Toggle shoutbox ChatBox
|
მომატებული ბენზინის წვა Mitsubishi Outlander Turbo
#1
Posted 24 Nov 2012-15:37
ავტომობილი - Car: Mitsubishi Outlander Turbo
წელი - Year: 2005
გადაცემათა კოლოფი - Transmission: Manual
პრობლემის დეტალური აღწერა:
ცოტა ბევრს მიწვავს ჩემი პიპია,
ლუკოილ ავანგარდზე დამიწვა 17.5, თან 2.5 აბაროტს არ ავცილებივარ თითქმის, 1-2 ჯერ გავაწურინე მარტო სვეტაფორზე, 3სიჩქარემდე(კარგი შეგრძნება იყო ).
ახლა რომპეტროლ სუპერი მისხია და ჯერ-ჯერობიტ 15.3 მიწერ კომპი მაგრამ ღამე სიარული მომიწია ჯერ ამ ბენზინით, და საცობებში ავარდება ისევ ალბათ 17ზე.
აშკარად ბევრი მეჩვენება, თან იმის გათვალისწინებით რომ მექანიკაა.
ჯერ-ჯერობით რაც გავაკეთე:
ჰაერის ფილტრი შევცვალე,
ბენზისი ფილტი ამას ბაკში აქვს, თან ევროპულია და ამაზონზე ვერ გავჩითე რომელი მიდის ამაზე, ამიტო ტეგეტაში მოტულის ბენზინის სისტემის საწმენდი ვიყიდე 30ლარიანი, და ეგ გავუშვი, თავიდა გაშვება უჭირდა 1-2 დღე(ჩემი აზრით ჭუჭი რო გამოქონდა სისტემიდან მაგიტო) და მერე უკვე ეშვებოდა ჯიგრულად. პირველი ბაკი რო ჩავცალე, გავხსენი მერე ბენზო-ბაკი და ჩავხედე სარკესავით სუფთა იყო და ნალექი და ნადებიც არ ქონდა არსად, ფილტრიც გარედან რაც შევხედე(თეთრი პლატმასის არის ლანდავს ცოტა) არ ჩანდა ძალიან დაბინძურებული. თუმცა მეორე ბაკის გავსებაზეც მაინც ჩავასხი მეორე მოტულის გამწმენდი(მოტულის საიტზე უწერიათ 2ჯერ ზედიდე ჯობია გაწმენდის გაკეთებაო), და ჯერ არ ჩამიცლია.
კიდევ რა შეიზლება ვუშველო ჩემ პიპიას? სვეჩები თითქოს კარგი ჩანს, პერებოის ვერ ვატყობ.
ერთერთმა აირტეკის პატრონმა მითხრა რომ, ბუსტის 0.1 ბარზე დაწევის შემდეგ წვა 11ზე ჩამოვიდა, რამდენად რეალურია და ღირს ამის გამო ბუსტ კონტროლერის დაყენება?
#2
Posted 24 Nov 2012-15:47
სვეჩები აუცილებელი არაა პერებოის აკიდებამდე მიიყვანო, მე დაახლოებით ყოველ 8-10.000-ზე ვცვლი ხოლმე, იაფი ღირს. შეცვალე და ეგეც მოაკლებს ცოტას
იმ სითხის ჩასხმამდე თუ ჩახედე ? დარწმუნებული ვარ ეგეთივე მდგომარეობაში იქნებოდა
ან ვინ გირჩია შეუცვლელ ბენზინის ფილტრზე მაგ გამწმენდის ჩასხმა
დანარჩენი ეკონომია შენი მარჯვენა ფეხია, გაზის პედალს როგორც მოექცევი ისე დაგიწვავს ) ბუსტზე არ გახვიდე ხოლმე მოკლედ, ყველაზე ცოტას მასე დაწვავს
This post has been edited by Gio: 24 Nov 2012-15:51
#3
Posted 24 Nov 2012-17:01
სვეჩები შეცვალე აუცილებლად და გაზი ჩააყენე მეოთხე თაობა მაგარ ეკონომიას აკეთებს )
გამწმენდ სითხეს რომ ასხამ ბაკში მერე ის ნაგავი სად მიდის მატორში არ გადააქვს?
თუ ფილტრი გაწმინდავს მაგას, რაღაც არამგონია კარგი იყოს ეგ ამბავი...
ლუკოილის პრემიუმზე ბევრს დაგიწვავს სუპერი ჩაასხი უფრო ცოტას დაგიწვავს ეკონომია ეგრე უფრო გამოდის.
#4
Posted 24 Nov 2012-22:32
ვიცი მაგარი ცუდია ეგრე გამწმენდის ჩასხმა მაგრამ, ფილტრი ვერ ვიშოვე იმენა ვერსად და ისედაც მგონი გაიტანა რაც გასატანი იყო, იმიტო რო პირველი ორი დღე როგორ გითხარით პერებოებით ეშვებოდა გამწმენდის ჩასხმის შემდეგ, და მერე უკვე აღარ ქონდა საერთოდ პერებოები, და ეს მეორეც რო ჩავასხი უკვე არც თავიდან აღარ ქონდა პერებოი...
