Toggle shoutbox ChatBox
|
წვის პრობლემა მიცუბიში კოლტი ჩეკს ანთებს და ბევრს მიწვავს
#1
Posted 10 Jun 2014-20:31
წელი - Year: 2002
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - Engine CC: 1.3
გარბენი - Mileage: 175000
საწვავის ტიპი - Fuel Type: ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: ვარიატორი
წამყვანი თვლები - Drive: წინა
პრობლემის დეტალური აღწერა: გამარჯობათ თქვენი დახმარება მინდა, მყავს მიცუბიში კოლტი მიწვავს ოხრად და ვინმემ სპრისკის ხელოსანი არიცით რომ დამაკვალიანოს 11 ლიტრას მიწვავს დამეხმარეთ რა
#2
Posted 10 Jun 2014-20:58
სიარულით როგორ დადის?
1. Honda Accord 2.2L 16V 1995y, AT, 160HP
2. Opel Astra 1.4L 1994y, MT, 78HP
3. Mitsubishi Galant VRG 1.8GDI 1997y TT, 145HP
4. Mitsubishi Eclipse RS 2.0, 1995y AT, 150HP
5. Mitsubishi Legnum VR-4, 2.5TT, 280HP, 1996
6. Mitsubishi Colt, 1.3Mivec, 90HP, CVT
7. Opel Astra 1.6L 1997y, MT, 101HP
8. Mitsubishi Lancer 1.5 MX Extra 1998y AT 110HP გაზი :)))
9. Mitsubishi Lancer EVO 2.0, 1997y MT 280HP
10. Mersedes-Benz ML350 2003
11. Mitsubishi Lancer EVO VII, 2001y MT 280HP
#3
Posted 10 Jun 2014-21:42
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
P0173 Утечка топлива из топливной системы блока цилиндров №2 ეს კოდი ამას ნიშნავს და ვერაფელი ვეგარ გავუგე რა
#4
Posted 05 Aug 2014-15:04
ვინაიდან ჩემიც კოლტია, ოღონდ 1.5 და 2003 წლიანი, აქ დავპოსტავ შენის ნებართვით
ჩემს შემთხვევაში 1.5-იანი ძრავი 7 ლიტრზე ნაკლებს რატო არ უნდა წვავდეს, ვერ მივხვდი. დავდივარ ნორმალური სვლით, ძირითადად 2000 აბაროტზე ქვემოთაა, ძალიან იშვიათად 3-4-მდე, ისიც გადასწრების დროს.
რუსთავი-თბილისის გზაზე ვისოლის ეკო-რეგულარით, 4 ლარის საწვავმა გამატარა 32-33 კმ. ანუ 10 ლარით გამატარებს დაახლოებით 75-78 კმ-ს
რა შეიძლება შევცვალო, რომ დიდი ალბათობით მისი ბრალი იყოს მაღალი წვა.
ფორუმზე საკმაოდ ბევრმა შეიძინა კოლტი, + საახლობლოშიც ყავთ და მგონი დროა ცოტა დრო დავუთმოთ ამ თემას
#5
Posted 05 Aug 2014-15:48
ასევე დაბალი აბაროტებიც ვერ იქნება აუცილებელი მაჩვენებელი ეკონომიური წვის, ნელა როცა მიდიხარ მე5თი და გაზი ბოლომდე გაქ გაყრილი, მაშინ ეკონომიას კი არ აკეთებ, მანქანას სადო/მაზოს უტარებ(თან ბევრს წვავ) ასევე იმ 2000აბაროტზე რამდენად სწრაფად ადიხარ ეგეც ძალიან მნიშვნელოვანია. მივლია მაგ ტექნიკით ისე რომ 14ს მიწვავდა, და მივლია ისე რომ 11ს, განხსვავება იყო მხოლოდ რამდენად სწრაფად ავდიოდი 2000აბაროტამდე.
კიდევ ერთი, როცა 10წლის მანქანას ყიდულობ, არ უნდა მოელოდე რომ ყველაფერი ისე იდეალურად და შესაძლებლობის პიკზე იმუშავებს როგორც წიგნში უწერია, იქ ვაზუხამერი მოიტყუება ცოტას, იქ კომპრესია აღარ გაქ ისეთი რო უნდა გქონდეს, სვეჩები, ბაბინები, ბენზონასოსი, ლამბდა, ბენზ. ფილტრი., ინჟექტორები. მოკვდავები არიან ეგენი ყველა ზემოთხსენებულები
ikaraul
შენ მონაცემებით 6 ლიტრს გიწვავს და ჩემი აზრით ნორმალური( ) წვა არის მაგ მანქანისთვის და თუ მოუმატებ აწი თორე მოკლების რა გითხრა ნეტა ჩემი "თამადა" წვავდეს 2 მაგდენს დაჟე თუ გინდა
beqa_88
ბენზინის ფილტრი შეცვალე თუ არ ღირს უსაშველოდ ძვისი, წნევაც ნახე ბენზინის, ვაკუუმიც შეამოწმე.
