Toggle shoutbox ChatBox
|
Mitsubishi Grandis 2.4 MIVEC / 4G69 - ძრავის მუშაობის პრობლემა
#1
Posted 07 Oct 2015-12:04
ავტომობილი - Car: Mitsubishi Grandis
წელი - Year: 2003
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 2400
გარბენი - Mileage: 165000
საწვავის ტიპი - Fuel Type: ბენზინი/გაზი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: ავტომატური
წამყვანი თვლები - Drive: 4WD
პრობლემის დეტალური აღწერა:
გამარჯობათ მეგობრებო. მოკლედ მაქვს ასეთი პრობლემა, რაც დიდი ხანია უკვე ვერ მომიგვარებია. 2,4 მივეკი , მე4 თაობის გაზი, გაზზე გავლილია 65000. დაახლოებით 40000 დაემართა არასტაბილური მუშაობა "ხალასტოიზე" გაზს როგორც კი დაადგავ ფეხს, ყველა პრობლება წყდება. დავაბრალე სვეჩებს, შევცვალე ორიგინალზე!! ირიდიუმის, შედეგი - იგივეა რაც იყო. დავაბრალე ბაბინა-ჩიბუხებს, ცდისათვის მოვხსენი მუშა გრანდისიდან, შედეგი იგივე. კომპზე შეერთებულზე არაფერს არ აგდებს. ხელოსანმა მითხრა სცადე ვოზდუხამერი, შევცვალე, იგივეს შვრება.
მოკლედ აღარ ვიცი რა ვუშველო, შვრება როგორც ცივზე ისე ცხელზე, ცივზე უფრო მეტს.......
ამ ეტაპზე ვფიქრობ კლაპნებს რეგულირება ხომ არ სჭირდება თქო.
გქონიათ ვინმეს მასეთ პრობლემასთან ან რეგულირებასთან შეხება, სად შევამოწმებინო ზაზორი, სჭირდება თუ არა.
ძრავი რათქმაუნდა გაუხსნელი!!! და არც მინდა ვინმე ჟიგულის პროფესორმა ახლოს ხელი.
წელი - Year: 2003
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 2400
გარბენი - Mileage: 165000
საწვავის ტიპი - Fuel Type: ბენზინი/გაზი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: ავტომატური
წამყვანი თვლები - Drive: 4WD
პრობლემის დეტალური აღწერა:
გამარჯობათ მეგობრებო. მოკლედ მაქვს ასეთი პრობლემა, რაც დიდი ხანია უკვე ვერ მომიგვარებია. 2,4 მივეკი , მე4 თაობის გაზი, გაზზე გავლილია 65000. დაახლოებით 40000 დაემართა არასტაბილური მუშაობა "ხალასტოიზე" გაზს როგორც კი დაადგავ ფეხს, ყველა პრობლება წყდება. დავაბრალე სვეჩებს, შევცვალე ორიგინალზე!! ირიდიუმის, შედეგი - იგივეა რაც იყო. დავაბრალე ბაბინა-ჩიბუხებს, ცდისათვის მოვხსენი მუშა გრანდისიდან, შედეგი იგივე. კომპზე შეერთებულზე არაფერს არ აგდებს. ხელოსანმა მითხრა სცადე ვოზდუხამერი, შევცვალე, იგივეს შვრება.
მოკლედ აღარ ვიცი რა ვუშველო, შვრება როგორც ცივზე ისე ცხელზე, ცივზე უფრო მეტს.......
ამ ეტაპზე ვფიქრობ კლაპნებს რეგულირება ხომ არ სჭირდება თქო.
გქონიათ ვინმეს მასეთ პრობლემასთან ან რეგულირებასთან შეხება, სად შევამოწმებინო ზაზორი, სჭირდება თუ არა.
ძრავი რათქმაუნდა გაუხსნელი!!! და არც მინდა ვინმე ჟიგულის პროფესორმა ახლოს ხელი.
#2
Posted 07 Oct 2015-12:16
Black leopard will be back soon
#4
Posted 07 Oct 2015-12:33
#5
Posted 07 Oct 2015-12:33
#7
Posted 07 Oct 2015-12:49
corleona
დააკვირდი აბაროტს ხალასტოიზე. მერე 1-ზე ან 1,2-ზე აიყვანე (შესაბამისად, თუ ნაკლებზეა) და შეხედე.
შენი მონაყოლიდან პერებოის ნაკლებად დავარქმევ მაგას. თუ მოახერხებ ვიდეო დადე რო მოვახერხოდ დავადგინოთ, თუ რეალურად რა სჭირს.
პადმატორნი რეზინები კარგ მდგომარეობაშია - შეამოწმებინე?
დააკვირდი აბაროტს ხალასტოიზე. მერე 1-ზე ან 1,2-ზე აიყვანე (შესაბამისად, თუ ნაკლებზეა) და შეხედე.
შენი მონაყოლიდან პერებოის ნაკლებად დავარქმევ მაგას. თუ მოახერხებ ვიდეო დადე რო მოვახერხოდ დავადგინოთ, თუ რეალურად რა სჭირს.
პადმატორნი რეზინები კარგ მდგომარეობაშია - შეამოწმებინე?
