Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Galant GDI - Mitsubishi FTO - ტექნიკური კითხვები / რჩევები ყველაფერი ამ მოდელის შესახებ
#1
Posted 16 Jul 2010-15:26
მთავარი ინფორმაცია
მწარმოებელი Mitsubishi
მოდელი Galant VR-G Touring
გამოშვების წელი 1996
ქვეყანა
დიზაინერი
გამოშვების ნომერი
მოდელის კოდი SRGC6
მოდელის ოჯახი E-EA1A
შასი და ზომები
შასის ტიპი 4/5S SAL
კართა რაოდენობა 4
საბურავების ბაზა 2635 mm (103.7 in)
მანძილი წინა თვლებს შორის 1510 mm (59.4 in)
მანძილი უკანა თვლებს შორის 1505 mm (59.3 in)
სიგრძე 4620 mm (181.9 in)
სიგანე 1740 mm (68.5 in)
სიმაღლე 1420 mm (55.9 in)
Ground Clearance 140 mm (5.5 in)
Length / Wheelbase Ratio 1.75
წონა 1260 kg (2775.3 lb)
წონის გადანაწილება(წინა/უკანა)
საწვავის ავზის მოცულობა 64 litre (14.1 Imp gal , 16.9 US gal)
ძრავის მახასიათებლები
ძრავის მწარმოებელი Mitsubishi
ძრავის მდებარეობა Front
ძრავის მგდომარეობა Transverse
ძრავის აწყობა
გამაგრილებლის ტიპი Water
ძრავის ტიპი DOHC
ცილინდრების რაოდენობა და განლაგება S-4
სარქველები(კლაპნები) ერთ ცილინდრზე 4 (toplam 16 adet)
ძრავის მოცულობა 1834 cc (111.92 cu in)
ცილინდრის ღარი 81 mm (3.19 in)
Stroke 89 mm (3.5 in)
Bore / Stroke Ratio 0.91
Unitary Capacity 458.5 cc/cylinder (27.98 cu in/cylinder)
Number of Main Bearings
კომპრესირების ფარდობა 11.7 : 1
Fuel System Type direct petrol injection
Aspiration Type Normal
კომპრესორის ტიპი -
Intercooler Type None
Catalytic Converter Yes
ძრავის მაქსიმალური სიმძლავრე 148 HP (110.4 kW)
Maximum Engine Power rpm 6500 d/d
Maximum Engine Torque 178 N.m (131.4 lb.ft , 18.2 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 5000 d/d
Engine Torque at Max. Engine Power rpm 162.1 N.m (6500 d/d)
სიმძლავრე/წონის ფარდობა 117.5 HP/ton (87.6 W/kg)
სიმძლავრე/მოცულობის ფარდობა 80.7 HP/litre (60.2 kW/litre)
CO2-ის გამოყოფა
საწვავის ხარჯი
შესრულება
0 - 80 კმ/სთ
0 - 60 მილი/სთ
0 - 100 კმ/სთ
0 - 160 კმ/სთ
80 - 120 კმ/სთ (ბოლო სიჩქარეში)
0 - 400 მეტრის დაფარვა
0 - 1000 მეტრის დაფარვა
მაქსიმალური სიჩქარე
გადაცემათა კოლოფი და ტრანსმისია
ტრანსმისიის ტიპი 4A
ბოლო სიჩქარის ფარდობა 0.71 : 1
ბოლო ტარების ფარდობა 4.04 : 1
წამყვანი თვლები FWD
მართვა, ამძრავის გეომეტრია და მუხრუჭები
Steering Type rack & pinion PAS
Steering Turns (lock to lock)
Turning Circle Diameter 10.8 m (35.4 ft)
ამძრავი (წინა) I.MultiLi.
ამძრავი(უკანა) I.MultiLi.
