Mitsubishi Club Georgia: EGR Block + Venter Oil Catch Can - Mitsubishi Club Georgia

Jump to content

Toggle shoutbox ChatBox

Bejo Icon : (12/01/2023 - 13:59) :serenada:
MCG BOT Icon : (19/09/2022 - 15:01) Welcome to the forums smes :zd:
MCG BOT Icon : (15/06/2022 - 18:12) Welcome to the forums Ruffalo :zd:
MCG BOT Icon : (02/08/2021 - 16:12) Welcome to the forums ამოდია :zd:
David Icon : (23/09/2020 - 16:44) Galant VR-4
David Icon : (23/09/2020 - 16:43) https://www.youtube....hannel=BChannel
sHaRo Icon : (13/09/2020 - 22:38) :) როგორ ხართ?
sHaRo Icon : (13/09/2020 - 22:38) კამანდაააა 7 წლის მერე დავბრუნდი
MCG BOT Icon : (25/07/2020 - 14:35) Welcome to the forums dzvelo :zd:
Qartvela™ Icon : (09/06/2020 - 10:19) KI0, ბარო :zd:
KI0 Icon : (09/06/2020 - 01:18) :zd:
გაგა Icon : (04/06/2020 - 12:24) არა ძამია
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:14) გაგა, თბილისში ხო არ ხარ შემთხვევით
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:13) ოკ
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:13) ეხლა უნდა ავიდე სახლში, დედაჩემს წამოვიყვან, ნამცხვრებისთვის თვითონ რო შეარჩიოს რა, მერე მე რო არ მიმაკაჩაოს :D
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:12)
Fecota said: ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
  ჯიგარსონ
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:12) მაცივარზე რომელზე გადიხარ?
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:12) გაგა, ბარო. Q7 რაღაცაა? მევასება მაგრად
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:12) ჰო მეც მაგ დროს გავიჩითები 7-ის მერე
გაგა Icon : (03/06/2020 - 16:11) მე ჩემ ძმას ვაჩუქე პაჯერო. ახლა რაღაცა აუდი როა, Q7 თუ რაღაცა მაგითი დავდივარ ������
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:11)
Fecota said: რას შვრები დღეს
  ჰო, უნდა გავიდე, მაგრამ ჯერ მაცივარზე უნდა გავიდე სადღაც მუხიანში და საღამოს, ალბათ 6-7-ის მერე მივალ. წამოხვალ?
Gio Icon : (03/06/2020 - 16:11) უცბაშად
Gio Icon : (03/06/2020 - 16:11) დღეს
Gio Icon : (03/06/2020 - 16:11) ბიჭო ხო არაფერი დაგველია ?
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:11) :D
Gio Icon : (03/06/2020 - 16:11) David, არ მიყავთ, თორე მეც მინდა აშენება :D
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:11) კრასკამ???
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:11) რას შვრები დღეს?
Fecota Icon : (03/06/2020 - 16:10) ზდაროვა
Qartvela™ Icon : (03/06/2020 - 16:10) ბარო ფეცოტ
Resize Shouts Area
Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

EGR Block + Venter Oil Catch Can არ მასვენებს ეშმაკი :D

#1 User is offline   KI0 Icon

  • Advanced Member
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Club Member
  • Posts: 432
  • My Car:Mitsubishi Outlander Turbo
  • Thanked: 23 times

Posted 13 Oct 2016-11:41

ავტომობილი - Car: Mitsubishi Outlander Turbo
წელი - Year:2005
ძარა - Chassis ID:CU2W
ძრავი - Engine CC: 4G63T
საწვავის ტიპი - Fuel: ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: მექანიკა


მოგესალმებით ხალხო, არ მასვენებეს ეშმაკი მოკლედ და მინდა პატარ პატარა ტუნინგები შევმატო მანქანას, და რჩევები მჭირდება:

ძირითადი მიზანი არის შემშვები სისტემის გასუფთავება და იმედია 1-2 პატარა კვიცი:

