ცნობილი გახდა Outlander XL-კროსოვერის მომავალი
უკვე ყველანაირი ეჭვი გაქარწყლდა იმის შესახებ, რომ იგი აუთლენდერის პროტოტიპია. განახლებული, მაგრამ პირდაპირ ვთქვათ, რომ არც თუ მაინც და მიანც წარმატებული: ავტომობილის „ცხვირი", ძალიან გრძელი გამოუვიდათ.
Peugeot, Citroen და Mitsubishi-ს ერთობლივმა ცდებმა დაგვანახა, რომ Outlander XL-კროსოვერს ნებისმიერი იერის მიღება შეუძლია - გინდა Peugeot-ს საფირმო სახე და გინდაც სიტროენის ცნობილი „ნისკარტი". Outlander GT Prototype-კონცეპტის ნიო-იორკის ავტო-შოუმ ისიც დაადასტურა, რომ არც „მეცხრე" ლანსერის იერ-სახის გადაღებაა ამ ავტომობილისათვის პრობლემა.
ახალი სახის, რამდენიმე ქრომირებული დეტალის და დაბურული ოპტიკის გარდა აუთლენდერის გარეგნობაში არანაირი ცვლილება არ შესულა. ამიტომ ცოტათი მიანც რომ გაემართლებინა თავი Mitsubishi-მა საუკეთესო, რაც გააჩნდა, განახლებული ტექნოლოგიებით აღჭურვა მოდელი და GT-ინდექსი მიანიჭა.
ასეთი პატარა საბურავების გამო ავტომობილი პროფილში რაღაცნაირად საწყლად გამოიყურება. ღირდა კი ეს ყველაფერი ამდენ წვალებად? სპორტქარისაგან კროსოვერის შექმნა რომ უიმედო საქმეა - ისედაც ხომ ყველასათვის ცნობილია.
ახალი ალუმინის სახურავის წყალობით შესაძლებელი გახდა ავტომობილის მასა შემცირებულიყო და მისი მასათა ცენტრი დაბლა დაწეულიყო. კროხოვერი კიდევ უფრო დაბალი რომ გამოჩენილიყო, დაბალპროფილიანი საბურავებით აღჭურვეს. სალონში ცვლილებები ლამის არ შეუტანიათ. „ავტომატის" სელექტორთან მოთავსებული სრული ამძრავის რეჟიმების შაიბაც კი იგივე ადგილას დატოვეს. მხოლოდ ახლა იგი მხოლოდ უკანა საბურავების ამძრავის ელექტრომაგნიტური მუფტას ბლოკირებით კი არ არის „დაკავებული", არამენ ევოლუციური ტრანსმისიის - S-AWC - რეჟიმების რეგულირებითაც. Mitsubishi-ს ინჟინრებმა სარბოლო სრული ამძრავი ყოველდღიური მოძრაობის სტილზე მოარგეს და სამი რეჟიმით წარმოადგინეს: Normal, Snow და Off-Road.
„სპორტი" აქ მხოლოდ ყურადღების მისაქცევადაა გამოყენებული. სერიულ ავტომობილს სპორტული „თვისებები" აღარ აქვს - პირველ რიგში კი ბრწყინვალე ალუმინის სახურავი.
ცნობილი სალონი უხეში პლასტიკისაგან უკვე ტყავში გამოეწყო. საჭე კი სპორტული სედანი Lancer Evolution X-საგან აიღეს.
ძრავები და ტრანსმისიები ამერიკელი მომხმარებლის გემოვნებით შეირჩა: 5-საფეხურიანი „ავტომატი" და ყველაზე მძლავრი 3 ლ-ნი ძრავი - V6 MIVEC. 230 ცხ.ძ-მდე გაზრდილი სიმძლავრის და საჭის ქვედა შემონაფენზე არსებული გადამრთველი ღილაკების არსებობის მიუხედავად ზებუნებრივს ნურაფერს ელით ამ ავტომობილისაგან. 3 ლ-ნი აუთლენდერი 100 კმ/სთ სიჩქარეს 9.7 წმ-ში კრეფს, რაც დამეთანხმებით, არც თუ სახარბიელო შედეგია.
Toggle shoutbox ChatBox
|
Page 1 of 1
გრძელსახა
Share this topic:
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?