Toggle shoutbox ChatBox
|
პერებოის გაზის სისტემაზე მონტერო ლიმიტედი პერებოის მაგვარი სიმპტომები დაბლებზე
#1
Posted 15 Jul 2014-00:09
ავტომობილი - Car: მიცუბიში მონტერო ლიმიტედი
წელი - Year: 2004
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 3800
გარბენი - Mileage: 133 000 მილი
საწვავის ტიპი - Fuel Type: ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: ავტომატიკა
პრობლემის დეტალური აღწერა:
მოგესალმებით
ისევ დამჭირდა თქვენი რჩევები - რისი დიდი იმედიც მაქვს
გაზი დავაყენე მე-4+ თაობა - თუ ასეთუ არსებობს, F5 სისტემა - და დაიწყო პრობლემები, დაძვრისას დაბალ აბაროტებზე იფურთხება, ახველებს, დედას იგინება არ ვიცი რა დავარქვა - პერებოის პონტში, თუ ძლიერად დავაწვები გაზს ქრება ეს სიმპტომები, ბენზინზე თუ გადავრთავ - აქაც არაფერი პრობლემა, გავიტანჯე ყოველ შუქნიშანზე ბენზინზე გადართვით
დარეგულირებას დასჭირდა საათზე მეტი ხანი ბოლოს პერებოი ვერ მოაცილეს და მითხრეს სვეჩები გამოცვალეო (რაც ალბად თავიდანვე უნდა ეთქვათ), დავაყენე დენსო ირიდიუმი, ვინც გამოცვალა იმან მითხრა 2-3 სვეჩში ზეთი იდგაო, პრაგლატკიდან აპარებსო, მაგრამ დიდი პრობლემა არააო, არაფერს არ უშლისო
წამოვიყვანე ისევ გაზის დამრეგულირებელთან, ეჩალიჩა ისევ, მორჩაო, თითქოს გამოსწორდა, 1 საათში ისევ დაეწყო იგივე, ნუ იგივე სიხშირით და სიძლიერით არა მაგრამ მაინც ფურთხუნებს
დავრეკე გაზის დამრეგულირებელთან - ისევ ისეა თქო, აშკარად ვიგრძენი მხრები აიჩეჩა, ეგ უკვე აღარაა გაზის პრობლემაო, წვის პრობლემა არისო, ანუ კატალიზატორი გექნება გაბინდულიო - მოკლედ ეს გაბინდვა ვერ მოვიშორე - ბენზინზე რომ პრობლემა არ აქვს თქო - გაზი პრობლემური საწვავიაო, კატალიზატორი შეამოწმებინეო
მოკლედ ან მომიშორა ჩემი უცოდინარობის გამო ან მართლა შეიძლება ამისი პრობლემა იყოს
იქნება მირჩიოთ რამე
მადლობა
წელი - Year: 2004
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 3800
გარბენი - Mileage: 133 000 მილი
საწვავის ტიპი - Fuel Type: ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: ავტომატიკა
პრობლემის დეტალური აღწერა:
მოგესალმებით
ისევ დამჭირდა თქვენი რჩევები - რისი დიდი იმედიც მაქვს
გაზი დავაყენე მე-4+ თაობა - თუ ასეთუ არსებობს, F5 სისტემა - და დაიწყო პრობლემები, დაძვრისას დაბალ აბაროტებზე იფურთხება, ახველებს, დედას იგინება არ ვიცი რა დავარქვა - პერებოის პონტში, თუ ძლიერად დავაწვები გაზს ქრება ეს სიმპტომები, ბენზინზე თუ გადავრთავ - აქაც არაფერი პრობლემა, გავიტანჯე ყოველ შუქნიშანზე ბენზინზე გადართვით
