Toggle shoutbox ChatBox
|
Page 1 of 1
მონტერო - სხვადასხვა პრობლემა და წყლის ადუღება
#1
Posted 01 Jun 2014-00:06
ავტომობილი - მიცუბიში მონტერო
წელი - 2004
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - 3.8
გარბენი - 130000 მილი
საწვავის ტიპი - ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - ავტომატიკა
პრობლემის დეტალური აღწერა:
ჩამოვიდა ჩემი მონტერო დღეს ჩამოვიყვანე ფოთიდან - მაგრამ ისე მომშალა ნერვებზე რომ შეპირებისამებრ სურათების დადების მაგივრად პრობლემაზე ვწერ
თავიდან დავიწყებ
დაიქოქა მაშინვე ანუ აკუმულიატორი არ დასჭირდა
ზეთი და წყალი მინიმუმზე იყო, არ ჩამიმატებია არც ერთი არც მეორე, ორშაბათს ვაპირებდი მთლიანად ზეთის შეცვლას სიჩქარეთა კოლოფშიც და ძრავშიც
სადღაც სენაკში 15 წუთით გავჩერდით და აღარ დაიქოქა, ყველაფერი ინთებოდა მუშაობდა, ელექტროობა წესრიგში იყო, მხოლოდ სტარტერი არ მუშაობდა, ვიფიქრეთ აკუმულიატორი მაინც დამჯდარი არის თქო და სხვა გადავერთეთ - შედეგი ნული, საერთოდ მოვხსენი აკუმულიატორი და სხვა დავაყენე - იგივე, უკვე ევაკუატორის გამოძახებას ვაპირებდი და ბოლო ცდა არისო ახლობელმა - შეიძლება სტარტერი დაჟანგულია და ვერ ტრიალებსო და ნეიტრალში ოდნავ შევანძრიეთ მანქანა ასე 5-10 სმ გადაადგილდა, გასაღების ნახევარი გადაწევა და დაიქოქა, ასე მოუვიდა კიდევ 2-3-ჯერ ჩაქრობის შემდეგ, შემდეგ გასწორდა ყველაფერი
ეხლა მეორე
რიკოთის აღმართზე ამეკიდა 3 თუ 4 ტრაილერი და ვერსად ვერ გავძვერი, კაი ნახევარი საათი ვიარე აღამრთზე 40-50-ით, სალონში ვიგრძენი რაღაც თბილი სუნი ორთქლს რომ აქვს დაახლოებით, დავხედე და წყალი იყო ადუღებული, მაშინვე გადავაყენე, 10-15 წუთში ნორმაზე დადგა, პროპელერი მუშაობდა ოღონდ სულ ერთნაირად ტრიალებდა, ანუ ბრუნთა რიცხვის გაზრდა არ მოქმედებდა საერთოდ, დავძარი და 5 წუთში ისევ გააცხელა, ისევ გავჩერდი, მოკლედ ის აღმართი ასე წვალებით ავიარე, შემდეგ სწორ გზაზე ყველაფერი თითქოს ნორმაში ჩადგა, წყალი ნორმიდან ოდნავ აიწევდა და ისევ ჩამოდიოდა, სიჩქარე 90 - 120 მეჭირა სულ,
ჩამოვედი თბილისში - აღმაშენებლის ძეგლიდან ვაჟას ძეგლამდე, ნელი სვლა და შუქნიშნებზე გაჩერებები და ისევ ავარდა ტემპერატურა
სულ ესაა
იქნება ვინმეს ქონია ასეთი პრობლემა? ვფიქრობთ რომ ყველაზე ლაითი ცუდი იქნება თერმოსტატი, ყველაზე ცუდი ცუდი პრაგლადკა,
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას
მადლობა
წელი - 2004
ძარა - Chassis ID:
ძრავი - 3.8
გარბენი - 130000 მილი
საწვავის ტიპი - ბენზინი
გადაცემათა კოლოფი - ავტომატიკა
პრობლემის დეტალური აღწერა:
ჩამოვიდა ჩემი მონტერო დღეს ჩამოვიყვანე ფოთიდან - მაგრამ ისე მომშალა ნერვებზე რომ შეპირებისამებრ სურათების დადების მაგივრად პრობლემაზე ვწერ
თავიდან დავიწყებ
