ავტომობილი - Car: mitsubishi galant
წელი - Year: 1997
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 2.4
გარბენი - Mileage: 145 ml
საწვავის ტიპი - Fuel Type: გაზი/ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: მექანიკური
წამყვანი თვლები - Drive: წინა
პრობლემის დეტალური აღწერა:
რამოდენიმე ხნის წინ წინ შევცვალე ჰიდრავლიკის ნასოსი, ჩავასხი შედარებით თხელი და ძვირი სითხე. ამ ბოლოს სიარულში მაგრდება ხოლმე, ნუ ისე კიარა, რომ ვერ მოვატრიალო, მაგრამ საგრძნობლად. არადა დაქოქვის დროს თითით დააბრუნებს კაცი.
რისი ბრალი შეიძლება იყოს? ისე ხადავჩიკის კონსულტაციაც გასავლელი მაქ, რულიც ცოტათი მიაქვს და ამასთან კავშირი ექნება? თუ ჰიდრავლიკის სპეციალისტი მოვინახულო?
Toggle shoutbox ChatBox
|
Page 1 of 1
ჰიდრავლიკის პრობლემა, სიარულის დროს მაგრდება რული
Thanked by 1 Member:
|
#2
Posted 02 Aug 2013-12:27
რამდენი ხანია რაც შეცვალე?
სავარაუდოდ დასაჰაერებელია, თუ დააჰაერე და დაელოდე, თვითონ გამოიტანს ნარჩენებს, კიდე იქნება დარჩენილი.
სავარაუდოდ დასაჰაერებელია, თუ დააჰაერე და დაელოდე, თვითონ გამოიტანს ნარჩენებს, კიდე იქნება დარჩენილი.
Black leopard will be back soon
#3
Posted 02 Aug 2013-13:03
Qartvela™
ანუ დაჰაერება რა პროცედურაა?, რამოდენიმე დღის უკან ჩავამატე სითხე და მაშინვე დაკვირვებით არ მოუკლია, ეხლა კიდე ვნახე და ცოტა აკლდა
ანუ დაჰაერება რა პროცედურაა?, რამოდენიმე დღის უკან ჩავამატე სითხე და მაშინვე დაკვირვებით არ მოუკლია, ეხლა კიდე ვნახე და ცოტა აკლდა
#4
Posted 02 Aug 2013-13:41
ვნახე და ცოტა აკლდა
აპარებს და შემოწმება უნდა, ან ჰარის ადგილს ანაცვლებს ზეთი.
მოკლედ:
1) შეამოწმე სადმე ხო არ აპარებს, თუ აპარებს მიხედე
2) თუ არ აპარებს ე.ი. ჰაერს ანაცვლებს ის დაკლებული ზეთი.
3) ბაჩოკს მოხსენი სახურავი, დაქოქე მანქანა, 10-15კმ მაინც უნდა გქონდეს გავლილი და რული ატრიალე, ტრიალის მომენტში ხანდახან უნდა დააგრუბოს. თუ ხანდახან აგრუბებს ე.ი. გაზებზეა გასაყვანი
4) თუ ჰაერების პრობლემაა განსაკუთრებით ფრთხილად იმოძრავე 2-3-4 კვირა, სანამ თვითონ ამოიტანს, სავსებით შესაძლებელია სადმე 60-80-ით მოსახვევში შედიოდე და მაგ დროს დაგიგრუბოს კი არა და გაგიქვაოს რული
პირადი გამოცდილებიდან.
Thanked by 1 Member:
|
#5
Posted 02 Aug 2013-15:23
4) თუ ჰაერების პრობლემაა განსაკუთრებით ფრთხილად იმოძრავე 2-3-4 კვირა, სანამ თვითონ ამოიტანს, სავსებით შესაძლებელია სადმე 60-80-ით მოსახვევში შედიოდე და მაგ დროს დაგიგრუბოს კი არა და გაგიქვაოს რული
პირადი გამოცდილებიდან.
პირადი გამოცდილებიდან.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
11-ში გურიაში მივდივარ და ისე ,,გამიხარდაააა...."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Qartvela™
გაიხარე, აუცილებლად მივხედავ.
უიი... რამოდენიმე დღის უკან მანქანის ქვეში რაღაც სითხე იყო ნაწვეთები, იმავე დღეს სახლშIც ვნახე, მის მერე არ წვეთავს. და საინტერესო ისაა, რო დაგრუბებაც იქედან დაიწყო...
თან იმ ადგილიდან აპარებს სადაც სალნიკები უყენია, გიტარაზე თუ რაღაც ნაწილთან მიერთებამდე (მგონი სწორად ავხსენი). უეჭველი გააპარა და ეხლა ჰაერი აიღო...
#6
Posted 02 Aug 2013-15:27
11-ში გურიაში მივდივარ და ისე ,,გამიხარდაააა...."
ჯვარი გწერია შე კაცო! მე გითხარი იფრთხილეთქო ნელა და დინჯად იარე.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
თან იმ ადგილიდან აპარებს სადაც სალნიკები უყენია, გიტარაზე თუ რაღაც ნაწილთან მიერთებამდე (მგონი სწორად ავხსენი). უეჭველი გააპარა და ეხლა ჰაერი აიღო..
გაპარების ადგილიდან ჰაერს ვერ აიღებს, თუ სასწაულად არ ასხავს, იმიტომ რომ იმ ადგილზე ზეთი ყოველთვის იქნება და ჰაერი შიგნით ვერ შევა.
აპარებს და მაგის ბრალია, რაღაც მომენტში წნევა იქმნება მაგრამ სადღაც გადის, შესაბამისად წნევა იკარგება და რული გრუბდება.
აიწიე და შეამოწმე კარგი განათებით.
Thanked by 1 Member:
|
#8
Posted 17 Jan 2016-21:39
dominic Toretto
ეს 2013 წლის პოსტია მაშინ გალანტი მყავდა. წინ მივარტყი და ჰიდრავლიკის ლითონის მილი დაიჭეჭყა. მაქედან ნასოსი გამიფუჭა და ეგ პრობლემებიც მაგის ბრალი იყო
ეს 2013 წლის პოსტია მაშინ გალანტი მყავდა. წინ მივარტყი და ჰიდრავლიკის ლითონის მილი დაიჭეჭყა. მაქედან ნასოსი გამიფუჭა და ეგ პრობლემებიც მაგის ბრალი იყო
Share this topic:
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?