დარეგულირებას დასჭირდა საათზე მეტი ხანი ბოლოს პერებოი ვერ მოაცილეს და მითხრეს სვეჩები გამოცვალეო (რაც ალბად თავიდანვე უნდა ეთქვათ), დავაყენე დენსო ირიდიუმი, ვინც გამოცვალა იმან მითხრა 2-3 სვეჩში ზეთი იდგაო, პრაგლატკიდან აპარებსო, მაგრამ დიდი პრობლემა არააო, არაფერს არ უშლისო
წამოვიყვანე ისევ გაზის დამრეგულირებელთან, ეჩალიჩა ისევ, მორჩაო, თითქოს გამოსწორდა, 1 საათში ისევ დაეწყო იგივე, ნუ იგივე სიხშირით და სიძლიერით არა მაგრამ მაინც ფურთხუნებს
დავრეკე გაზის დამრეგულირებელთან - ისევ ისეა თქო, აშკარად ვიგრძენი მხრები აიჩეჩა, ეგ უკვე აღარაა გაზის პრობლემაო, წვის პრობლემა არისო, ანუ კატალიზატორი გექნება გაბინდულიო - მოკლედ ეს გაბინდვა ვერ მოვიშორე - ბენზინზე რომ პრობლემა არ აქვს თქო - გაზი პრობლემური საწვავიაო, კატალიზატორი შეამოწმებინეო
მოკლედ ან მომიშორა ჩემი უცოდინარობის გამო ან მართლა შეიძლება ამისი პრობლემა იყოს
იქნება მირჩიოთ რამე
მადლობა
#2
Posted 15 Jul 2014-10:01
Amadeus
სვეჩების პრავოდკა შეამოწმე, ბენზინზე ნაკლებად იმჩნევს ხოლმე თუ ძალიან გაუბედურებული არაა, გაზზე ეგრევე ეტყობა.
პირველ რიგში ჩიბუხებს ერხევა, მერე თვითონ პრავოდკას გადააქვს ხოლმე კორპუსზე.
ღამით, სიბნელეში დაქოქე და დააკვირდი, აბაროტი მიეცი და დაინახავ პრავოდკიდან ისკრებს.
მეც მქონდა ანალოგიური პრობლემა, სილიკონის პრავოდკა დავაყენე და დავისვენე,იმის მერე ერთი ჩავარდნა არ ქონია.
მეორე ვარიანტია კიდევ, შესაძლებელია რომელიმე ვაკუუმის შლანგია გამოვარდნილი ან გახეთქილია და აპარებს, მაგანაც იცის პერებოი და ჩავარდნები.
სვეჩების პრავოდკა შეამოწმე, ბენზინზე ნაკლებად იმჩნევს ხოლმე თუ ძალიან გაუბედურებული არაა, გაზზე ეგრევე ეტყობა.
პირველ რიგში ჩიბუხებს ერხევა, მერე თვითონ პრავოდკას გადააქვს ხოლმე კორპუსზე.
ღამით, სიბნელეში დაქოქე და დააკვირდი, აბაროტი მიეცი და დაინახავ პრავოდკიდან ისკრებს.
მეც მქონდა ანალოგიური პრობლემა, სილიკონის პრავოდკა დავაყენე და დავისვენე,იმის მერე ერთი ჩავარდნა არ ქონია.
მეორე ვარიანტია კიდევ, შესაძლებელია რომელიმე ვაკუუმის შლანგია გამოვარდნილი ან გახეთქილია და აპარებს, მაგანაც იცის პერებოი და ჩავარდნები.
VR-4, MT
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
Thanked by 1 Member:
|
#4
Posted 15 Jul 2014-11:01
ღამით, სიბნელეში დაქოქე და დააკვირდი, აბაროტი მიეცი და დაინახავ პრავოდკიდან ისკრებს.
ისკრას მიაქციე ყურადღება და არა ნათებას თვითონ პრავოდკაში. კორპუსზე, მასაზე გასროლილი ნაპერწკალი თუ დაინახე ე.ი. შესაცვლელია.
მეორე ვარიანტია კიდევ, შესაძლებელია რომელიმე ვაკუუმის შლანგია გამოვარდნილი ან გახეთქილია და აპარებს, მაგანაც იცის პერებოი და ჩავარდნები.