დაიქოქა მაშინვე ანუ აკუმულიატორი არ დასჭირდა
ზეთი და წყალი მინიმუმზე იყო, არ ჩამიმატებია არც ერთი არც მეორე, ორშაბათს ვაპირებდი მთლიანად ზეთის შეცვლას სიჩქარეთა კოლოფშიც და ძრავშიც
სადღაც სენაკში 15 წუთით გავჩერდით და აღარ დაიქოქა, ყველაფერი ინთებოდა მუშაობდა, ელექტროობა წესრიგში იყო, მხოლოდ სტარტერი არ მუშაობდა, ვიფიქრეთ აკუმულიატორი მაინც დამჯდარი არის თქო და სხვა გადავერთეთ - შედეგი ნული, საერთოდ მოვხსენი აკუმულიატორი და სხვა დავაყენე - იგივე, უკვე ევაკუატორის გამოძახებას ვაპირებდი და ბოლო ცდა არისო ახლობელმა - შეიძლება სტარტერი დაჟანგულია და ვერ ტრიალებსო და ნეიტრალში ოდნავ შევანძრიეთ მანქანა ასე 5-10 სმ გადაადგილდა, გასაღების ნახევარი გადაწევა და დაიქოქა, ასე მოუვიდა კიდევ 2-3-ჯერ ჩაქრობის შემდეგ, შემდეგ გასწორდა ყველაფერი
ეხლა მეორე
რიკოთის აღმართზე ამეკიდა 3 თუ 4 ტრაილერი და ვერსად ვერ გავძვერი, კაი ნახევარი საათი ვიარე აღამრთზე 40-50-ით, სალონში ვიგრძენი რაღაც თბილი სუნი ორთქლს რომ აქვს დაახლოებით, დავხედე და წყალი იყო ადუღებული, მაშინვე გადავაყენე, 10-15 წუთში ნორმაზე დადგა, პროპელერი მუშაობდა ოღონდ სულ ერთნაირად ტრიალებდა, ანუ ბრუნთა რიცხვის გაზრდა არ მოქმედებდა საერთოდ, დავძარი და 5 წუთში ისევ გააცხელა, ისევ გავჩერდი, მოკლედ ის აღმართი ასე წვალებით ავიარე, შემდეგ სწორ გზაზე ყველაფერი თითქოს ნორმაში ჩადგა, წყალი ნორმიდან ოდნავ აიწევდა და ისევ ჩამოდიოდა, სიჩქარე 90 - 120 მეჭირა სულ,
ჩამოვედი თბილისში - აღმაშენებლის ძეგლიდან ვაჟას ძეგლამდე, ნელი სვლა და შუქნიშნებზე გაჩერებები და ისევ ავარდა ტემპერატურა
სულ ესაა
იქნება ვინმეს ქონია ასეთი პრობლემა? ვფიქრობთ რომ ყველაზე ლაითი ცუდი იქნება თერმოსტატი, ყველაზე ცუდი ცუდი პრაგლადკა,
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას
მადლობა
#2
Posted 01 Jun 2014-01:06
წყლის ადუღებაზე ვერ გეტყვი. მითუმეტეს მაგ ძრავზე. პირველ რიგშI კარგი იქნება თუ კომპზე გაატარებ. ჩემი აზრით თუ ყველაფერი ნორმაშIა მაშინ შეიძლება სტარტერის ჩოთქები იყოს. მაგასაც ელექტრიკი გეტყვის.
გილოცავ შენაძენს. მალე გაგემართოს პიპია. წარმატებები
გილოცავ შენაძენს. მალე გაგემართოს პიპია. წარმატებები
Thanked by 1 Member:
|
#3
Posted 01 Jun 2014-01:46
ნეიტრალში ოდნავ შევანძრიეთ მანქანა ასე 5-10 სმ გადაადგილდა,გასაღების ნახევარი გადაწევა და დაიქოქა
ბედი გქონიათ, ევაკუატორს გადარჩი ამხელა გზაზე ) შემთხვევით ჩაგიგდიათ ნეიტრალში და იმიტო დაიქოქა, მანქანის განძრევა-გაგორება ან სტარტერი არაფერ შუაშია ))
ავტომატიკებზე იცის ხოლმე რიჩაგის კონტაქტებმა დაჟანგება, P-ში თუ არ დაიქოქა N სცადე ხოლმე თუ კიდე ეგრე ქნა და დაიქოქება ) ნუ, თუ N-ის კონტაქტებიც დაჟანგული არ არის, რაც, როგორც ჩანს არ არის, რახან დაიქოქა.