2500 აბაროტს არ ვაცილევ ხოლმე(როგორც ვიცი 3000ზე ირთვება ამაზე, ტურბოს საამო ხმა 3000ზე მესმის ყოველშემთხვევაში ) და მაინც მასე წვავს
არ მემეტება "ბუნებრივი არისთვის" ჩემი პიპია
დღეს მაღლივთან რო თეგეტაა მანდ ვიყავი მეთქი დიგნოსტიკას გავუკეთებ, იქნებ ლამდა არ მუშაობსთო, მაგრამ ვერ გააკეთეს დიაგნოსტიკა და დიღომში გამიშვეს სათაოში იქ მცოდნე კაცი გვყავს და ის გიშველისო, და ვერ მოვასწარი დღეს გასვლა...
მოკლედ მადლობთ მაინც რჩევებისთვის, სვეჩებს შევცვლი ნაღდად(რა სვეჩებს მირჩევთ ისე და სად ვიყიდო?), მაგრამ ბევრს არ მოაკლებს ალბათ არაფერს...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
რავი რაც შევხედე რო ვეჯექი, მონიტორი ეყენა სადაც 0.1 ეწერა, და რო ჩაადგა დიდი ვერაფერი გაწევა ქონდა, მერე 0.7 გახადა ის 0.1 მონიტორზე და ჯიგრულად მიიდგა... იაპონიიან ჩამოყვა ეს აპარატურაო...
#5
Posted 24 Nov 2012-23:37
მე სვეჩები რომ შევცვალე მაგრად შეეტყო გაწევაზეც და 2 ლიტრიც მოაკლდა წვა გორაობით 15-ს მიწვავდა და 13-ზე ჩამოვიდა
NGK ჩამოიტანე და დააყენე.
არც მე მემეტებოდა მაგრამ მთელ ხელფასს რომ ისრუტავდა ბაკში მერე უკვე კაი 16 კუბიანი გავუშვი საბარგულში
მარა თუ გაქვს ბენზინის ჩასხმის თავი არ დააყენო გაზი გაწევაც აკლდება მანქანას და ნერვებიც გაკლდება
This post has been edited by David: 24 Nov 2012-23:38
#6
Posted 25 Nov 2012-00:07
ვახ-ვახ იქნებ მეშველოს მეც შეგიძლია დამილინკო რომლები მიდის ამაზე?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
და ჩიბუხებიც შევუცვალო ბარემ?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ესენი უწერია ევო8-ს, წესით ჩემზეც უნდა წავიდეს ხო?
http://www.amazon.co...eywords=IGR7A-G
#7
Posted 25 Nov 2012-09:59
ორიგინალს აქვს 1.1მმ
ევოს0.7მმ
#8
Posted 25 Nov 2012-11:02
კი წავა, ბაბინებს რაც შეეხება გირჩევ ცალკე ბაბინები დააყენო, უფრო კარგი ისკრა ექნება, გაწევაც მეტი აქვს და 20% საწვავის ეკონომია
http://forums.evolut...plug-setup.html ამას გადახედე, მარტივად კეთდება და იაფია, მაქსიმუმ დაგიჯდეს 200 ლარი, როცა აქ სტანდარტ ჩინუხებში 150$ ითხოვენ
my car is street tuned but have you ever herd that dyno tune is better. everyone here i think has 10.000$ in month, is not it? for you its easy to speak. easy tu spend money. i cant anderstend what are u speeking, im not englishman. do u know how much money i have at my job? i want fwd evo, not civic and eclipse, but nobody in biggest forum knows how to do it. i think: who is idiot? i ask question... and u are going mad coz u donot know answer.
question: how to make evo 4 rs fwd
answer if u know!
if u dont know just Shut up! or **** off,i dont know how to say it in english. in my language it will be "chaijvi" (make **** in ur trothers) and stop joking!
© რუჩკა-მონალიზა
#9
Posted 25 Nov 2012-11:50
ღირს ჩემით რო ვიჩალიჩო? თუ არა ვისთან მივიყვანო? და ახალი ბაბინები ვიყიდო მაგისთვის თუ რაც მაქ ეგენი გადავაკეთებინო?
NGK-ები თეგეტაში არ გვაქვსო, იმენა ვერაფერში გამოვიყენე ეს თეგეტა
და შევუკვეთო ჯობია და დაველოდო თუ სააკაძეზე DENSO ვიყიდო?
გაგბურღეთ კითხვებით ხო
#10
Posted 25 Nov 2012-12:13
არ იყიდო ეგ DENSO მე დავაყენე ახლა და ამერიკიდან ჩამოტანილ NGK-სთან შედარებით მაგარი ბანძია. თან NGK უფრო იაფი დაგიჯდება.
This post has been edited by David: 25 Nov 2012-12:14
#11
Posted 25 Nov 2012-12:15
ღირს მაგების დაყენება, მე მიყენია და მშვენივრად მუშაობს, სვეჩებს რაც შეეხება შეუკვეთე და ჩამოიტანე შენით, აქ 3მაგ ფასს ადებენ
#12
Posted 26 Nov 2012-00:19
გადავხედე იმ ლინკს მაგრამ, საჩალიჩო ჩანს, არამგონია ჩემით გავქაჩო ამის გაკეთება, გავაფუჭებ რამეს უარესად :S
ისე მამენტ თუ ვარგა ეს ბაბინები რაც მაქ, რო არ შევცვალო, უჭირს რამე?
#13
Posted 28 Nov 2012-16:53
ორიგინალს აქვს 1.1მმ
ევოს0.7მმ
ვცადო gap-ის გაზრდა 1.1-დმე ამ სვეჩებზე თუ 0.7ით დავაყენო?
ისე workshop manual-ში Recommended: 1.0-1.1, Limit: 1.3 უწერია.
Share this topic:
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
ატვირთული ვიდეოს ბმული ჩავსვათ პოსტში?