+1
Black leopard will be back soon
Thanked by 1 Member:
|
#5
Posted 15 Jul 2014-11:14
Amadeus
კატალიზატორის პრობლემა ნაკლებად მგონია, ჩაშლილი რო იყოს მაშინ სუნი ექნებოდა და ბენზინზეც შეიტყობდა მაგას
კატალიზატორის პრობლემა ნაკლებად მგონია, ჩაშლილი რო იყოს მაშინ სუნი ექნებოდა და ბენზინზეც შეიტყობდა მაგას
#6
Posted 16 Jul 2014-17:37
Qartvela™
ვერ დავინახე ვერანაირი ისკრა და ნათება, შეიძლება სხვაგან ვუყურებდი არ ვიცი, ამისი სვეჩები რომ შევცვალე კოლექტორი მოხსნა ხელოსანმა ჩემი გაგებით ნახევარი ძრავი
ეხლა ხელოსანთან უნდა მივიყვანო იქნება იმან დაინახოს
აი ვაკუუმი . . . ამას ხომ ვაკუუმი მხოლოდ ტორმუზზე და მე მგონი ხიდებზის ჩასართავზე აქვს, და დაბალ აბაროტზე რა შუაშია - ყოველ შემთხვევაში მაინც ყველა შლანგი გავსინჯე, მაგრად ზიან
Shinigami
ყოველი შემთხვევისთვის მაინც გამოცვლა რომ დამჭირდეს - ეს სილიკონის ან ჩვეულებრივი პრავოდკა სად ვიშოვო? ერეკლეს მოედანზე არ აქვთ, იტაში არაქვთ, ქუთაისის ქუჩაზე ახლობელი მყავს - 240 ლარი მითხრა მხოლოდ პრავოდკები, მასე ღირს კაცო? ორიგინალებიაო
თქვენ სად იყიდეთ? დაშლილების გამოდგება?
მადლობა
ისკრას მიაქციე ყურადღება და არა ნათებას თვითონ პრავოდკაში. კორპუსზე, მასაზე გასროლილი ნაპერწკალი თუ დაინახე ე.ი. შესაცვლელია.
ვერ დავინახე ვერანაირი ისკრა და ნათება, შეიძლება სხვაგან ვუყურებდი არ ვიცი, ამისი სვეჩები რომ შევცვალე კოლექტორი მოხსნა ხელოსანმა ჩემი გაგებით ნახევარი ძრავი
ეხლა ხელოსანთან უნდა მივიყვანო იქნება იმან დაინახოს
Shinigami said:
მეორე ვარიანტია კიდევ, შესაძლებელია რომელიმე ვაკუუმის შლანგია გამოვარდნილი ან გახეთქილია და აპარებს, მაგანაც იცის პერებოი და ჩავარდნები.
+1
მეორე ვარიანტია კიდევ, შესაძლებელია რომელიმე ვაკუუმის შლანგია გამოვარდნილი ან გახეთქილია და აპარებს, მაგანაც იცის პერებოი და ჩავარდნები.
+1
აი ვაკუუმი . . . ამას ხომ ვაკუუმი მხოლოდ ტორმუზზე და მე მგონი ხიდებზის ჩასართავზე აქვს, და დაბალ აბაროტზე რა შუაშია - ყოველ შემთხვევაში მაინც ყველა შლანგი გავსინჯე, მაგრად ზიან
Shinigami
ყოველი შემთხვევისთვის მაინც გამოცვლა რომ დამჭირდეს - ეს სილიკონის ან ჩვეულებრივი პრავოდკა სად ვიშოვო? ერეკლეს მოედანზე არ აქვთ, იტაში არაქვთ, ქუთაისის ქუჩაზე ახლობელი მყავს - 240 ლარი მითხრა მხოლოდ პრავოდკები, მასე ღირს კაცო? ორიგინალებიაო
თქვენ სად იყიდეთ? დაშლილების გამოდგება?
მადლობა
#7
Posted 16 Jul 2014-19:04
Amadeus
დაშლილებს მაინც ნუ ენდობი, ისეთი რამეა პრავოდკა რო შეიძლება უარესი გამოდგეს.
შენი მანქანის შასის ნომერი დაწერე აქ, კატალოგში მოგიძებნით კოდს და მერე ebay-დან გამოიწერ, იქ უეჭველი იქნება
დაშლილებს მაინც ნუ ენდობი, ისეთი რამეა პრავოდკა რო შეიძლება უარესი გამოდგეს.