1) EGR Block - მინდა რომ Block Plate დავაყენო და რა გართულებებს შეიძლება რომ მოველოდო აურევს კომპი რამეს? და კიდე ვაკუუმის შლანგებს რაც EGR-ზე მიდის რა ვუყო?
2) Vented Oil Catch Can(ანუ არ მინდა დავაბრუნო ძრავის ხუფის გაზები არცერთგან შემშვებ სისტემაში) - ამაზე უფრო ბევრი კითხვა მაქ :)
ა) ბევრგან წავიკითხე რომ ასეთ სისტემის დროს ვაკუუმი აღარ ეხმარება ძრავის ხუფის გაზებს გამოსვლაში და წნევა ნორმაზე მაღალი დარჩებაო(მაღალ ბრუნებზე გაცილებით მაღალი ალბათ, როცა ტურბინაც აღარ ეხმარება გამოწოვაში), რამდენად არი ეს ამბავი კრიტიკული?
ბ) იქმნება ხოლმე ძრავის ხუფში ნეგატიური წნევა(ვაკუუმი)? არ მინდა ძვირიანი Catch Can-ის ყიდვა და ვაუმჯობესებ 10$ იანს :D კონკტერულად მინდა რომ ჩავტენო ბლომად ჭურჭლის სარეცხი რკინის სეტკა შიგნით რომ ჰაერი და ზეთი უკეთსად გამოაცალკევოს. მაგრამ თუ უკან შეიწოვს კრიშკა ჰაერს რაღაც მომენტში, სეტკას შეიძლება რომ მიაყოლოს.
გ) კოლექტოზე დარჩენილი პორტი PCV-ს გაუქმების შემდგე რითი ჯობია დავხშო მამაპაპურად? ლიქის რისკი რომ 0 იყოს.
დ) PCV პორტის მხარეს რა გადამყვანი შეიძლება რო დავსვა? თუ გაქვთ ეს პროექტი გაკეთებული ვინმეს აღარ მაწვალოთ მაგის ძებნაზე :)



P.S. ამასობაში სხვა კარგი რაღაცეების შეემატა ჯიგარს :)
Blitz SUS Power + Made By KI0 ფილტრის ყუთი + პირდაპირი ცივი ჰაერი მაგიური გოფრეს მეშვეობით :)
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



Forge Bypass Valve -> ეს უფრო აუცილებლობა იყო, ქარხნული აპარებდა აღარ ქვია, ფაქტიურად არც ეყენა.
Posted Image

This post has been edited by KI0: 13 Oct 2016-11:44

0

#2 User is offline   Nikoloz Icon

  • Advanced Helper
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: CEO Member
  • Posts: 853
  • My Car:EVO 5
  • Thanked: 58 times

Posted 13 Oct 2016-13:14

1) შეიძლება მაგის გათიშვა Block Plate-ით. და სოლენოიდზე მიმავალი ვაკუუმის შლანგების გაუქმება. თუ გინდა რომ სოლენოიდიც მოიხსნას მაშინ პროგრამულადაც უნდა გაითიშოს ენჯინ ჩეკი რო არ აანთოს. EGR არი ეკოლოგიის დაცვის ერთერთი მეთოდი გამონაბოლქში ამცირებს კარბონ დიოქსიდის შემცველობას.
2) Vented Oil Catch Can-ს რაც შეეხება. ჩემი აზრით ქარხნიდანვე უნდა გამოდიოდეს ტურბინიანი მანქანა მაგ მოწყობილობით.
ა) რამოდენიმე სქემა არსებობს შეერთების და ზოგზე ვაკკუმის PCV უქმდება ზოგზე არა.
ბ) არა არ იქმნება ვაკუუმი მანდ))), პირიქით დადებით წნევის ქვეშ არი სულ. სეტკა არაა აუცილებელი მთავარია სეპარატორი დადგეს მხლოდ.
Posted Image
i dont know how to say it in english. in my language it will be "chaijvi" (make **** in ur trothers) and stop joking!
by Ruchka
0

#3 User is offline   KI0 Icon

  • Topic Starter
  • Advanced Member
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Club Member
  • Posts: 432
  • My Car:Mitsubishi Outlander Turbo
  • Thanked: 23 times

Posted 13 Oct 2016-13:38

View PostNikoloz said:

ა) რამოდენიმე სქემა არსებობს შეერთების და ზოგზე ვაკკუმის PCV უქმდება ზოგზე არა.

მინდა მაგის გაუქმება

View PostNikoloz said:

სეტკა არაა აუცილებელი მთავარია სეპარატორი დადგეს მხლოდ.

დახურული ტიპის Oil Catch მაქ, სეპარატორს ვერ ჩავაყენებ გაჭრის დე მერე მიდუღების გარეშე, სეტკა კიდე იტენება წვალებით მთავარია უკან არ შეიწოვოს ))

პორტების გადიდება ღირს ძრავის ხუფზე თუ საკმარისია რაც აქ? Catch can-ს რაც აქ 3 მმ არი დიამეტრში ამას გავადიდებ ალბათ ყველა ვარიანტში.