#6
Posted 05 Aug 2014-16:01
გაიხარე.
ეხლა ერთმა, 1.3 ძრავით კოლტის პატრონმა მითხრა რო რომპეტროლის პრემიუმი ჩაასხი და იგრძნობ შეღავათსო და + მეტს გაგატარებსო
მოკლედ, ფილტრებს შევცვლი და დავაკვირდები, იმედია კიდე მომცემს შეღავათს.
2000 აბაროტზე 110-ით მივდივარ და იგრძნობა კიდეც რო თითქმის ხალასტოის პონტშია, ანუ ძრავს დატვირთვა ნაკლებად აქვს ძრავის (1.5) გამო
#7
Posted 05 Aug 2014-16:11
ბილდ ბაი რუჩკა, წიუნდ ბაი ნეონ, ბლესსდ ბაი მიშა - დრაგ რესინგა მანა როტ ჰაშელბეჟელბერემდე! © Nigozi Vr4
აიკი როგორ მოგეშორებინა გასწავლე, გალანტის დიფი რო დგება გაგიიასნე, ბლოკიროვკაზე ტიროდი და ლანგრით მოგართვი 120$-ად და მეტი რა ვქნა ბავშვებს ვერ მოგიწყობ ეხლა უმაღლესში © Gio
#8
Posted 05 Aug 2014-16:14
PS ვინმემ დროზე დაპოსტეთ, რომ პასუხი მოვიწერო, თორე 666 პოსტია
#9
Posted 05 Aug 2014-17:52
#10
Posted 19 Sep 2014-14:13
რისი ბრალი უნდა იყოს?
რათქმაუნდა ბენზონასოსია შესაცვლელი? თუ სამსახური გამოცვალო, ბენზინის ფული ყოველთვის რო მქონდეს?
(ჩემი სვეჩების თემა ვისაც გახსოვთ, ვაკვირდები და დავწერ ჩემს თემაში. თუმცა თავდაპირველი დაკვირვებით დიდი შედეგი არ მაქ )
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
PS 2ჯერ ბენზინი დამიმთავრდა სიარულში, არ მიწვალებია, გავაჩერე და ეგრევე ჩავასხი (ეს იმ დროს, როც ვტესტავდი რამდენს გამატარებდა)
#11
Posted 19 Sep 2014-14:47
გააფუჭებ ბეზონასოს ძალიან მალე გილოცავ
წითელზე სიარული კლავს ბენზონასოსს მითუმეტეს ეგეთ ექსტრემალურ წითელზე სიარული
თუ ბენზინი გIთავდება და ასხავ, აწი წითელს რო აანთებს მაშინ ჩაასხი? 1 ხელ მოგიწევს თადარიგის დაცვა და მერე მიებმება სულ რა პრობლემაა?
#12
Posted 19 Sep 2014-14:49
ნუ იმეორებთ ამ ვიღაც ხელოსნების მოგონილ მითებს
რაც მე ბენზინი გამთავებია და ვაბშე ცარელაზე მიტრიალებია ნასოსი, იქნება ამოაკაჩავოს თქო, აქამდე აფეთქებული უნდა იყოს მაშინ
ატლივებს ხო სათვალავშიც აღარ ვაგდებ
რომელ წითელზე სიარულზეა ლაპარაკი, წელიწადში 2-3 ჯერ თუ ქვრება ჩემ მანქანაზე წითელი
This post has been edited by Gio: 19 Sep 2014-14:54
#13
Posted 19 Sep 2014-14:51
ისე მომილოცე კალენდარს გავხედე 17 ნოემბერი ხომ არაათქო
ექსტრემალურზე 1-2 ჯერ ვატარე, თუმცა ხშირად მიწევს ახალ ანთებულით სიარული.
კაროჩე რააა... ნელა უნდა ვიარო...
#15
Posted 19 Sep 2014-15:00
ის 7 თვე მემსახურა, 21 გავატარე ისე, რო ზეთი შევცვალე 1ხელ. ფული მჭირდებოდა და მიტო გავყოდე
გიო ბენზონასოსი წვაზე მოქმედებს?
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?