შენი მანქანის შასის ნომერი დაწერე აქ, კატალოგში მოგიძებნით კოდს და მერე ebay-დან გამოიწერ, იქ უეჭველი იქნება
#9
Posted 17 Jul 2014-12:56
Amadeus
ე.ი. როგორც ვნახე შენს მანქანას პრავოდკა არ ქონია, აქვს ცალკე ბაბინები ყველა სვეჩზე.
ანუ სავარაუდოდ ჩიბუხებს აქვს მაშინ დარხეული.
ესაა შენი მანქანის ბაბინები და ჩიბუხები:
http://www.ebay.com/...y%2520Aspirated
საკმაოდ ძვირი ღირს
ეს კატალოგია, ძარის მიხედვით მოძებნი მოდელს, მაგრამ მხოლოდ იაპონურებია აქ. ამერიკულები არაა.
მაგრამ 3.8 ძრავი ერთი და იგივე იქნება, იაპონია ამერიკისთვის.
http://mitsubishi.epcdata.ru/
ე.ი. როგორც ვნახე შენს მანქანას პრავოდკა არ ქონია, აქვს ცალკე ბაბინები ყველა სვეჩზე.
ანუ სავარაუდოდ ჩიბუხებს აქვს მაშინ დარხეული.
ესაა შენი მანქანის ბაბინები და ჩიბუხები:
http://www.ebay.com/...y%2520Aspirated
საკმაოდ ძვირი ღირს
ეს კატალოგია, ძარის მიხედვით მოძებნი მოდელს, მაგრამ მხოლოდ იაპონურებია აქ. ამერიკულები არაა.
მაგრამ 3.8 ძრავი ერთი და იგივე იქნება, იაპონია ამერიკისთვის.
http://mitsubishi.epcdata.ru/
Thanked by 1 Member:
|
Thanked by 1 Member:
|
#11
Posted 17 Jul 2014-13:35
Shinigami
http://www.ebay.com/...38f7a15&vxp=mtr
ეს ხომ ჩიბუხებია თავისი პრავოდკებით? პრავოდკები არ აქვსო - ამაზე დავეჭვდი, თან 3 ცალი იყიდება ერთად? თუ სხვადასხვა რამეზე ვლაპარაკობთ?
სვეჩები რომ შევცვალე, 2-3 ბუდეში ზეთი იდგა, ხელოსანმა პრობლემა არააო მაგრამ დროთა განმავლობაში ჩიბუხებს გააფუჭებსო, ანუ ეს დრო დადგა?
http://www.ebay.com/...38f7a15&vxp=mtr
ეს ხომ ჩიბუხებია თავისი პრავოდკებით? პრავოდკები არ აქვსო - ამაზე დავეჭვდი, თან 3 ცალი იყიდება ერთად? თუ სხვადასხვა რამეზე ვლაპარაკობთ?
სვეჩები რომ შევცვალე, 2-3 ბუდეში ზეთი იდგა, ხელოსანმა პრობლემა არააო მაგრამ დროთა განმავლობაში ჩიბუხებს გააფუჭებსო, ანუ ეს დრო დადგა?
This post has been edited by Amadeus: 17 Jul 2014-13:37
#12
Posted 17 Jul 2014-18:00
Amadeus
ააა, ანუ 3 ბაბინა აქვს წინა სვეჩებზე და პრავოდკით მიდის უკანებზე
ანუ როგორც ვრ-4 და დიამანტეს აქვს. მაგას აღარ მივაქციე ყურადღება.
მე რა გავაკეთე მაგასთან დაკავშირებით გეტყვი:
უკანა ჩიბუხებს სხვანაირი თავები აქვთ, რკინაა პოვიდკის ბოლოში რომელიც სვეჩის თავზე პირდაპირ ეცმევა.
წინა ჩიბუხებს კიდევ, ბაბინებზე რომელიც არის, იმათ დაბოლოვება აქვთ პრუჟინის.
ხოდა წინა სვეჩებს სახეს აძრობდა და უკანები ნორმალურად მუშაობდნენ.
უკანა პრავოდკა სილიკონის დავითრიე და მერე წინებიც ისე გადავაკეთე როგორც უკანაა, ანუ ბაბინები ცალკე გავიტანე, სვეჩს თავზე აღარ აზის და როგორც უკანები მიდის პრავოდკით და რკინის თავები აქვთ ჩიბუხებს, ანალოგიურად მაქვს წინებიც. სილიკონისაა 6-ვე და მუშაობს 10-ზე.