მუხრუჭები (წინა/უკანა) VeDi/Di-S
სამუხრუჭე დისკების დიამეტრი(წინა)
სამუხრუჭე დისკების დიამეტრი(უკანა)
თვლები(წინა)
თვლები(უკანა)
საბურავები(წინა) 195/60 R 15
საბურავები(უკანა) 195/60 R 15
-----------------------------~
მწარმოებელი Mitsubishi
მოდელი Galant VR-G Touring
გამოშვების წელი 1996
ქვეყანა
დიზაინერი
გამოშვების ნომერი
მოდელის კოდი SRGC6
მოდელის ოჯახი E-EA1A
შასი და ზომები
შასის ტიპი 4/5S SAL
კართა რაოდენობა 4
საბურავების ბაზა 2635 mm (103.7 in)
მანძილი წინა თვლებს შორის 1510 mm (59.4 in)
მანძილი უკანა თვლებს შორის 1505 mm (59.3 in)
სიგრძე 4620 mm (181.9 in)
სიგანე 1740 mm (68.5 in)
სიმაღლე 1420 mm (55.9 in)
Ground Clearance 140 mm (5.5 in)
Length / Wheelbase Ratio 1.75
წონა 1260 kg (2775.3 lb)
წონის გადანაწილება(წინა/უკანა)
საწვავის ავზის მოცულობა 64 litre (14.1 Imp gal , 16.9 US gal)
ძრავის მახასიათებლები
ძრავის მწარმოებელი Mitsubishi
ძრავის მდებარეობა Front
ძრავის მგდომარეობა Transverse
ძრავის აწყობა
გამაგრილებლის ტიპი Water
ძრავის ტიპი DOHC
ცილინდრების რაოდენობა და განლაგება S-4
სარქველები(კლაპნები) ერთ ცილინდრზე 4 (toplam 16 adet)
ძრავის მოცულობა 1834 cc (111.92 cu in)
ცილინდრის ღარი 81 mm (3.19 in)
Stroke 89 mm (3.5 in)
Bore / Stroke Ratio 0.91
Unitary Capacity 458.5 cc/cylinder (27.98 cu in/cylinder)
Number of Main Bearings
კომპრესირების ფარდობა 11.7 : 1
Fuel System Type direct petrol injection
Aspiration Type Normal
კომპრესორის ტიპი -
Intercooler Type None
Catalytic Converter Yes
ძრავის მაქსიმალური სიმძლავრე 148 HP (110.4 kW)
Maximum Engine Power rpm 6500 d/d
Maximum Engine Torque 178 N.m (131.4 lb.ft , 18.2 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 5000 d/d
Engine Torque at Max. Engine Power rpm 162.1 N.m (6500 d/d)
სიმძლავრე/წონის ფარდობა 117.5 HP/ton (87.6 W/kg)
სიმძლავრე/მოცულობის ფარდობა 80.7 HP/litre (60.2 kW/litre)
CO2-ის გამოყოფა
საწვავის ხარჯი
შესრულება
0 - 80 კმ/სთ
0 - 60 მილი/სთ
0 - 100 კმ/სთ
0 - 160 კმ/სთ
80 - 120 კმ/სთ (ბოლო სიჩქარეში)
0 - 400 მეტრის დაფარვა
0 - 1000 მეტრის დაფარვა
მაქსიმალური სიჩქარე
გადაცემათა კოლოფი და ტრანსმისია
ტრანსმისიის ტიპი 4A
ბოლო სიჩქარის ფარდობა 0.71 : 1
ბოლო ტარების ფარდობა 4.04 : 1
წამყვანი თვლები FWD
მართვა, ამძრავის გეომეტრია და მუხრუჭები
Steering Type rack & pinion PAS
Steering Turns (lock to lock)
Turning Circle Diameter 10.8 m (35.4 ft)
ამძრავი (წინა) I.MultiLi.
ამძრავი(უკანა) I.MultiLi.
მუხრუჭები (წინა/უკანა) VeDi/Di-S
სამუხრუჭე დისკების დიამეტრი(წინა)
სამუხრუჭე დისკების დიამეტრი(უკანა)
თვლები(წინა)
თვლები(უკანა)
საბურავები(წინა) 195/60 R 15
საბურავები(უკანა) 195/60 R 15
-----------------------------~
კარლევსკი მეიქინგ როცა ვალერიანოვიჩს სტენდინგ
#2
Posted 01 Aug 2010-11:26
გამარჯობათ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
#3
Posted 01 Aug 2010-11:56
Mamuka, on 01 Aug 2010-11:26, said:
გამარჯობათ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
ჰაერის ფილტრი შეცვალე, ბენზინის სისტემაც გაწმინდე,
და თუ ახალი ნაყიდი გყავს მაშინ იმაზე მეტს დაწვავს ვიდრე უნდა დაწვას,
ფეხის დამუღამება გინდა გაზზე, ადგილიდან არ მიაჭირო გაზი, ნელა დაძარი და აკონტროლე აბაროტი 2000 ზე ზევით არ აიყვანო,
დააკვირდი რა შედეგს მოგცემს.
თუ არ უშველა მერე სხვა ხერხებს მოვზებნით.
რეალურად 12 უნდა დაგიწვას ქალქაში,
ტრასაზე ბევრად ნაკლები.