Posted Image ამის მაგივრად რამე ბენზინის inline ფილტრის გამოყენება შეიძლება?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ესეთი რაღაც მაქ ჩაფიქრებული:
Posted Image

This post has been edited by KI0: 13 Oct 2016-13:34

0

#4 User is offline   Nikoloz Icon

  • Advanced Helper
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: CEO Member
  • Posts: 853
  • My Car:EVO 5
  • Thanked: 58 times

Posted 13 Oct 2016-13:59

შენ ტურბოზე და ბუსტზე პორტების გადიდება არ გჭირდება. 3 პორტი გჭირდება წამოიღე ერთი PCV დან მეორე ექზაუსტმხრიდან cach tank-ში და მესამე შეაერთე ინთეიკში. ფილტრი არ გჭირდება.
0

#5 User is offline   KI0 Icon

  • Topic Starter
  • Advanced Member
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Club Member
  • Posts: 432
  • My Car:Mitsubishi Outlander Turbo
  • Thanked: 23 times

Posted 13 Oct 2016-14:04

View PostNikoloz said:

შენ ტურბოზე და ბუსტზე პორტების გადიდება არ გჭირდება. 3 პორტი გჭირდება წამოიღე ერთი PCV დან მეორე ექზაუსტმხრიდან cach tank-ში და მესამე შეაერთე ინთეიკში. ფილტრი არ გჭირდება.

Posted Image
ასე?
0

#6 User is offline   Nikoloz Icon

  • Advanced Helper
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: CEO Member
  • Posts: 853
  • My Car:EVO 5
  • Thanked: 58 times

Posted 13 Oct 2016-15:12

კი
0

#7 User is offline   KI0 Icon

  • Topic Starter
  • Advanced Member
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Club Member
  • Posts: 432
  • My Car:Mitsubishi Outlander Turbo
  • Thanked: 23 times

Posted 13 Oct 2016-15:18

Nikoloz
ბარემ მილებს/მუხლებს და ა.შ ხო ვერ მირჩევ რისი გამოდგება კონკრეტულად?
0

#8 User is offline   Nikoloz Icon

  • Advanced Helper
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: CEO Member
  • Posts: 853
  • My Car:EVO 5
  • Thanked: 58 times

Posted 13 Oct 2016-15:32

შლანგი an10 იხმარე
0

#9 User is offline   KI0 Icon

  • Topic Starter
  • Advanced Member
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Club Member
  • Posts: 432
  • My Car:Mitsubishi Outlander Turbo
  • Thanked: 23 times

Posted 21 Oct 2016-14:39

მივიყვანე ბოლოში თითქმის ეს ამბავი:

დავიწყე ყველაფერი ვაკეში მდებარე მაღაზიაში ნაყიდი oil catch-ით. რომელიც აღმოჩნდა ძალიან უხარისხო, არანაირაი "პერეგაროტკა", კრიშკის მოხსნისას ყველა "ბოლტი"-ს ბუდე გაფუჭდა და მომიხდა დაწებება კრიშკის. ზეთის დონის საზომი აპარებდა ჰაერს მოშნად და დარწმუნებული ვარ ზეთიც ჩვეულებრივად გადმოვიდოდა. ასევე ნახვრეტები ძალიან პატარა დიამეტრის ქონდა, ცოტა იმაზე ნაკლები ვიდრე ძრავს აქ თითო + ამას ის რო ორი არხი უნდა გაეტარებინა PCV და ცხელი კოლექტორის მხარეს მყოფი არხი, საჭირო გახდა გაფართოება მილების.
Posted Image

მოვძებნე კარგი ტოკარი და შევუგექი საქმეს, დამზადდა
1) PCV-ს შემცვლელი უფო დიდი დიამეტრით.
2) გაფართოვდა ერთდერთი მოყოლილი "შტუცერი" და მეორე შეიცვალა ანალოგიურით+მილის წამოსაცმელი შიგნით მხრიდან პერეგაროტკის გასაკეთებლად.
3) დამხშობები ზეთის საზომი ნახვრეტების.
4) შემშვები კოლექტორის დამხშობი
30ლარის ამბავი გამოვიდა.

დანარჩენი: ტრაინიკი, შემშვების გადამყვანი გამოვიყენე გაზის მილის 2ლარი დაჯდა. ასევე მილიც გაზის(1 მეტრი ლარი), მაგრამ ეს დიდხანს არ იმუშავებს უნდა შევცვალო უკეთესით.
Posted Image

შიგნით ჩავდე ჭურჭლის სარეცხი "სეტკა", უკეთესად რო დაიჭიროს ზეთი.
Posted Image

საბოლოო ჯამში მივიღეთ ესეთი რამე.
Posted Image


პ.ს. ვერ ვთარგმნე ყველაფერი ქართულად, ამარტყით დამსახურებული ვორნი :)

This post has been edited by KI0: 21 Oct 2016-14:43

0

#10 User is offline   beshken Icon

  • Newbie
  • Find Topics
  • Quote selected text
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • My Car:mitsubishi lancer
  • Thanked: 0 times

Posted 22 Oct 2016-12:50

მიცუბიში ლანცერი 1997 იანის დაშლილები სად შეიძლება იყოს ვერ მეტყვით?
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა

ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?