წელი - Year:2005
ძარა - Chassis ID:CU2W
ძრავი - Engine CC: 4G63T
საწვავის ტიპი - Fuel: ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: მექანიკა
მოგესალმებით ხალხო, არ მასვენებეს ეშმაკი მოკლედ და მინდა პატარ პატარა ტუნინგები შევმატო მანქანას, და რჩევები მჭირდება:
ძირითადი მიზანი არის შემშვები სისტემის გასუფთავება და იმედია 1-2 პატარა კვიცი:
1) EGR Block - მინდა რომ Block Plate დავაყენო და რა გართულებებს შეიძლება რომ მოველოდო აურევს კომპი რამეს? და კიდე ვაკუუმის შლანგებს რაც EGR-ზე მიდის რა ვუყო?
2) Vented Oil Catch Can(ანუ არ მინდა დავაბრუნო ძრავის ხუფის გაზები არცერთგან შემშვებ სისტემაში) - ამაზე უფრო ბევრი კითხვა მაქ
ა) ბევრგან წავიკითხე რომ ასეთ სისტემის დროს ვაკუუმი აღარ ეხმარება ძრავის ხუფის გაზებს გამოსვლაში და წნევა ნორმაზე მაღალი დარჩებაო(მაღალ ბრუნებზე გაცილებით მაღალი ალბათ, როცა ტურბინაც აღარ ეხმარება გამოწოვაში), რამდენად არი ეს ამბავი კრიტიკული?
ბ) იქმნება ხოლმე ძრავის ხუფში ნეგატიური წნევა(ვაკუუმი)? არ მინდა ძვირიანი Catch Can-ის ყიდვა და ვაუმჯობესებ 10$ იანს კონკტერულად მინდა რომ ჩავტენო ბლომად ჭურჭლის სარეცხი რკინის სეტკა შიგნით რომ ჰაერი და ზეთი უკეთსად გამოაცალკევოს. მაგრამ თუ უკან შეიწოვს კრიშკა ჰაერს რაღაც მომენტში, სეტკას შეიძლება რომ მიაყოლოს.
გ) კოლექტოზე დარჩენილი პორტი PCV-ს გაუქმების შემდგე რითი ჯობია დავხშო მამაპაპურად? ლიქის რისკი რომ 0 იყოს.
დ) PCV პორტის მხარეს რა გადამყვანი შეიძლება რო დავსვა? თუ გაქვთ ეს პროექტი გაკეთებული ვინმეს აღარ მაწვალოთ მაგის ძებნაზე
P.S. ამასობაში სხვა კარგი რაღაცეების შეემატა ჯიგარს
Blitz SUS Power + Made By KI0 ფილტრის ყუთი + პირდაპირი ცივი ჰაერი მაგიური გოფრეს მეშვეობით
Forge Bypass Valve -> ეს უფრო აუცილებლობა იყო, ქარხნული აპარებდა აღარ ქვია, ფაქტიურად არც ეყენა.
This post has been edited by KI0: 13 Oct 2016-11:44