და მერე გააწმენდინე ან გაწმინდე ეგ კონტაქტები რაიმე გამწმენდი სითხით
წყალს რაც შეეხება, სიმპტომებით გიდრომუფტის ამბავს გავს ჩემი აზრით
მარა სანამ ხელოსნებში სირბილს დაიწყებდე ჩაამატე ჯერ წყალი, დააყენე ნორმაზე და ისე ნახე. ეგრე ვაბშე როგორ წამოხვედი, წყლის ჩამატებას რაღა უნდოდა, ყოველ ნაბიჯზეა აფთიაქი და გამოხდილი წყალი
This post has been edited by Gio: 01 Jun 2014-01:59
Thanked by 1 Member:
|
#4
Posted 01 Jun 2014-12:04
ikaraul
მადლობა მოლოცვისთვის,
კომპზეც გავატარებ ან თუ დღეს ვნახე ვინმე, ან სულაც ობდ-ს შევაერთებ, მაქვს ნაყიდი, ძველ მანქანაზე ჰონდაზე მადგებოდა ხოლმე, საკმაოდ მოსახერხებელია
Gio
გადავქექე ინტერნეტი და მეც ვფიქრობ რომ ან ჰიდრომუფტა ან თერმოსტატი უნდა იყოს, ნუ პირველ რიგში ანტიფრიზის გამოცვლა, (ერთგან წავიკითხე ძველი ანტიფრიზი კარგავს თვისებებს, ნაცვლად 110 გრადუსისა 90 გრადუსზე დუღს), თორე ტელეფონით ტელეფონით მიღებული რჩევები და კონსულტაციებით ლამის გალოვკის გაღუნულობაზე და პრაკლადკის დაწვაზე მიდიოდა ლაპარაკი,
ხო კიდე 1 პრობლემა - რაზეც ალბად ლაპარაკიც არ ღირს, ავზი რომ გავავსე ბენზინით, პანელზე არ მიჩვენა სავსე, აჩვენა 1/4 - ალბად ეს ბენზინის სენსორის ან თვითონ პანელის ბრალი იქნება რაც საგანგაშო ნამდვილად არაა
მადლობა მოლოცვისთვის,
კომპზეც გავატარებ ან თუ დღეს ვნახე ვინმე, ან სულაც ობდ-ს შევაერთებ, მაქვს ნაყიდი, ძველ მანქანაზე ჰონდაზე მადგებოდა ხოლმე, საკმაოდ მოსახერხებელია
Gio
გადავქექე ინტერნეტი და მეც ვფიქრობ რომ ან ჰიდრომუფტა ან თერმოსტატი უნდა იყოს, ნუ პირველ რიგში ანტიფრიზის გამოცვლა, (ერთგან წავიკითხე ძველი ანტიფრიზი კარგავს თვისებებს, ნაცვლად 110 გრადუსისა 90 გრადუსზე დუღს), თორე ტელეფონით ტელეფონით მიღებული რჩევები და კონსულტაციებით ლამის გალოვკის გაღუნულობაზე და პრაკლადკის დაწვაზე მიდიოდა ლაპარაკი,
ხო კიდე 1 პრობლემა - რაზეც ალბად ლაპარაკიც არ ღირს, ავზი რომ გავავსე ბენზინით, პანელზე არ მიჩვენა სავსე, აჩვენა 1/4 - ალბად ეს ბენზინის სენსორის ან თვითონ პანელის ბრალი იქნება რაც საგანგაშო ნამდვილად არაა
#5
Posted 01 Jun 2014-12:19
არც რადიატორის ხუფია გამორიცხული. თუმცა ჯერ წყალი უნდა ჩაასხა ნორმაზე და მერე შლანგები როგორ იბერება ის უნდა ნახო.
Black leopard will be back soon
#7
Posted 01 Jun 2014-12:44
ბაჩოკში თუ გადავიდა და მერე ბაჩოკიდან დაიქცა ნორმალურია.
მაგრამ თუ ბაჩოკში დროზე ადრე, ანუ დაბალ ტემპერატურაზე დაიწყო გადასვლა ე.ი. რადიატორის ხუფი აჩმახებს და ადრე უშვებს წყალს ბაჩოკში.
ხუფის მოუწესრიგებლობამ შეიძლება რადიატორის ვინტლიატორების მუშაობაზეც იქონიოს გავლენა.
2 კვირის წინ ბიძაშვილის დიამანტზე გვქონდა პრობლემა, რადიატორს ხეთქავდა, სამწუხაროდ გვიან მივედი, 2-ჯერ მოხსნილი და დაწებებული ქონდათ რადიატორი
ჩემი მანქანის ხუფი დავაყენეთ და ამუშავდა საათივით, ვინტილიატორებიც დროულად ჩართო და წყალიც შესაბამის ტემპერეატურაზე გადაუშვა რაშირიტელში.
მაგრამ თუ ბაჩოკში დროზე ადრე, ანუ დაბალ ტემპერატურაზე დაიწყო გადასვლა ე.ი. რადიატორის ხუფი აჩმახებს და ადრე უშვებს წყალს ბაჩოკში.
