Toggle shoutbox ChatBox
|
mivec - ის 2400 cc -იანი ძრავი გაზზე mivec -ის ძრავზე გაზის დაყენება. გამოცდილება და რჩევები
#31
Posted 01 May 2015-12:08
მეც დამჭირდება გაზის დაყენება ჩემს გრანდისზე. დამჭირდება ასევე თქვენი კონსულტაციები.
#32
Posted 01 May 2015-12:22
არ არის პრობლემა მეგობარო. შენ მთავარია აირჩიო მე-3 თაობას დააყენებ თუ მე-4-ს. თანხებში დაახლებით 500-600 ლარია სხვაობა, ან ცოტა ნაკლები
#33
Posted 01 May 2015-12:52
თანხაზე პრობლემა არ მექნება, თუკი ბევრად ჯობია მეოთხე თაობის დაყენება. მანქანა დიდი ხნით უნდა ვიყოლიო და ისეთი მინდა, რომ არ გამაწვალოს. 4G69 არის ჩემი მანქანის ძრავიც.
#34
Posted 01 May 2015-12:59
#36
Posted 02 May 2015-12:14
მეოთხე წინა გრანდისზე მეყენა, 1900 დამიჯდა შარშან იანვარში. კორეული 18-იანი ბალონით, ე.წ. ვარიატორით და ფლეშ-ლუბით ეხლა ეგ ნაკრები დაახლოებით მეტი ჯდება, მაგრამ მე ბალონი ძვირი დამიჯდა. შენ თუ 16-იანს ჩადებ რაშიც ეხლა მე 490 გადავიხადე (82 ლიტრიანია) მაშინ მეოთხე თაობა ყველა ნავაროტკით 2000ლარამდე დაჯდება (OMVL აპარატურით). სხვას თუ გაიგებ მივეკის ძრავზე შეადარე და შენვე გადაწყვირე რაა
#37
Posted 05 May 2015-15:20
რათქმაუნდა მესამე თაობისთვის ძალიან კარგი შედეგი მომცა მივეკის ძრავზე.
რაც შეეხება ჩეკის ანთებას, მიუხედავად მესამე თაობის გაზისა, არ აუნთია.
ერთი პერიოდი მოცურების ნათურებთან ერთად მინთებდახოლმე. მანქანის ჩაქრობის შემდეგ ქრებოდა მოცურების ნათურებიც და ჩეკიც.
მეოთხე თაობასავით არაა, თუმცა მესამე თაობის გაზი წავა რაა...
დავაკვირდები რამოდენიმე დღე, სავარაუდოდ მცირე რეგულოვკის შემდეგ საშუალება მექნება გაზის ხარჯი დავთვალო
#38
Posted 06 May 2015-11:47
მოკლე აღწერა
მე-3 ,მე-4 და მე-5 თაობის გაზის სისტემების აპარატურა, მონტაჟი და სერვისი
ვრცელი აღწერა
კომპანია K.A.G (kaizen automotive group) ერთ წელზე მეტია წარმატებით ფუნქციონირებს გაზის აპარატურის ბაზარზე. ჩვენ ვახორციელებთ მე-4 და მე-5 თაობის იტალიური აპარატურის იმპორტს, მონტაჟსა და მის შემდგომ სერვისს.
ტელეფონი
555 407 504 , 555 408 402
ელ. ფოსტა
[email protected]
16 კუბიანზე, მეოთხე თაობის დაყენებაზე ამან 1700 ლარი მითხრა. და გარანტიებზეც ასე დამიწერა:
რათქმაუნდა გარანტიას გაძლევთ, 1 წლიანს აპარატურაზე და 3 წლიანს მომსახურებაზე, მათ შორის დარეგულირებაზეც. აპარატურა რადგან ორიგინალია არ საჭიროებს ხშირ რეგულირებას, ფაქტობრივად არ ფუჭდება და ეკონომიასაც მეტს უზრუნველყოფს ვიდრე სხვა აპარატურები
This post has been edited by serjhanti: 06 May 2015-11:47
#39
Posted 12 Jun 2015-09:47
არის შემთხვევები, როცა მოცურებას, TLC-ს და ჩეკს ერთად ანთებს. 100 კმ-ც რო გავიარო მაინც ანთია. როცა ჩავაქრობ და მაშინვეც რომ დავქოქო უკვე აღარ ანთებს.
ამ შემთხვევაში რასთან გვექნება საქმე?
