ისევ ვრთავდი. ეს სიტუაცია იმოქმედებდა რულავოის შეადკა/დაჩიკის სისველესთან ?
პლიზ რა მეგობრებო, ვინმე თუ ხართ გარკვეული ასეთ სიტუაციებში, 1-2 სიტყვით მირჩიეთ რამე-რუმეები
This post has been edited by ikaraul: 13 Apr 2016-12:30