ეს არის ის, რომ პორტალური ხიდები (ასე ქვია ადამიანურ ენაზე ) იძლევა ძალიან დიდ კლირენსს (პასადკას) ჩვეულებრივ ხიდებთან შედარებით, ვინაიდან, გლეხურ ენაზე რო ვთქვათ ხიდი საბურავის ცენტრს კი არ უერთდება, არამედ შედის უფრო მაღლა, და იქვე აქვს დამატებითი რედუქტორი, რომლითაც გადასცემს ბრუნვით მოძრაობას "საბურავის შუაგულს". აგერ თვალსაჩინოებისთვის სურათები და ყველაფერს მიხვდებით
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ამ სისტემის ხიდები ქარხნულად დგებოდა ვილისებზე (ყველაზე არა) ლუაზებზე (ყველაზე) მერსედეს უნიმოგზე, ვოლვოს მონსტრებზე, პინცგაუერებზე და ა.შ.