#4
Posted 02 Aug 2010-16:46
Mamuka, on 01 Aug 2010-11:26, said:
გამარჯობათ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
მყავს იაპონური გალანტი 2.4 GDI VIENTO ძალიან ბევრ ბენზინს მიჭამს, ქალაქში 16-17 ლიტრას და ტრასაზე 12. ცენტრში მყავდა კომპზე მივაერთებინე და კველაფერი ნორმაშიაო. ხომ ვერ მეტყვით ვინმე ნორმალურ ხელოსანს რომელიც უმკურნალებს ჩემს მანქანას თორე ჩემი ჯიბე ძალიან გათხელდა.
დიდი მადლობა წინასწარ
filtrebi Tu gaqvs Secvlili?
რამდენი აქვს გარბენი?
სვეჩიბიც შეიძლება შესაცვლელი იყოს.
მანქანა როგორ დადის? კარგად იწევს?
ჩემი მანქანები:
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
#5
Posted 10 Aug 2010-23:58
დიდი მადლობა გამოხმაურებისათვის.
ჰაერის და ბენზინის ფილტრები შევცვალე მაგრამ არაფერი შეცვლილა.
რაც შეეხება ბენზინის სისტემას კი არ გამიწმენდია თუ არ ჩავთვლით რო ერთხელ ჩავასხი ვიუტრის სითხე რომელიც ბენზინის სისტემას წმინდავს. სვეჩები შევამოწმებინე და კარგები არისო მითხრეს.
მანქანა ახალი ნაყიდი არ მყავს 10 თვის წინ ვიყიდე და ახლა გარბენი აქ 115 000 კმ. ახალი ჩამოყვანილი ვიყიდე და მე განვაბაჟე. თავიდან სადღაც ერთი კვირა ნორმალურად წვავდა და გაწევაც კაი ქონდა მაგრამ უცბად ამინთო ჩეკენჯინე, გადაირია წვა დაიწყო ბევრის და გაწევაც დააკლდა. როცა გადაირია დაემთხვა თუ რა არი არვიცი რასპრედვალის დაჩიკი გაფუჩტდა ოღონდ სანახევროდ ანუ დილას რო დავქოქავდი მუშაობდა ჩვეულებრივად და რო ჩავაქრობდი 5 წუთის მერე ვეღარ ვქოქავდი, 15-20 წუთის მერე კი იქოქებოდა ჩვეულებრივად. გამოვცვალე დაჩიკი ახალი დავაყენე და დაქოქვის პრობლემა მოიხსნა მაგრამ დანარჩენი დარჩა და ახლაც არის. მერე მითხრეს ლამბდა ზონდი გამოცვალეო ისე რა მუშაობსო, წავედი და სხვამ მითხრა კაია ოღონდ პერეხადნიკი დაუყენეო და კატალიზატორი გამოშიგნე და ეშველებაო. მეც გავაკეთე ეგ ყველაფერი და მაინც არ ეშველა. ისე ახლა შევამჩნიე ორი დღეა რო გამონაბოლკვს აქვს რაღაც საშინელი სუნი და თვალები ამიცრემლა საშინლად. მოკლედ არ ვიცი რაღა გაუკეთო რო გამოსწორდეს ყველაფერი.
ჰაერის და ბენზინის ფილტრები შევცვალე მაგრამ არაფერი შეცვლილა.
რაც შეეხება ბენზინის სისტემას კი არ გამიწმენდია თუ არ ჩავთვლით რო ერთხელ ჩავასხი ვიუტრის სითხე რომელიც ბენზინის სისტემას წმინდავს. სვეჩები შევამოწმებინე და კარგები არისო მითხრეს.
მანქანა ახალი ნაყიდი არ მყავს 10 თვის წინ ვიყიდე და ახლა გარბენი აქ 115 000 კმ. ახალი ჩამოყვანილი ვიყიდე და მე განვაბაჟე. თავიდან სადღაც ერთი კვირა ნორმალურად წვავდა და გაწევაც კაი ქონდა მაგრამ უცბად ამინთო ჩეკენჯინე, გადაირია წვა დაიწყო ბევრის და გაწევაც დააკლდა. როცა გადაირია დაემთხვა თუ რა არი არვიცი რასპრედვალის დაჩიკი გაფუჩტდა ოღონდ სანახევროდ ანუ დილას რო დავქოქავდი მუშაობდა ჩვეულებრივად და რო ჩავაქრობდი 5 წუთის მერე ვეღარ ვქოქავდი, 15-20 წუთის მერე კი იქოქებოდა ჩვეულებრივად. გამოვცვალე დაჩიკი ახალი დავაყენე და დაქოქვის პრობლემა მოიხსნა მაგრამ დანარჩენი დარჩა და ახლაც არის. მერე მითხრეს ლამბდა ზონდი გამოცვალეო ისე რა მუშაობსო, წავედი და სხვამ მითხრა კაია ოღონდ პერეხადნიკი დაუყენეო და კატალიზატორი გამოშიგნე და ეშველებაო. მეც გავაკეთე ეგ ყველაფერი და მაინც არ ეშველა. ისე ახლა შევამჩნიე ორი დღეა რო გამონაბოლკვს აქვს რაღაც საშინელი სუნი და თვალები ამიცრემლა საშინლად. მოკლედ არ ვიცი რაღა გაუკეთო რო გამოსწორდეს ყველაფერი.