ააა, ანუ 3 ბაბინა აქვს წინა სვეჩებზე და პრავოდკით მიდის უკანებზე
ანუ როგორც ვრ-4 და დიამანტეს აქვს. მაგას აღარ მივაქციე ყურადღება.
მე რა გავაკეთე მაგასთან დაკავშირებით გეტყვი:
უკანა ჩიბუხებს სხვანაირი თავები აქვთ, რკინაა პოვიდკის ბოლოში რომელიც სვეჩის თავზე პირდაპირ ეცმევა.
წინა ჩიბუხებს კიდევ, ბაბინებზე რომელიც არის, იმათ დაბოლოვება აქვთ პრუჟინის.
ხოდა წინა სვეჩებს სახეს აძრობდა და უკანები ნორმალურად მუშაობდნენ.
უკანა პრავოდკა სილიკონის დავითრიე და მერე წინებიც ისე გადავაკეთე როგორც უკანაა, ანუ ბაბინები ცალკე გავიტანე, სვეჩს თავზე აღარ აზის და როგორც უკანები მიდის პრავოდკით და რკინის თავები აქვთ ჩიბუხებს, ანალოგიურად მაქვს წინებიც. სილიკონისაა 6-ვე და მუშაობს 10-ზე.
Thanked by 1 Member:
|
#13
Posted 17 Jul 2014-18:22
მე რა გავაკეთე მაგასთან დაკავშირებით გეტყვი:
უკანა ჩიბუხებს სხვანაირი თავები აქვთ, რკინაა პოვიდკის ბოლოში რომელიც სვეჩის თავზე პირდაპირ ეცმევა.
წინა ჩიბუხებს კიდევ, ბაბინებზე რომელიც არის, იმათ დაბოლოვება აქვთ პრუჟინის.
ხოდა წინა სვეჩებს სახეს აძრობდა და უკანები ნორმალურად მუშაობდნენ.
უკანა პრავოდკა სილიკონის დავითრიე და მერე წინებიც ისე გადავაკეთე როგორც უკანაა, ანუ ბაბინები ცალკე გავიტანე, სვეჩს თავზე აღარ აზის და როგორც უკანები მიდის პრავოდკით და რკინის თავები აქვთ ჩიბუხებს, ანალოგიურად მაქვს წინებიც. სილიკონისაა 6-ვე და მუშაობს 10-ზე
უკანა ჩიბუხებს სხვანაირი თავები აქვთ, რკინაა პოვიდკის ბოლოში რომელიც სვეჩის თავზე პირდაპირ ეცმევა.
წინა ჩიბუხებს კიდევ, ბაბინებზე რომელიც არის, იმათ დაბოლოვება აქვთ პრუჟინის.
ხოდა წინა სვეჩებს სახეს აძრობდა და უკანები ნორმალურად მუშაობდნენ.
უკანა პრავოდკა სილიკონის დავითრიე და მერე წინებიც ისე გადავაკეთე როგორც უკანაა, ანუ ბაბინები ცალკე გავიტანე, სვეჩს თავზე აღარ აზის და როგორც უკანები მიდის პრავოდკით და რკინის თავები აქვთ ჩიბუხებს, ანალოგიურად მაქვს წინებიც. სილიკონისაა 6-ვე და მუშაობს 10-ზე
არა მარტო შენ მეც ეგრე მაქვს, შენი მარჯვე ხელების ბაკას დახმარებით.
Thanked by 1 Member:
|
#15
Posted 18 Jul 2014-10:06
Amadeus
ხვალ 6-ზე, ძველი იპოდრომის შესასვლელთან, მანდ ვიკრიბებით ხოლმე
თუ მოხვალ მანქანით უკეთესი იქნება, შეიძლება ვერდიქტი იქვე გამოვუტანოთ
ხვალ 6-ზე, ძველი იპოდრომის შესასვლელთან, მანდ ვიკრიბებით ხოლმე
თუ მოხვალ მანქანით უკეთესი იქნება, შეიძლება ვერდიქტი იქვე გამოვუტანოთ
Share this topic:
2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?