Toggle shoutbox ChatBox
|
აქცია ITA-საგან- უფასოდ შეამოწმე სამუხრუჭე სითხე 1 აგვისტოდან - 1 ოქტომბრამდე
#5
Posted 29 Jul 2013-21:02
ჩემი მანქანები:
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
#7
Posted 29 Jul 2013-22:29
EVO 4
#8
Posted 29 Jul 2013-23:09
MAG1LA
კარგი კაცო, ეგრე პაპსავიკურად გვიცნობ?
BOSCH ის ტესტერია რომელსაც დებ ბაჩოკში, შემდეგ ეს ტესტერი ადუღებს DOT-ს და გეუბნება რა არის მისი დუღილის მტემპერატურა.
Bejo
კი 20 ლარი არის აპარატით შეცვლის ფასი.
ხვალ ვიდეოს დავდებ როგორ მუშაობს აპარატი.
ისე ხალხო ვინც გაზაობთ და დადიხართ ტრეკზე შეამოწმეთ(უფასოა და...), საინტერესოა რა მდგომარეობაშია თქვენი ჯიტკოსტი.
კარგი კაცო, ეგრე პაპსავიკურად გვიცნობ?
BOSCH ის ტესტერია რომელსაც დებ ბაჩოკში, შემდეგ ეს ტესტერი ადუღებს DOT-ს და გეუბნება რა არის მისი დუღილის მტემპერატურა.
Bejo
კი 20 ლარი არის აპარატით შეცვლის ფასი.
ხვალ ვიდეოს დავდებ როგორ მუშაობს აპარატი.
ისე ხალხო ვინც გაზაობთ და დადიხართ ტრეკზე შეამოწმეთ(უფასოა და...), საინტერესოა რა მდგომარეობაშია თქვენი ჯიტკოსტი.
#9
Posted 29 Jul 2013-23:15
xLEGENDx
შეცვლა მინდა და რა დამიჯდება ნორმალური ხარისხი რომ დავითრიო.
P.S აპორნების შლიფოვკას აკეთებთ??
შეცვლა მინდა და რა დამიჯდება ნორმალური ხარისხი რომ დავითრიო.
P.S აპორნების შლიფოვკას აკეთებთ??
#10
Posted 29 Jul 2013-23:18
Bejo
ტაკს, ჯერ შევამოწმოთ, ეგება არაა გამოსაცვლელი?
ჩვენთან შეგიძლია ეგ იყიდო BOSCH DOT 4, რომელიც კლუბური ფასით იქნება 8 ლარი 0,5 ლიტრიანი და მაქსიმუმ 1 ლიტრი წავიდეს. შევამოწმე და საქართველოში არსებულ არა რეისინგ სერიებს შორის ყველაზე მაღალი დუღილის ტემპერატურა აქვს, ან შეგიძლია ELF HTX სერიის სპორტული DOT 5.1 ჩაასხა, პროსტა 1 წლიანი რესურსი აქვს.
შლიფოვკას კი ვაკეთებთ გააჩნია აპორნის მდგომარეობას, ანუ თუ ძაან თხელია აღარ აკეთებენ.
ტაკს, ჯერ შევამოწმოთ, ეგება არაა გამოსაცვლელი?
ჩვენთან შეგიძლია ეგ იყიდო BOSCH DOT 4, რომელიც კლუბური ფასით იქნება 8 ლარი 0,5 ლიტრიანი და მაქსიმუმ 1 ლიტრი წავიდეს. შევამოწმე და საქართველოში არსებულ არა რეისინგ სერიებს შორის ყველაზე მაღალი დუღილის ტემპერატურა აქვს, ან შეგიძლია ELF HTX სერიის სპორტული DOT 5.1 ჩაასხა, პროსტა 1 წლიანი რესურსი აქვს.
შლიფოვკას კი ვაკეთებთ გააჩნია აპორნის მდგომარეობას, ანუ თუ ძაან თხელია აღარ აკეთებენ.
#11
Posted 29 Jul 2013-23:20
მე უნივერსალი როა ეგ მისხია და რაღაც ნიტოა მგონი. ალბათ გამოვცვლი თქვენთან
და აპორნს რაც შეეხება ძაან თხელი კი არა ძაან სქელია
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ფასები მაინტერესებს შლიფოვკის
და აპორნს რაც შეეხება ძაან თხელი კი არა ძაან სქელია
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ფასები მაინტერესებს შლიფოვკის
#12
Posted 29 Jul 2013-23:26
Bejo
DOT 4 ერევა ყველაფერში, ანუ DOT 3 შიც და DOT 5.1 შიც. მხოლოდ და მხოლოდ არ ერევა DOT 5 ში რადგანაც, ეგ არის სილიკონის ბაზაზე დამზადებული და აიჭრება რომ შეურიო.
ჯერ ვნახოთ რამდენ გრადუსს აჩვენებს. 196 გრადუსზე ნაკლები თუ არ აჩვენა გამოსაცვლელი არ იქნება. ახლის დუღილის ტემპერატურა არის 265-280 გრადუსი, მერე რაც დრო გადის წყლის შემცველობა იმატებს და ტემპერატურაც ვარდება.
ზოგადად ნებისმიერ მანქანაში უნდა შეიცვალოს სითხე 3 წელიწადში ერთხელ.
შლიფოვკის ფასი არ მაქხსოვს, მგონი 25 ან 30 ლარი ცალი. რა ჭირს აპორნებს დაღრეცილია?