ხუფის მოუწესრიგებლობამ შეიძლება რადიატორის ვინტლიატორების მუშაობაზეც იქონიოს გავლენა.
2 კვირის წინ ბიძაშვილის დიამანტზე გვქონდა პრობლემა, რადიატორს ხეთქავდა, სამწუხაროდ გვიან მივედი, 2-ჯერ მოხსნილი და დაწებებული ქონდათ რადიატორი
ჩემი მანქანის ხუფი დავაყენეთ და ამუშავდა საათივით, ვინტილიატორებიც დროულად ჩართო და წყალიც შესაბამის ტემპერეატურაზე გადაუშვა რაშირიტელში.
#10
Posted 01 Jun 2014-18:39
თერმოსტატი მუშაობს, ობდ-ს დიაგნოსტირებამ აჩვენა შეცდომა P0431 Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold Bank 2 ანუ перегрев второго катализатора, ეს შეიძლება მიზეზი იყოს?
ჰიდრომუფტამდე ჯერა არ მივსულვარ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
მოკლედ დიაგნოსტიკა უნდა გავაკეთო, ხომ არ დამაკვალიანებთ სად და როგორ? ერთი ვიცი თეგეტა რომელიც მითხრეს ძვირიაო, სხვა?
ჰიდრომუფტამდე ჯერა არ მივსულვარ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
მოკლედ დიაგნოსტიკა უნდა გავაკეთო, ხომ არ დამაკვალიანებთ სად და როგორ? ერთი ვიცი თეგეტა რომელიც მითხრეს ძვირიაო, სხვა?
#11
Posted 02 Jun 2014-10:43
მოკლედ დიაგნოსტიკა უნდა გავაკეთო, ხომ არ დამაკვალიანებთ სად და როგორ? ერთი ვიცი თეგეტა რომელიც მითხრეს ძვირიაო, სხვა?
ფეიქრებზე არის ერთი ახალგაზრდა ბიჭი, სამწუხაროდ ნომერი და სახელი არ მახსოვს. შესასვლელშივე ახლოში
სხვებთან შედარებით მცოდნედ გამოიყურება და 2-3 -ჯერ ვიყავი მისული და პრობლემაში გაურკვევლად არ გამოვუშვივარ.
#12
Posted 04 Jun 2014-19:37
გადავრჩი, მაააგრად გადავრჩი ძრავის გადახურებას, თეგეტაში მითხრეს რადიატორი არათანაბრად თბებაო, და ჯერ სანამ ჩავრღმავდებით გააწმენდინეო
ზოოპარკთან რომ პროფილაქტიკაა იქ გამიშვეს, მანდ არის რადიატორის კარგი ხელოსანიო, იურა - ტელ.: 593164606 - ისე იყო გაბინდული მხოლოდ გვერდითა სექტორებში გადიოდა წყალი რამდენიმე სვეტში, მოკლედ გაწმენდა და 3 ლ ანტიფრიზი 130 ლარი დაჯდა, მაგრამ ღირდა ჩემს ნერვებად, დაისვენა მანქანამაც და მეც
დღეს უკვე შეშინებულმა ყველაფერი გამოვცვალე, ზეთი მატორში და კარობკაში და ჰაერის ფილტრი
ესეც ჩემი მანქანა
პრობლემა ამოიწურა, ყველას დიდი მადლობა ყურადღებისთვის და რჩევებისთვის
ამ დღეებში დოლასთან კლუბის წევრობაზეც შევიტან განაცხადს და შემოგიერთდებით . . .
ზოოპარკთან რომ პროფილაქტიკაა იქ გამიშვეს, მანდ არის რადიატორის კარგი ხელოსანიო, იურა - ტელ.: 593164606 - ისე იყო გაბინდული მხოლოდ გვერდითა სექტორებში გადიოდა წყალი რამდენიმე სვეტში, მოკლედ გაწმენდა და 3 ლ ანტიფრიზი 130 ლარი დაჯდა, მაგრამ ღირდა ჩემს ნერვებად, დაისვენა მანქანამაც და მეც
დღეს უკვე შეშინებულმა ყველაფერი გამოვცვალე, ზეთი მატორში და კარობკაში და ჰაერის ფილტრი
ესეც ჩემი მანქანა
პრობლემა ამოიწურა, ყველას დიდი მადლობა ყურადღებისთვის და რჩევებისთვის
ამ დღეებში დოლასთან კლუბის წევრობაზეც შევიტან განაცხადს და შემოგიერთდებით . . .
Share this topic:
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
0%
მზადდება მინიატურა
ატვირთვის შეწყვეტა
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?