საქმე რაშია, ამ მოდელის ძრავი არსებობს სამი მოდიფიკაცია
......................................................................................................
Displacement — 1998 cc
Bore — 78.4 mm
Stroke — 69.0 mm
DOHC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve (Mivec)
Compression ratio — 9.5:1, 10.0:1, 10.4:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 107–110 kW (145–150 PS; 143–148 hp) at 6000–6750 and 200hp at 7500rpm - mivec version rpm
Peak torque — 179–181 N·m (132–133 lb·ft) at 4000–4500 and 210 mivec version rpm
.......................................................................................................
DOHC & sports ECU
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power (1994–1996) — 127–132 kW (173–179 PS; 170–177 hp) at 7000 rpm
Peak torque — 191 N·m (141 lb·ft) at 4000 rpm
...................................................................................................
MIVEC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve MIVEC
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 147 kW (200 PS; 197 hp) at 7500 rpm
Peak torque — 200 N·m (148 lb·ft) at 6500 rpm
.......................................................................................................
სამივე მოდიფიკაციას გააჩნია ერთი და იგივე ინტერნალი
Displacement — 1998 cc
Bore — 78.4 mm
Stroke — 69.0 mm
ბევრი ვეძებე მივეკიანი ძრავი მაგრამ სამწუხაროდ არ იშოვება..
ერთადერთი ვერსია მაქვს და მჭირდება მცოდნე ადამიანის პასუხი ..
იმენა მივეკიანი ძრავი რო არ იყოს და სიტყვაზე უბრალო DOHC ან DOHC & sports ECU ბლოკი რო დავითრიო თავისი ინტერნალებით და ზევიდან მივეკიანი გალოვკა რო დავადგა .. იმუშავებს ?
This post has been edited by tsiko92: 04 Oct 2015-22:52