DOT 4 ერევა ყველაფერში, ანუ DOT 3 შიც და DOT 5.1 შიც. მხოლოდ და მხოლოდ არ ერევა DOT 5 ში რადგანაც, ეგ არის სილიკონის ბაზაზე დამზადებული და აიჭრება რომ შეურიო.
ჯერ ვნახოთ რამდენ გრადუსს აჩვენებს. 196 გრადუსზე ნაკლები თუ არ აჩვენა გამოსაცვლელი არ იქნება. ახლის დუღილის ტემპერატურა არის 265-280 გრადუსი, მერე რაც დრო გადის წყლის შემცველობა იმატებს და ტემპერატურაც ვარდება.
ზოგადად ნებისმიერ მანქანაში უნდა შეიცვალოს სითხე 3 წელიწადში ერთხელ.
შლიფოვკის ფასი არ მაქხსოვს, მგონი 25 ან 30 ლარი ცალი. რა ჭირს აპორნებს დაღრეცილია?
#13
Posted 30 Jul 2013-03:38
#15
Posted 30 Jul 2013-12:14
როგორც შეგპირდით ჩავატარე პატარა ექსპერიმენტი, ვიდეოს ხარისხზე ბოდიშს გიხდით მაგრამ ინფორმაციულად გამოდგება.
სატესტოდ ავიღეთ შემდეგი სახის ნივთები:
1)შეძენილ იქნა აფთიაქში 3 ცალი გამჭირვალე კოლბა რომლებშიც ჩაისხა BOSCH DOT 4, ბაზარზე ყველაზე გავრცელებული ტოპ "BRAND"-ის DOT 4(სახელს ვერ დავასახელებ კანონმდებლობის შესაბამისად) და მანქანიდან ამოღებული დამუშევარი DOT 4.
2)დენის წყაროდ გამოყენებულ იქნა BOSCH 45 ამპერიანი S4 აკუმულატორი
3)ტესტირებისათვის გამოყენებულ იქნა BOSCH BFT 100 ტესტ აპარატი.
ყველა ნორმალური ბრენდის DOT 4 ნამუშევარი სამუხრუჭე სითხის მინიმალურ დუღილის ტემპერატურად თვლის 165 გრადუსს, როცა შესაძლებელია საერთოდ პედალიც კი ჩავარდეს და არ დაიჭიროს მუხრუჭმა.
სითხეებს შორის არის ფერის სხვაობა, რაც მხოლოდ და მხოლოდ პიგმენტის და მინარევების შედეგია, თუმცა გამოყენებულ სითხეში ვხედავთ რომ გამჭირვალეობა ნაკლებია, ანუ ამღვრეულია.
ტესტით ცალ-ცალკე გაიტესტა სამივე სითხე რა იყო მათი დუღილის ტემპერატურა.
პირველი ტესტი მოხდა ნახმარ სამუხრუჭე სითხეზე რომელმაც აჩვენა დუღილის ტემპერატურა წნევის გარეშე 187 გრადუსი
მეორე ტესტი ჩატარდა "BRAND" ზე რომელმაც დუღილის ტემპერატურა აჩვენა 277 გრადუსი წნევის გარეშე ბოთლზე აწერია >260 გრადუსზე
მესამე ტეტი ჩატარდა BOSCH DOT 4 ზე რომლის შედეგიც იყო 281 გრადუსი წნევის გარეშე ბოთლზე აწერია >265 გრადუსზე
სატესტოდ ავიღეთ შემდეგი სახის ნივთები:
1)შეძენილ იქნა აფთიაქში 3 ცალი გამჭირვალე კოლბა რომლებშიც ჩაისხა BOSCH DOT 4, ბაზარზე ყველაზე გავრცელებული ტოპ "BRAND"-ის DOT 4(სახელს ვერ დავასახელებ კანონმდებლობის შესაბამისად) და მანქანიდან ამოღებული დამუშევარი DOT 4.
2)დენის წყაროდ გამოყენებულ იქნა BOSCH 45 ამპერიანი S4 აკუმულატორი
3)ტესტირებისათვის გამოყენებულ იქნა BOSCH BFT 100 ტესტ აპარატი.
ყველა ნორმალური ბრენდის DOT 4 ნამუშევარი სამუხრუჭე სითხის მინიმალურ დუღილის ტემპერატურად თვლის 165 გრადუსს, როცა შესაძლებელია საერთოდ პედალიც კი ჩავარდეს და არ დაიჭიროს მუხრუჭმა.
სითხეებს შორის არის ფერის სხვაობა, რაც მხოლოდ და მხოლოდ პიგმენტის და მინარევების შედეგია, თუმცა გამოყენებულ სითხეში ვხედავთ რომ გამჭირვალეობა ნაკლებია, ანუ ამღვრეულია.
ტესტით ცალ-ცალკე გაიტესტა სამივე სითხე რა იყო მათი დუღილის ტემპერატურა.
პირველი ტესტი მოხდა ნახმარ სამუხრუჭე სითხეზე რომელმაც აჩვენა დუღილის ტემპერატურა წნევის გარეშე 187 გრადუსი
მეორე ტესტი ჩატარდა "BRAND" ზე რომელმაც დუღილის ტემპერატურა აჩვენა 277 გრადუსი წნევის გარეშე ბოთლზე აწერია >260 გრადუსზე
მესამე ტეტი ჩატარდა BOSCH DOT 4 ზე რომლის შედეგიც იყო 281 გრადუსი წნევის გარეშე ბოთლზე აწერია >265 გრადუსზე
This post has been edited by David: 30 Jul 2013-14:36
Share this topic:
2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?