#6
Posted 12 Aug 2010-10:26
2 დრეა ვკითხულობ ძმაა და ვერ მოვედი აზრზე როგორ დაგეხმარო,
თუ შეძლებ გვნახო და იქნება ადგილზე შევხედოთ მანქანას თორე რარაც სტრანი ჩივილები აქვს.
კატალიზატორი გამოყარე ?
თუ შეძლებ გვნახო და იქნება ადგილზე შევხედოთ მანქანას თორე რარაც სტრანი ჩივილები აქვს.
კატალიზატორი გამოყარე ?
#8
Posted 23 Feb 2011-23:06
magali wnevis nasosis filtri naxe, sheidzleba eg iyos
VR-4, MT
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
#9
Posted 23 Feb 2011-23:26
eg filtri romelic bakis shemdeg aqvs rastvariwelshi shegidzlia garecxo droebit mainc, sanam ishovi da gamocvli.
magali wnevis nasoss vabsheta 2 filti aqvs padachis da abratkis, dziritadad padachis filtri ibidneba xolme da vegar atarebs benzins. sakmaod rtuli gamosagebia, tu ar ici sheidzleba gaxio da mere vabshe injeqtorebshi waigebs chuchys.
moica suratebs avqachav
magali wnevis nasoss vabsheta 2 filti aqvs padachis da abratkis, dziritadad padachis filtri ibidneba xolme da vegar atarebs benzins. sakmaod rtuli gamosagebia, tu ar ici sheidzleba gaxio da mere vabshe injeqtorebshi waigebs chuchys.
moica suratebs avqachav
#10
Posted 23 Feb 2011-23:32
http://mek1.ru/index.php/teh/-gdi
am gverdze aris suratebi da mgoni mixvdebi sadac aris eg filtrebi. egeti samarezit unda gamoigo, anu miaxraxno da gamoigo mere, ogond grmad ar unda chaxraxno tore rezba setkas xevs da bandzeba filtri. me eg filri calke ver vishove, magis gamo io-s injeqtori viyide, injeqtors shignit uyenia zustad egeti filtri, xoda iqidan amovige da nasosze davayene. injeqtorshi 20 lari miveci
tu kargad amoige da ar gaxie shegidzlia rastvariwerlshi garecxo da haeris wnevit gawmindo
am gverdze aris suratebi da mgoni mixvdebi sadac aris eg filtrebi. egeti samarezit unda gamoigo, anu miaxraxno da gamoigo mere, ogond grmad ar unda chaxraxno tore rezba setkas xevs da bandzeba filtri. me eg filri calke ver vishove, magis gamo io-s injeqtori viyide, injeqtors shignit uyenia zustad egeti filtri, xoda iqidan amovige da nasosze davayene. injeqtorshi 20 lari miveci
tu kargad amoige da ar gaxie shegidzlia rastvariwerlshi garecxo da haeris wnevit gawmindo
#11
Posted 23 Feb 2011-23:40
ratomac ara, benzini ver miewodeba sakmarisi raodenobit da shesabamisad nasosi sachiro wnevas vegar qmnis da atamashebs abarotebs, maglebze kidev mitumetes
#12
Posted 23 Feb 2011-23:50
ki vici eg, chemsasac chirda, titqos unda chaqreso, mere aagdebs abarotebs da ese ra.
cade mag filtris gawmenda da tu ar ushvela mere magali wnevis nasosis wneva unda inaxos, im saitze cxrilic aris mocemuli ra diapazonshi unda iyos wneva.
tegetashi amowmeban tvilisshi, mamuka qvia im tips
cade mag filtris gawmenda da tu ar ushvela mere magali wnevis nasosis wneva unda inaxos, im saitze cxrilic aris mocemuli ra diapazonshi unda iyos wneva.
tegetashi amowmeban tvilisshi, mamuka qvia im tips
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?