წვა მესამე თაობის გაზის, ვარიატორით, შემდეგია - 20 ლარით თბილისი-რუსთავი უსასიზღრეს გზებზე, ძალიან ცუდი სიარულით 180 კმ. ტრასაზე (ქარელის მიმართულებით ძირითადად) - მეტი, საშუალოდ 200 კმ
#41
Posted 25 Jan 2016-17:40
2ჯერ წავაშლევინე მიცუს ცენტრში ერორები, მარა სამწუხაროდ არ დავკვირვებივარ
#42
Posted 26 Jan 2016-09:39
შინაარსობრივად ეგაა fuel air ratio არ არის ნორმალური. რომ დავაყენე გაზი მაშინ ქონდა ერორი მერე წავშალე ეს ერორი და აღარ ანთებდა ჩეკს ახლა 1 თვეა ისევ ანთებს წაშლის შემდეგაც ანთებს ეგრევე. ბენზინზე გადავედი ახლა და ვნახოთ თავიდან გაიაროს კალიბრაცია და მერე წავშლი კიდე.
#43
Posted 26 Jan 2016-10:45
მე წინა გრანდისზე მეოთხე თაობა მეყენა. ჩეკს ძალიან იშვიათად მინთებდა, მარა ბენზინზე მალევე მიქრობდა. ეხლა მესამე მიყენია, ხშირად მინთებს ხოლმე. ბენზინზე მალევე ქვრება
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ანუ სენსორს ხომ არ დაერხა?
#44
Posted 26 Jan 2016-12:16
არც ეგაა გამორიცხული შეიძლება დაერხა გავტესტავ ბენზინზე ვივლი და ვნახოთ რას იზამს თუ ჩაქვრება. განულების მეშინია არ გაითიშოს აუდიო.
This post has been edited by David: 26 Jan 2016-12:17
#45
Posted 10 Mar 2016-17:05
ძველ სოკარზე ნაცვლად 1.30-იანი რეგულარისა, ჩავასხი 1.35-იანი ევრო რეგულარი - გავავსე ბაკი. გურიაში ჩავედი წყნარი სიარულით და უმეტესად კრუიზით. 110-ზე ზემოთ თუ დიდ აღმართებს არ ჩავთვლით, არ მივლია. 300 კმ რო გავიარე მაჩვენებელი ნახევარ ბაკზე მეტს მიჩვენებდა. ისეთ დონეზე იყო, წვა გამოდიოდა დაახლოებით 9.5 ლიტრი/100 კმ-ზე.
მერე ბათუმში ქორწილში სულმა წამძლია და რამოდენიმე მომენტში კარგად ჩავაჭირე. 50-60 კმ-ზე ალბათ 10 ლიტზე მეტი დავაწვევინე ან უფრო მეტი.
ბოლოს რო ჩამოვედი რუსთავში ესე გამოვიდა 1.35-იანი 65 ლიტრი, + 20 ლარის 1.33 რეგულარი (მამაჩემმა გურიაში ჩაასხა მე რო მეძინა მთვრალს მანქანაში ) და + 25 ლარის ლუკოილის 1.39-იანი რეგულარი. ეს ყველაფერი გამოვიდა სადღაც 133 ლარის ბენზინი (98 ლიტრი) და გავლილი მქონდა 860 თუ 870 კმ.
აღნიშნულის გათვალისწინებით გავმართე ისევ გაზის სისტემა.
ეხლა გადავალ მთავარზე - სურათზე თუ კარგად დავაკვირდებით ალუმინის დეტალზე ირგვლივ ე.წ. ჟგუტით დამაგრებულია რეზინა, რომელიც გმანავდა საჰაერო დირკებს. რო დავაკვირდი გამახსენდა ვიღაცის ნათქვამი - ეგ იმისთვისაა, რო დააცემინოს - რაიმე არ გააფუჭოსო. თან კარგად არ არის დაგმანული ის დირკები. + კოლექტორის მხარეს სადაც გაიკებით მაგრდება და არა დამჭიმით - იქ დარწმუნებული ვარ ჰაერი შედის.
თუ ხართ ვინმე გათვითცნობიერებული და იცით - ეგენი რო ჰერმეტულად გავაკეთო (დირკებზე ისევ რეზინას გადავაკრავ, თუმცა იმის საშუალებას მივცემ რომ მძლავრი დაცემინების (ღმერთმა დაიფაროს) დროს ჰაერი გავიდეს) წვაზე იმოქმედებს?
არადა რაც დავაყენე გაზი, ერთი წლის უკან, არც კი შეუმოწმებია ჰერმეტულობაზე იმ ხელოსანს, 5-6 ჯერ კი ვარ ნამყოფი.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?