#9
Posted 07 Oct 2015-13:03
corleona
არა, კლაპნებამდე და ძრავის შიგთავსის პრობლემამდე არ მქონია საქმე. 2 გრანდისზე და კოლტის მივეკის ძრავებზე ეგეთი პრობლემა არ მქონია. გრანდისზე ორივეზე გაზი მეყენა. ეხლა სპორტ გერ ვერსია მყავს და მესამე თაობა მიყენია
50-100 კმ მხოლოდ ბენზინზე (მაქსიმუმ პრემიუმი) გაატარე და შეხედე შედეგს. მერე ძრავის ნაცნობ! ხელოსანს ანახე, რომელსაც მივეკზე ექნება გამოცდილება და სავარაუდოდ მიადგები პრობლემას
არა, კლაპნებამდე და ძრავის შიგთავსის პრობლემამდე არ მქონია საქმე. 2 გრანდისზე და კოლტის მივეკის ძრავებზე ეგეთი პრობლემა არ მქონია. გრანდისზე ორივეზე გაზი მეყენა. ეხლა სპორტ გერ ვერსია მყავს და მესამე თაობა მიყენია
50-100 კმ მხოლოდ ბენზინზე (მაქსიმუმ პრემიუმი) გაატარე და შეხედე შედეგს. მერე ძრავის ნაცნობ! ხელოსანს ანახე, რომელსაც მივეკზე ექნება გამოცდილება და სავარაუდოდ მიადგები პრობლემას
#11
Posted 07 Oct 2015-13:30
corleona
მე არ მეგულება, ვინც ზუსტად მივეკზე მუშაობდეს, თუმცა ჩვენი კლუბის წევრ გარიკას შეეხმიანე, იცნობს მაგ ძრავებს და დიდი ალბათობით დაგეხმარება. ნომერი დასერჩე ჩვენს ფორუმზე
მე არ მეგულება, ვინც ზუსტად მივეკზე მუშაობდეს, თუმცა ჩვენი კლუბის წევრ გარიკას შეეხმიანე, იცნობს მაგ ძრავებს და დიდი ალბათობით დაგეხმარება. ნომერი დასერჩე ჩვენს ფორუმზე
#12
Posted 08 Oct 2015-01:26
გაუმარჯოს, რამდენიმე საიტს გადავხედე მივეკის ძრავებზე გადავიკიტხე სანამ ვიყიდიდი, და ყველა ერთმნიშვნელოვნად აცხადებდა რომ ამ ძრავებს ბენზინის შემთხვევაში ყოველ 60000, ხოლო გაზზე მუშაობოს შემთხვევაში ყოველ 40000 კმ-ზე ჭირდება კლაპნების რეგულირება, თორემ დეტონაციებს იწვევს და კლაპნების გაფუჭები დიდი შანსიაო... მე მგონი მაინც თუ გაგზე და ბენზინზეც ანალოგიურად იქცევა, მაინც კლაპნების ბრალი შეიძლება იყოს... ისე მეოთხე თაობის გაზმაც იცის ხოლმე ზუსტად ანალოგიური პრობლემა, თუ რომელიმე გაზის შემპრქვევი გაფუჭდება ხოლმე... ასე რომ ჯერ გაზიდან დაიწყე..
#13
Posted 08 Oct 2015-11:41
ასე რომ ჯერ გაზიდან დაიწყე..
გაზის აპარატურა შეამოწმეს,ფარსუნკებს პრობლემა არ აქვსო. ანოლოგიურს შვრება ბენზინზე.
რაც მე რუსულ საიტებზე წავიკითხე, ამათ ე.წ. "სამარეგულიროვაჩნი" კლაპნები არ აქვს, მე კიდე სხვანაირად მეგონა, ბევრი მატარისტი მიმტკიცებს თვითრეგულირებადიაო მარა მოდი დაგირეგულირებ ო , როგორ ვანდო ეგეთს, ფაქ!!!!!! რააა!!!!!
#15
Posted 12 Oct 2015-11:16
corleona
მართალი გითხრა რაღაც საოცრება ვერ დავინახე ამ ვიდეოდან. თან ტელეფონიც ცუდად და ფხიკინით აღიქვამს ხმებს. ჯობია რეალში გვანახო. დღეს ორთაჭალისკენ თუ მოხვდები 5-10 წუთს შევძლებ გამოვიდე და ვნახო. ხელის ტორმუზზე რო მყავს და დ-ში ან რ-ში რო ვაგდებ ჩემიც ეგრე შვრება. აი, ხმა ადგილზე თუ არ ვნახე ისე რა გითხრა?
მართალი გითხრა რაღაც საოცრება ვერ დავინახე ამ ვიდეოდან. თან ტელეფონიც ცუდად და ფხიკინით აღიქვამს ხმებს. ჯობია რეალში გვანახო. დღეს ორთაჭალისკენ თუ მოხვდები 5-10 წუთს შევძლებ გამოვიდე და ვნახო. ხელის ტორმუზზე რო მყავს და დ-ში ან რ-ში რო ვაგდებ ჩემიც ეგრე შვრება. აი, ხმა ადგილზე თუ არ ვნახე ისე რა გითხრა?
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?