დავიწყეთ საკუთარი ძალებით გადარებვა (აბა 1500 ლარი არ მქონდა)
ზამთარში არ აღმოჩნდა ეგ ადვილი სამქე, ცალკე სიცივე და ცალკე უდროობა გვაწუხებდა.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
პარალელურ რეჟიმში პერედოკმა შემაწუხა და დავიწყე მაგაზე ზრუნვა, შეიცალა, სტუპიცა, წინა და უკანა სტერჟინები ოთხივე, შარავოები წინა და უკანა ყველა, ტიაგები, ნაკანეჩნიკები და წინა ამორტიზატორები, ამის მერე სასიარულოდ კარგი გახდა ევო
მერე სტოკ კომპიუტერზე რაღაც დეტონაციები ქონდა და ცუდათ დადიოდა, მომივიდა ტავში აზრი მეორე კომპიუტერი რომელიც მოყვა და რომელიც იყო ნიკოლოზის დანასტროიკებული მეცადა, მივაყენე რამოდენიმე დღის წინ და მანქანამ გამართულად დაიწყო მუშაობა და სიარული ხოდიც მოემატა, ბუსტის დაჩიკიც 1.1 ბარს მიჩვენებს კი ჩინურია მარა ალბათ ეგრეა.
ხო შეღებვა გრძელდებოდა ისე ყინავდა რო ვშკურკავდით ზედვე იყინებოდა წყალი
ბევრი ვიფიქრე ფერზე, ჯერ მინდოდა ყვითლად გადამეღება, მერე გადავწყვიტე რს ტეთრი დამეტოვებინა და ეგრეც დავტოვე ოხონც შუა ნაწილი ლურჯი მინოდა, ლურჯიც გადავიფიქრე და რაცხა ისამნისფერ ლურჯ წითელი ქამელეონი გავუშვი
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ეხლა ტვინს აღარ შევჭამ და ვიტყვი რო მოგვივიდა შეცდომა და საშინელი ხორკლიანი გამოგვივიდა თეთრი ფერი, რაც ბევრი ბევრი შკურკა ფარნამ და რაღაცას დაამგვანა მარა მაინც დარჩა ცოტა წინწკლები ( აი ვაზ2106-სს რო მოუხდება ისე რა)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
გსრ-ის სარკეები რატო ქონდა არ ვიცი, ესენიც გავაშავე როგორც რს-სს შეეფერება.
ესეც ფანამ იმაიმუნა თავისუფალ დროს და კოვში ჩამოასხა ნამდვილი კარბონის, მარა ევოში არ ჩაგიდგავო და თავისი რეკაროების მთლიანად განახლება გადავწყვიტე ერთ ფორუმელ კარგ ხელოსანთან.
რატომღაც ეს დისკები მე ძალიან მომწონს და შეცვლა არ მინდა ამიტომ ამათაც გადაღებვა დაჭირდა.
ენკეი გრაველ რ15
საჰაეროც კი შევღებე
ფილტრთან ჰაერის შემტანსაც კარბონისას ცავუყენებ ცოტას შეამსუბუქებს მანქანას
This post has been edited by thor: 18 Feb 2015-22:48